Spring naar bijdragen

Cache per ongeluk gevonden


Geoman

Aanbevolen berichten

In de SGN mailbox......

 

Per ongeluk schat gevonden

 

Beste mensen,

 

Vandaag heb ik per ongeluk een schat van u in het Prielenbos in Zoetermeer gevonden. Omdat het pakketje er enigszins verdacht uitzag, heb ik de politie ingeschakeld....

 

Een verslag over de schat en een link naar uw site staan op www.vogeldagboek.nl (Vogeldagboek gaat zo'n 4x per week per e-mail naar 1700 lezers en dagelijks kijken zo'n 500 mensen op mijn site - minder in vakantieseizoen).

 

Vr groet

AdriV

 

De politie heeft na onderzoek de schat weer netjes teruggelegd! :ph34r:

http://www.vogeldagboek.nl/Vogeldagboek/2006/Jul06_14.html

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Mijn (geadopteerde) cache 'Moeras'' (= GC249D) is gesignaleerd door een voorbijganger die het verdacht vond en de politie erbij betrok. Ik werd vanochtend gebeld door een agent van bureau Zoetermeer die de cache op zijn tafel had staan. Hij had op het internet gekeken en snapte de bedoeling. Aangezien er in mijn cache altijd een uitleg-papiertje zit met mijn telefoonnummer, werd ik gebeld. Hij zou hem gaan terugleggen. Ik ga morgens eens kijken wat er ter plekke tegen detectie door niet-betrokken voorbijgangers kan worden gedaan.

 

Zie hier, dat moet de geadopteerde cache van Prof. Y. Lupardi. Zie dit draadje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Over toeval gesproken.......

 

Vandaag onderweg van Leeuwarden naar Nieuw Scheemda besluit ik om eens te kijken naar een plekje langs de N31 om daar eens een micro te gaan verstoppen. Ik vind daar een leuk object waar ik de micro kwijt kan, alleen is het te druk om even uitgebreid de maten op te nemen....

Onderweg bedenk ik mij dat het leuk zou zijn als ik zou kijken of er bij mij in de buurt ook zo'n object is. Kan ik mooi de maat opnemen en daar in de toekomst ook een cache verstoppen. Op dat moment schiet mij een locatie binnen vlakbij huis die ook zo'n object heeft. Ik rij erheen, parkeer mijn auto, loop naar het object, en tot mijn stomme verbazing zie ik er een micro inzitten.......

De Ommelaand8 gisteren geplaatst, en nu loop ik er, zonder GPS, recht tegen aan......

Ik had wel honderden andere plekken kunnen verzinnen met zo'n object, maar ik kies er net de goede uit.....

 

Thuis gekomen deze gelijk gelogt, en ik zie dat er nog meer micro's verstopt zijn. Bij het lezen van Ommelaand9 gaat er een lampje branden... Kunstwerk ? Zal toch niet het kunstwerk zijn wat mijn buurman heeft gemaakt ? Na het eten er snel heen, en ja hoor, goed gegokt...... :blink:

 

Was dus een dag met toevalligheden...... :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Thuis gekomen deze gelijk gelogt, en ik zie dat er nog meer micro's verstopt zijn. Bij het lezen van Ommelaand9 gaat er een lampje branden... Kunstwerk ? Zal toch niet het kunstwerk zijn wat mijn buurman heeft gemaakt ? Na het eten er snel heen, en ja hoor, goed gegokt...... :D

 

Was dus een dag met toevalligheden...... :lol1:

 

 

Oei waren wij dus net op tijd.... :blink:

En zo zie je maar weer voor mooie plekjes hoef je echt niet ver je deur uit... :)

 

 

Gr Twinlife :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...