Spring naar bijdragen

Wie heeft of wilt een slag letter/cijfer set? (Roermond)


Ruud4d

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Het is prima te doen door vrouwenhanden... :blink:

Ik krijg morgen de prijzen door. Hebben er nog genoeg liggen. Kijk anders even via www.fabory.com welk filiaal er in de buurt zit. En ja, je kunt er ook als particulier aan kopen doen.

 

 

Iemand al iets gehoord??

Ben maar een beetje aan het jagen.... ;)

 

hoor/zie het wel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi,

 

Je kunt ook eens kijken of er een Enorm winkel bij je in de buurt zit.

 

Enorm

 

Daar heb ik ze gehaald. Ze hadden ze in allerlei maten. Geen verzendkosten. Uiteraard is de prijs afhankelijk van het aantal mm's. Alleen letters, cijfers of een combinatie ervan.

 

Groetjes Papyrus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey,

 

De orde der schijnheiligen stellen de EHBG ter beschikking voor een ieder die een cache wil maken. De EHBG (Eerste Hulp Bij Geocaching) bevat:

 

- 6mm Slag letter/cijfers

- kop hamer

- ijzer vijl

- Aluminium

- Bizonkit

- Schroeven

- Schroevendraaiers

- ijzerzaag

 

En dat alles verpakt in een stevige koffer.

 

Dus wie hem wil lenen kan mij een PB'tje sturen. Het kost niets, Alleen je moet wel even op en neer naar Eindhoven.

 

Namens de Ereleden

bewerkt door Vinnie1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Team_Maju

Wij wachten ook nog af, duurt het echter te lang, dan zullen wij toch gaan bestellen bij conrad, bestellen dan ook meteen voor jou mee schmeigel, maar dat hoor je dan nog

 

Hey,

 

De orde der schijnheiligen stellen de EHBG ter beschikking voor een ieder die een cache wil maken. De EHBG bevat:

 

- 6mm Slag letter/cijfers

- kop hamer

- ijzer vijl

- Aluminium

- Bizonkit

- Schroeven

- Schroevendraaiersijzerzaag

 

En dat alles verpakt in een stevige koffer.

 

Dus wie hem wil lenen kan mij een PB'tje sturen. Het kost niets, Alleen je moet wel even op en neer naar Eindhoven.

 

Namens de Ereleden

 

PS koffie niet inbegrepen :eek:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij wachten ook nog af, duurt het echter te lang, dan zullen wij toch gaan bestellen bij conrad, bestellen dan ook meteen voor jou mee schmeigel, maar dat hoor je dan nog

 

Ja dat hoopte ik ook :blink:

 

Maar vroeg me alleen af als het voordeliger was (waar Joepster het over had),

en zit beetje in tijd nood, want bij ons in de buurt zijn er niet meer zo heel veel plekjes :P

en er zijn er een paar bezig met nog een aantal te plaatsen :eek: (laatste heb ik van hore zegge)

 

Denk dat ik beter de stash kan gaan afzetten.....

 

groetjes Smeigel

 

ps trouwens vinnie bedankt voor het aanbod, Tea lust ik wel tenminste als het ice tea is..

bewerkt door team*smeigel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Team_Maju

Oke.. we bestellen bij Conrad vandaag.. bestelling wordt nl lager want t/m vandaag geen verzendkosten. Hebben jou genoteerd voor 1 set Schmeigel.

 

Stash afzetten? Dacht dat je er al mee bezig was met al die rood/witte linten in het bos :blink:

 

Wij wachten ook nog af, duurt het echter te lang, dan zullen wij toch gaan bestellen bij conrad, bestellen dan ook meteen voor jou mee schmeigel, maar dat hoor je dan nog

 

Ja dat hoopte ik ook :P

 

Maar vroeg me alleen af als het voordeliger was (waar Joepster het over had),

en zit beetje in tijd nood, want bij ons in de buurt zijn er niet meer zo heel veel plekjes :P

en er zijn er een paar bezig met nog een aantal te plaatsen :eek: (laatste heb ik van hore zegge)

 

Denk dat ik beter de stash kan gaan afzetten.....

 

groetjes Smeigel

 

ps trouwens vinnie bedankt voor het aanbod, Tea lust ik wel tenminste als het ice tea is..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even bij deze mijn excuses voor het achterblijven van een reactie mijnerzijds over de sets.

 

Volgende week zal ik alles hier neerzetten, maar wegens privé-okmstandigheden is dit er even bij ingeschoten, waarvoor nogmaals mijn excuses.

 

MvG,

 

Joepster

 

P.S.: voor zover nodig nog natuurlijk...

bewerkt door Joepster
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij zijn inmiddels voorzien.. dank je Joepster. Een slagset kunnen aanschaffen voor totaalprijs van € 8,50, letters en cijfers.

 

Hopen dat je prive omstandigheden niet ernstig zijn.

 

groetjes maju

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...