Spring naar bijdragen

log stickers


audiaantje13

Aanbevolen berichten

Je kan adresstickers bij Vistaprint met een eigen tekst bestellen. Er hoeft dus geen adres op te staan, ze worden toch wel gedrukt en opgestuurd ;). Is vaak in de aanbieding, dan hoef je maar iets van 2 euro te betalen voor 100 stickers.

 

Zelfgemaakte hebben idd meer char__me, maar daar ben ik iets te lui voor ;)

 

Hoe zit dat nou? Als ik kijk zie ik alleen maar 140 stickers voor 8 euro? :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Je kan adresstickers bij Vistaprint met een eigen tekst bestellen. Er hoeft dus geen adres op te staan, ze worden toch wel gedrukt en opgestuurd ;). Is vaak in de aanbieding, dan hoef je maar iets van 2 euro te betalen voor 100 stickers.

 

Zelfgemaakte hebben idd meer char___me, maar daar ben ik iets te lui voor ;)

 

Hoe zit dat nou? Als ik kijk zie ik alleen maar 140 stickers voor 8 euro? :(

 

Dan is het deze week dus niet in de aanbieding. Het is iedere maand wel een keer in de aanbieding. Ik krijg er geregeld mails over, dus als het zover is zal ik het eenmalig hier aankondigen.

Als er tussen de aangeboden sjablonen niets bij zit wat je aanspreekt of dat gewoon leuker vindt, kan je voor 5 euro eenmalig ook een eigen ontwerp uploaden naar je eigen account. En dan kan je dat altijd blijven gebruiken zonder verdere extra kosten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zelf maken is natuurlijk wel zo leuk, gewoon die stickervelletjes 8x3 en wat proberen met ...(in mijn geval excel). Eerst had ik een serie met alleen het logo van geocaching, maar na de eerste afdrukken toch maar even diverse koeieplaatjes gezocht ;) en die random afgedrukt. Meteen even een grote voorraad gemaakt.

Tot mijn grote verrassing heb ik laatst trouwens een serie stickers onder uit de doos te pakken gekregen met de simpele versie ;) , maar die moeten natuurlijk ook gewoon op...

 

Als ik trouwens de logjes in de boekjes bekijk kom ik vaak echte wonderwerkjes tegen, dat is altijd leuk om te zien.

 

Cachers zonder sticker: een goede en leuke log is minimaal net zo belangrijk als een mooi plaatje :( !!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Arthur,

 

Zelfs als ik op jouw link klik krijg ik ze niet goedkoper dan 8 euro. Blijkbaar is het hele gebeuren persoonsgebonden. Dan wacht ik maar op mijn eigen aanbiedingen... :thumbdown:

bewerkt door Myth
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zou het kunnen dat die aanbiedingen tijd-gebonden zijn ? Ik heb namelijk ook de link van TuurOnTour gevolgd en wel gratis (nou ja, er komen wel bezorgkosten en upload kosten voor een eigen ontwerp en btw bij) stickers besteld.

De url van TuurOnTour bevat iets als "GP=7%2F5%2F2006+4%3A23%3A25+AM" en dat lijkt toch sterk op een datum en tijd: "7 5 2006 4:23:25 AM"

bewerkt door geo_taz
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens de e-mail was de aanbieding geldig tot de 14e. Nu ik het goed doorlees schijnt de link alleen bedoeld te zijn voor nieuwsbrieflezers, dus ik haal de link voor de zekerheid toch maar weg uit mijn eerdere posting. Ik zal een nieuwe link plaatsen als er later wel een algemene aanbieding is. Enne Myth, you have got mail :thumbdown:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens de e-mail was de aanbieding geldig tot de 14e. Nu ik het goed doorlees schijnt de link alleen bedoeld te zijn voor nieuwsbrieflezers, dus ik haal de link voor de zekerheid toch maar weg uit mijn eerdere posting. Ik zal een nieuwe link plaatsen als er later wel een algemene aanbieding is. Enne Myth, you have got mail ;)

 

 

Inderdaad, net ingeschreven voor de nieuwsbrief en in de bevistigingsmail meteen raak! Gratis (!) adresstickers :thumbdown:

 

"Binnenkort in een logboek bij u in de buurt!!!"

:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...