Geoman Geplaatst 14 juli 2006 Share Geplaatst 14 juli 2006 In de SGN mailbox...... Per ongeluk schat gevonden Beste mensen, Vandaag heb ik per ongeluk een schat van u in het Prielenbos in Zoetermeer gevonden. Omdat het pakketje er enigszins verdacht uitzag, heb ik de politie ingeschakeld.... Een verslag over de schat en een link naar uw site staan op www.vogeldagboek.nl (Vogeldagboek gaat zo'n 4x per week per e-mail naar 1700 lezers en dagelijks kijken zo'n 500 mensen op mijn site - minder in vakantieseizoen). Vr groet AdriV De politie heeft na onderzoek de schat weer netjes teruggelegd! http://www.vogeldagboek.nl/Vogeldagboek/2006/Jul06_14.html Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twinlife Geplaatst 14 juli 2006 Share Geplaatst 14 juli 2006 De politie heeft na onderzoek de schat weer netjes teruggelegd! Zijn er toch nog goede politiemensen op deze aardbol. Gr Twinlife Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
groene-woudlopers Geplaatst 14 juli 2006 Share Geplaatst 14 juli 2006 Mijn (geadopteerde) cache 'Moeras'' (= GC249D) is gesignaleerd door een voorbijganger die het verdacht vond en de politie erbij betrok. Ik werd vanochtend gebeld door een agent van bureau Zoetermeer die de cache op zijn tafel had staan. Hij had op het internet gekeken en snapte de bedoeling. Aangezien er in mijn cache altijd een uitleg-papiertje zit met mijn telefoonnummer, werd ik gebeld. Hij zou hem gaan terugleggen. Ik ga morgens eens kijken wat er ter plekke tegen detectie door niet-betrokken voorbijgangers kan worden gedaan. Zie hier, dat moet de geadopteerde cache van Prof. Y. Lupardi. Zie dit draadje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hesselannema Geplaatst 14 juli 2006 Share Geplaatst 14 juli 2006 (bewerkt) Had dr X hier ook al niet over gesproken.. ff zoeken edit Prof. Y. Lupardi dus . 14 juli 2006 bewerkt door hesselannema Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Tammo Geplaatst 20 juli 2006 Share Geplaatst 20 juli 2006 Over toeval gesproken....... Vandaag onderweg van Leeuwarden naar Nieuw Scheemda besluit ik om eens te kijken naar een plekje langs de N31 om daar eens een micro te gaan verstoppen. Ik vind daar een leuk object waar ik de micro kwijt kan, alleen is het te druk om even uitgebreid de maten op te nemen.... Onderweg bedenk ik mij dat het leuk zou zijn als ik zou kijken of er bij mij in de buurt ook zo'n object is. Kan ik mooi de maat opnemen en daar in de toekomst ook een cache verstoppen. Op dat moment schiet mij een locatie binnen vlakbij huis die ook zo'n object heeft. Ik rij erheen, parkeer mijn auto, loop naar het object, en tot mijn stomme verbazing zie ik er een micro inzitten....... De Ommelaand8 gisteren geplaatst, en nu loop ik er, zonder GPS, recht tegen aan...... Ik had wel honderden andere plekken kunnen verzinnen met zo'n object, maar ik kies er net de goede uit..... Thuis gekomen deze gelijk gelogt, en ik zie dat er nog meer micro's verstopt zijn. Bij het lezen van Ommelaand9 gaat er een lampje branden... Kunstwerk ? Zal toch niet het kunstwerk zijn wat mijn buurman heeft gemaakt ? Na het eten er snel heen, en ja hoor, goed gegokt...... Was dus een dag met toevalligheden...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twinlife Geplaatst 20 juli 2006 Share Geplaatst 20 juli 2006 Thuis gekomen deze gelijk gelogt, en ik zie dat er nog meer micro's verstopt zijn. Bij het lezen van Ommelaand9 gaat er een lampje branden... Kunstwerk ? Zal toch niet het kunstwerk zijn wat mijn buurman heeft gemaakt ? Na het eten er snel heen, en ja hoor, goed gegokt...... Was dus een dag met toevalligheden...... Oei waren wij dus net op tijd.... En zo zie je maar weer voor mooie plekjes hoef je echt niet ver je deur uit... Gr Twinlife Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de Roode Lantaarn Geplaatst 20 juli 2006 Share Geplaatst 20 juli 2006 http://www.vogeldagboek.nl/Vogeldagboek/2006/Jul06_14.html Als je het stukje verder doorleest kom je tot de conclusie dat Megaheks hier onlangs nog geweest is. Het bos schijnt bezaait te liggen met "Heksenboter". Ger@ld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BigFurryMonster Geplaatst 23 juli 2006 Share Geplaatst 23 juli 2006 Had de beheerder van het gebied toestemming gegeven voor deze cache? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prof. Y. Lupardi Geplaatst 23 juli 2006 Share Geplaatst 23 juli 2006 Deze cache in begonnen in november 2001. Een grandfather cache. Ik heb de cache overgenomen deze zomer. Mij staat bij dat de terreinbeheerder toendertijd (5 jaar geleden) er vanaf wist. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden