Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Is het zo dat als je een 60csx koopt en daarbij CN8 en je de boel registreet dat je maar eenmalig een unlock code kunt invoeren? Wat nu als je een nieuwe PC koopt of de oude een keer leeg maakt en opnieuw installeert?

Geplaatst

Volgens mij is de unlock code gekoppeld aan je gps, niet aan je pc. Dus gewoon opnieuw installeren op je nieuwe pc, unlockcodes opnieuw invoeren (goed bewaren dus!) en klaar is Sn@g!! :crybaby:

Geplaatst
Volgens mij is de unlock code gekoppeld aan je gps, niet aan je pc. Dus gewoon opnieuw installeren op je nieuwe pc, unlockcodes opnieuw invoeren (goed bewaren dus!) en klaar is Sn@g!! :crybaby:

Hee Petee, bedankt. Ik maakte me al wat zorgen, want als het goed is komt er eerdaags een 60csx + CN8 en had wel eens gehoord dat je dan zelfs je pc niet meer opnieuw kon installeren of laat staan een nieuwe kopen.

Geplaatst
Hee Petee, bedankt. Ik maakte me al wat zorgen, want als het goed is komt er eerdaags een 60csx + CN8 en had wel eens gehoord dat je dan zelfs je pc niet meer opnieuw kon installeren of laat staan een nieuwe kopen.

Nee hoor, geen probleem. Ik heb hier al enkele keren een nieuwe installatie uit moeten voeren en daarbij wat Mapsource/CN8 betreft nooit problemen ondervonden.

Geplaatst (bewerkt)
Is het zo dat als je een 60csx koopt en daarbij CN8 en je de boel registreet dat je maar eenmalig een unlock code kunt invoeren? Wat nu als je een nieuwe PC koopt of de oude een keer leeg maakt en opnieuw installeert?
Bij CN8 kun je 2 gpsr unlocken en is niet afhankelijk van de PC.

Je bent vrij om CN8 op tig pc's te installeren, maar je kunt de kaarten maar naar 2 gpsr sturen.

De unlock is alleen nodig voor het sturen van de kaarten, ik heb voor mijn gekootje ook geen unlock code.

Ik kan met cn8 wel de waypoints, routes en tracks van het Gekootje lezen en schrijven.

bewerkt door JandeBeHanger
Geplaatst

Volgens mij is de unlock code gekoppeld aan je gps, niet aan je pc. Dus gewoon opnieuw installeren op je nieuwe pc, unlockcodes opnieuw invoeren (goed bewaren dus!) en klaar is Sn@g!! :P

Dat soort problemen heb je alleen met TOPO NL, die aan de PC en niet aan de GPSr is gekoppeld. Daar zul je het wel gelezen hebben?

Geplaatst

Hoi knijn2,

Ik had het daar niet gelezen, maar waar wel weet ik eigenlijk niet meer. Ik heb die discussie toen niet gevolgd, want ik had er toch niets aan met mijn etrex vista, maar nu ik een 60csx ga aanschaffen, heb ik er natuurlijk alle belangstelling voor.

mzzl SN@G

Geplaatst
activatie code -> koppeling tussen software en pc -> 16 tekens/12 tekens/8 tekens/oid => dan kan je de software zo vaak installeren op die ene pc (als je niets veranderd aan de pc

deze code heb je nodig tijdens het installeren van de software

Dus met andere woorden. Als ik een nieuwe PC koop heb ik een probleem. Is daar niet een itspraak over geweest?

Geplaatst
activatie code -> koppeling tussen software en pc -> 16 tekens/12 tekens/8 tekens/oid => dan kan je de software zo vaak installeren op die ene pc (als je niets veranderd aan de pc

deze code heb je nodig tijdens het installeren van de software

Dus met andere woorden. Als ik een nieuwe PC koop heb ik een probleem.
Nee, het probleem komt bij de volgende nieuwe pc.

er zijn ander oplossingen bekend.

Geplaatst
Lekker duidelijk allemaal. Ik zie het wel.
Ja, dat vond ik ook al.

Je bent toch alleen CN8 nodig, die Topo zooi is alleen interesant op de pc, want op de gpsr routeert Topo toch niet.

Geplaatst
Ik heb ook alleen cn8, dus die kan ik op zowel mijn laptop als pc installeren?
Ja, zonder probleem.

Desnoods ook nog op de pc en de laptop van je vriend die je Hetog Jan komt opdrinken.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...