Spring naar bijdragen

log stickers


audiaantje13

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

How ;)

 

Ik ben nieuw hier. Heb nog maar enkele sgatjes gevonden.

Echter div. keren kwamen we in het logboek van die kleine (log)-stickers tegen.

Weet iemand waar je die kunt bestellen?

Je kunt ze ook zelf maken. Dit heeft enkele voordelen:

- je kunt je eigen creativiteit botvieren

- en het is goedkoper

 

Persoonlijk vind ik de stickers die de cachers zelf maken leuker (meer waardering voor de genomen moeite).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kan adresstickers bij Vistaprint met een eigen tekst bestellen. Er hoeft dus geen adres op te staan, ze worden toch wel gedrukt en opgestuurd :blink:. Is vaak in de aanbieding, dan hoef je maar iets van 2 euro te betalen voor 100 stickers.

 

Zelfgemaakte hebben idd meer char_me, maar daar ben ik iets te lui voor ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inderdaad, ik maak ze dus lekker zelf. Stickers kopen en met word de stickerwizzard gebruiken om mooie stickers te maken. En als je slim bent mal bewaren zodat je later nog meer vellen kunt uitdraaien want je wilt niet weten hoe snel ze op gaan.

 

Groeten Haak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kan adresstickers bij Vistaprint met een eigen tekst bestellen. Er hoeft dus geen adres op te staan, ze worden toch wel gedrukt en opgestuurd B). Is vaak in de aanbieding, dan hoef je maar iets van 2 euro te betalen voor 100 stickers.

 

Zelfgemaakte hebben idd meer char__me, maar daar ben ik iets te lui voor :blink:

 

Ik heb ze afgelopen week dus besteld en verwacht ze van de week. 420 stickers kan ik even vooruit ;)

 

 

knifemen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inderdaad, ik maak ze dus lekker zelf. Stickers kopen en met word de stickerwizzard gebruiken om mooie stickers te maken. En als je slim bent mal bewaren zodat je later nog meer vellen kunt uitdraaien want je wilt niet weten hoe snel ze op gaan.

 

Groeten Haak.

Ik heb word 2002, maar kan geen "stickerwizzard" vinden ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga ook eens snuffelen bij Vistaprint.

Bij gebrek aan een kleurenprinter ook wel handig :yes:

Zoek een cache waar als goodie viltstiften of kleurpotloden in zitten :thumbup:;) .

 

 

Jij dacht zeker dat we met een kleine meid in huis zoiets niet al hadden ? :lol1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou las ergens 2 euro...bij mij niet..140 stuks GRATIS!!!, maar wel 4,16 incl. btw als je ze binnen 7 dgn thuis wil hebben...en dit met de naderende vakantie...Dus binnenkort ook van mij stickers in je log te verwachten...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

How :lol1:

 

Ik ben nieuw hier. Heb nog maar enkele sgatjes gevonden.

Echter div. keren kwamen we in het logboek van die kleine (log)-stickers tegen.

Weet iemand waar je die kunt bestellen?

 

Ik heb een stempel laten maken bij Vistaprint via internet, niet duur wel makkelijk :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou las ergens 2 euro...bij mij niet..140 stuks GRATIS!!!, maar wel 4,16 incl. btw als je ze binnen 7 dgn thuis wil hebben...

 

Het kost inderdaad meer als je ze snel in huis wilt hebben, het tarief is lager als je bereid bent langer te wachten. Ik kan toch nooit 140 caches in 2 weekenden loggen dus kies ik altijd voor 2 weken bezorgtijd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Inderdaad, ik maak ze dus lekker zelf. Stickers kopen en met word de stickerwizzard gebruiken om mooie stickers te maken. En als je slim bent mal bewaren zodat je later nog meer vellen kunt uitdraaien want je wilt niet weten hoe snel ze op gaan.
Ik heb word 2002, maar kan geen "stickerwizzard" vinden :(
Let even op met de aankoop van stickers, er is nogal wat prijsverschil in onbedrukte stickers.

Bruna heeft de duurste stickers.

 

De laatste keer dat ik stickers zou kopen, zaten er bij de lokale Bruna in Marsdijk Assen een oudere en een nieuwere serie in het rek.

Het verschil was dat de nieuwere serie 2x zoveel kosten als de oude en die oudere serie was al niet goedkoop.

Toch maar ff verder gekeken en toen 50 vel 21 per A4, 63,5 x 38,1 mm gekocht voor 8,99 euro.

bewerkt door JandeBeHanger
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...