Spring naar bijdragen

Webdisk


Aanbevolen berichten

Voor degene die hun foto's voor de cachepagina's gehost hebben bij wedisk.planet.nl het volgende: na een telefoontje richting planet.nl is gebleken dat er een landelijke storing is waardoor webdisk niet te benaderen is. Er wordt hard aan gewerkt om e.e.a. z.s.m. op te lossen (zeggen ze).

 

Ik hoop dat het wel gebeurd, want mijn avatar is weg en de foto's op 3 cachepagina's zijn foetsie.

 

Hebben hier al meer mensen last van en hebben die ook al gebeld? Ik ben benieuwd naar de reactie van planet.nl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Voor degene die hun foto's voor de cachepagina's gehost hebben bij wedisk.planet.nl het volgende: na een telefoontje richting planet.nl is gebleken dat er een landelijke storing is waardoor webdisk niet te benaderen is. Er wordt hard aan gewerkt om e.e.a. z.s.m. op te lossen (zeggen ze).

 

Ik hoop dat het wel gebeurd, want mijn avatar is weg en de foto's op 3 cachepagina's zijn foetsie.

 

Hebben hier al meer mensen last van en hebben die ook al gebeld? Ik ben benieuwd naar de reactie van planet.nl

 

Avatar is gewoon zichtbaar?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blijkbaar is de storing voorbij want ik zie hem gewoon hoor.

 

Ger@ld

Echt, ik zie hem niet, staat-ie misschien nog in je cachegeheugen. Ook de foto´s op de cachepagina´s van Algemene Veen, Vuursteenberg en Vuursteenberg Bonus zijn foetsie :thumbdown:

 

 

Nee hoor, niks foetsie. Ik kan de foto's van bv. Vuursteenberg gewoon zien. Alleen jij kunt die server blijkbaar niet bereiken. Ik vermoed een routeringsprobleem bij jouw provider. :(

bewerkt door Peetee
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blijkbaar is de storing voorbij want ik zie hem gewoon hoor.

 

Ger@ld

Echt, ik zie hem niet, staat-ie misschien nog in je cachegeheugen. Ook de foto´s op de cachepagina´s van Algemene Veen, Vuursteenberg en Vuursteenberg Bonus zijn foetsie :thumbdown:

 

 

Nee hoor, niks foetsie. Ik kan de foto's van bv. Vuursteenberg gewoon zien. Alleen jij kunt die server blijkbaar niet bereiken. Ik vermoed een routeringsprobleem bij jouw provider. :(

Kun je dat even verder uitleggen. Op dit gebied ben ik een digibeet. Ik kan bijvoorbeeld ook de site webdisk.planet.nl niet bereiken. Zowel op de laptop, gewone pc of op mijn werk (daar hebben ze geen planet).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kun je dat even verder uitleggen. Op dit gebied ben ik een digibeet. Ik kan bijvoorbeeld ook de site webdisk.planet.nl niet bereiken. Zowel op de laptop, gewone pc of op mijn werk (daar hebben ze geen planet).

 

Nou, het betekent eigenlijk niet meer dan dat jouw pc de route naar de server niet kan bepalen. Vaak is dat een instellingsprobleem op de een of andere server. Omdat je de server ook op je werk niet kunt bereiken, ligt het probleem dus waarschijnlijk niet bij Planet, maar ergens verderop.

 

Ik had gistermiddag ook dit soort problemen. Ik kon toen mijn eigen website bij Vevida.nl niet bereiken. Ook de mailserver van @Home was niet bereikbaar.

Ik vermoedde toen een probleem bij @Home. Maar toen mijn maat me belde dat hij de website ook niet kon bereiken (hij heeft adsl bij Planet) begreep ik dat het niet bij @Home lag, maar ergens anders. Waar precies, dat is dan niet duidelijk. Maar gisteravond was alles weer normaal.

 

dump.JPG

 

Zoals je ziet zie ik wel foto's bij Vuursteenberg. :thumbdown:

 

Mochten jouw problemen morgen niet over zijn, dan zou ik verder gaan zoeken.

bewerkt door Peetee
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kun je dat even verder uitleggen. Op dit gebied ben ik een digibeet. Ik kan bijvoorbeeld ook de site webdisk.planet.nl niet bereiken. Zowel op de laptop, gewone pc of op mijn werk (daar hebben ze geen planet).

 

Nou, het betekent eigenlijk niet meer dan dat jouw pc de route naar de server niet kan bepalen. Vaak is dat een instellingsprobleem op de een of andere server. Omdat je de server ook op je werk niet kunt bereiken, ligt het probleem dus waarschijnlijk niet bij Planet, maar ergens verderop.

 

Ik had gistermiddag ook dit soort problemen. Ik kon toen mijn eigen website niet bereiken. Ook de mailserver van @Home was niet bereikbaar.

Ik vermoedde toen een probleem bij @Home. Maar toen mijn maat me belde dat hij de website ook niet kon bereiken (hij heeft adsl bij Planet) begreep ik dat het niet bij @Home lag, maar ergens anders. Waar precies, dat is dan niet duidelijk. Maar gisteravond was alles weer normaal.

 

dump.JPG

 

Zoals je ziet zie ik wel foto's bij Vuursteenberg. :thumbdown:

 

Mochten jouw problemen morgen niet over zijn, dan zou ik verder gaan zoeken.

Dan maar even geduld hebben (en dat is moeilijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb even gezocht op de Planet-site. Er zijn inderdaad problemen met webdisk.

 

Laatste update: 17-07-2006 23:00

 

Actuele meldingen

 

17-07-2006 19:51 uur. Storing Webdisk

Als gevolg van een storing is het momenteel helaas niet mogelijk om een webdisk pagina op te vragen en/of te bewerken. Onze excuses voor dit ongemak. Wij stellen alles in het werk om de storing zo spoedig mogelijk op te lossen.

 

Dat wijst dus toch op problemen bij Planet zelf, en niet verderop.

 

Maar goed, maar ff afwachten dus ... :thumbdown:

bewerkt door Peetee
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...