Spring naar bijdragen

Webdisk


Aanbevolen berichten

Ik heb even gezocht op de Planet-site. Er zijn inderdaad problemen met webdisk.

 

Laatste update: 17-07-2006 23:00

 

Actuele meldingen

 

17-07-2006 19:51 uur. Storing Webdisk

Als gevolg van een storing is het momenteel helaas niet mogelijk om een webdisk pagina op te vragen en/of te bewerken. Onze excuses voor dit ongemak. Wij stellen alles in het werk om de storing zo spoedig mogelijk op te lossen.

 

Dat wijst dus toch op problemen bij Planet zelf, en niet verderop.

 

Maar goed, maar ff afwachten dus ... :(

Bedankt, nu weet ik waar ik het kan vinden op de site van Planet. Hun eigen helpdesk wist niet waar het stond :thumbdown: .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

@De Roode Loper:

 

Waarom hang je de foto's van je cache's niet als bijlage in je cachepagina en vervolgens daar vandaan terug een linkje naar je html opmaak? Werkt prima en heeft als voordeel dat je bij storingen niet meer afhankelijk bent van een internet provider of een stukje webspace. Je avater hang je ook aan één van je caches en link je naar het forum. Twee vliegen in één klap en probleem opgelost! Andere optie is een pagina van een gearchiveerde cache daarvoor gebruiken. Je stalt gewoon alles wat met geocaching te maken heeft bij geocaching.com :thumbdown:

bewerkt door Team Firefox
Link naar opmerking
Deel via andere websites

@De Roode Loper:

 

Waarom hang je de foto's van je cache's niet als bijlage in je cachepagina en vervolgens daar vandaan terug een linkje naar je html opmaak? Werkt prima en heeft als voordeel dat je bij storingen niet meer afhankelijk bent van een internet provider of een stukje webspace. Je avater hang je ook aan één van je caches en link je naar het forum. Twee vliegen in één klap en probleem opgelost! Andere optie is een pagina van een gearchiveerde cache daarvoor gebruiken. Je stalt gewoon alles wat met geocaching te maken heeft bij geocaching.com :(

Als het probleem bij mijn provider niet snel is opgelost, ga ik dat vanavond doen. Ik heb een reeds gearchiveerde cache (WKpool), dus dat is geen probleem. Maar ik gebruik webdisk ook voor andere dingen, ik betaal voor die service en dan wil ik ook waar voor mijn geld. Cachen is al duur genoeg (zie ander draadje :thumbdown: ).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als het probleem bij mijn provider niet snel is opgelost, ga ik dat vanavond doen. Ik heb een reeds gearchiveerde cache (WKpool), dus dat is geen probleem. Maar ik gebruik webdisk ook voor andere dingen, ik betaal voor die service en dan wil ik ook waar voor mijn geld. Cachen is al duur genoeg (zie ander draadje :( ).

 

Ja OK, privé zaken zou ik daar ook niet neer zetten :thumbdown: Ik heb nu alles wat met geocaching te maken heeft bij .com en de rest bij een gratis webserver van Lycos gezet. Alleen die laatste wil nog wel eens uitvallen of wellicht dat ze een keer stoppen met die gratis service.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Als het probleem bij mijn provider niet snel is opgelost, ga ik dat vanavond doen. Ik heb een reeds gearchiveerde cache (WKpool), dus dat is geen probleem. Maar ik gebruik webdisk ook voor andere dingen, ik betaal voor die service en dan wil ik ook waar voor mijn geld. Cachen is al duur genoeg (zie ander draadje B) ).

 

Ja OK, privé zaken zou ik daar ook niet neer zetten :beerchug: Ik heb nu alles wat met geocaching te maken heeft bij .com en de rest bij een gratis webserver van Lycos gezet. Alleen die laatste wil nog wel eens uitvallen of wellicht dat ze een keer stoppen met die gratis service.

Ik heb de hele handel op .com bij een gearchiveerde cache neergezet. Dus vanaf nu: geen foto's, ook geen cache pagina ;) .

Alleen moet ik de avatar nog "bewegend" krijgen, maar dat gebeurt zodra webdinges het weer doet.

 

EDIT: Webdinges doet het weer. Dankzij deze storing weer veel bijgeleerd

bewerkt door De Roode Loper
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...