Team Adelaar Geplaatst 24 juni 2006 Geplaatst 24 juni 2006 Gisteren zijn we getrouwd in Best. Onze BABS (buitengewoon ambtenaar van de burgerlijke stand) heeft in haar speech over ons ook onze hobby Geocaching aangehaald en als mooie metafoor gebruikt voor een huwelijk. (Samen op weg naar de schatten en met teleurstellingen in het leven) Is dat geen goede reclame!!
knifemen Geplaatst 24 juni 2006 Geplaatst 24 juni 2006 Zoiets was er dus gisteren ook bij het huwelijk van mijn kennissen (Eniram&andemo). Het is zeker goede reclame alleen de beste brave man snapte het nog niet helemaal. Eens een introductie geven knifemen
Urslau Geplaatst 29 juni 2006 Geplaatst 29 juni 2006 ...alleen de beste brave man snapte het nog niet helemaal... Ach...je kan niet overal verstand van hebben. Als de genodigden het maar snappen.
Heirbaut Hunters Geplaatst 29 juni 2006 Geplaatst 29 juni 2006 Dit doet mij altijd denken aan de discussies op verjaardagen. Het gaat dan over computers en alles wat er bij komt. Enorme verhalen wat er wel en niet kan; ik zit dan altijd glimlachend (maar vooral stilletjes) te luisteren Lamacarambalu denk ik dan...
roeliboeli Geplaatst 29 juni 2006 Geplaatst 29 juni 2006 Tja ik zat van de week in de Mc donalds (srry als dit reclame is en niet mag) en daar hebben ze schermen hangen met reclames. daar was ook een introductie achtig iets over geocaching. Ik wis helemaal niet dat, dat er was. zal k wel gemist hebben omdak t nog al druk heb de laatste tijd. Maar goed even later zaten er achter mij mensen die tegen elkaar liepen te vertellen dat het maar een paar sukkels waren die buiten op straat kissies zoeke Ik heb er maar niet op gereageerd maar hieruit blijkt wel dat niet idere reclame of vorm van bekentheid goed doet voor onze hobby roel
Team MenM Geplaatst 29 juni 2006 Geplaatst 29 juni 2006 Reclame voor geocachen??? Ik heb er nog nooit van gehoord... Wel benieuwd! Toch maar wat vaker naar dat hamburgerrestaurant dan!!
roeliboeli Geplaatst 29 juni 2006 Geplaatst 29 juni 2006 Reclame voor geocachen??? Ik heb er nog nooit van gehoord... Wel benieuwd! Toch maar wat vaker naar dat hamburgerrestaurant dan!! <{POST_SNAPBACK}> Het was iemand die liet zien hoe je een cache vind. er werd door een soort van voice over verteld wat het ongeveer inhoud en wat je moet doen. roel
Nightfire Geplaatst 2 juli 2006 Geplaatst 2 juli 2006 (bewerkt) Afgelopen zaterdag zaten Thyrof, Badeendje & ik in de Mac Donalds nabij Delftzijl en ook wij zagen het geocaching-spotje langskomen. Opzich wordt er niet negatief over de sport gedaan, maar een echt duidelijk beeld geeft het filmpje niet. De cache die gelopen wordt heb ik overigens ooit is gedaan, maar ik moet even achterhalen welke cache dat was... Mike Nightfire P.s. Volgens mij is het deze cache (Bruggetjes / Little bridges) 2 juli 2006 bewerkt door Nightfire
SN@G Geplaatst 2 juli 2006 Geplaatst 2 juli 2006 Nabij Delfzijl??????? Laat dit niet aan een Damster lezen, want als ze er achter komen zou ik hier maar niet meer komen.
Jurgen & Co Geplaatst 3 juli 2006 Geplaatst 3 juli 2006 Remco van de Beversport weet er vast meer van.
daveenjolanda Geplaatst 6 juli 2006 Geplaatst 6 juli 2006 vind het eigenlijk helemaal niet raar dat juist die hamburgerfirma reclame maakt over het cachen. volgens mij zijn ze de grootste sponsor van prularia goodies in de caches!!!!
Team Firefox Geplaatst 6 juli 2006 Geplaatst 6 juli 2006 (bewerkt) Remco van de B**ersport weet er vast meer van. Alweer reclame voor die toko waar Hawkeyes werkt Mag ik hier ook eens reclame gaan maken voor mijn toko? 6 juli 2006 bewerkt door Team Firefox
Tjeempie Geplaatst 6 juli 2006 Geplaatst 6 juli 2006 (bewerkt) Uhm, mensen, over de reclame bij de Mac is een ander draadje: reclame bij de Mac. We kunnen dit allemaal nog een keer herhalen, maar dat lijkt me wat teveel van het goede! Adelaar, inderdaad leuk dat ze geocaching hebben gebruikt bij de Bruiloft! Was het ook een geocaching-huwelijk? (of te wel: tussen twee geocachers? Of was het toeval? (zal wel niet)) 6 juli 2006 bewerkt door Tjeempie
The Scorpios Geplaatst 6 juli 2006 Geplaatst 6 juli 2006 Gisteren zijn we getrouwd in Best. Onze BABS (buitengewoon ambtenaar van de burgerlijke stand) heeft in haar speech over ons ook onze hobby Geocaching aangehaald en als mooie metafoor gebruikt voor een huwelijk. (Samen op weg naar de schatten en met teleurstellingen in het leven) Is dat geen goede reclame!! ach wij (33 jaar getrouwd) noemen het relatietherapie. Je moet het eens zien te worden welke cache of caches wanneer gezocht worden, met 1 gps het peilen overlaten aan de ander en dus niet steeds vragen: gaan we goed, moeten we niet....., puzzels eensgezind te lijf gaan en oplossen , ter plekke elkaar wel op de hoogte houden, (dus niet zoals ik toen ik een cache vond en manlief liet verder zoeken.....), wat voegen we toe aan de cache en het loggen overlaten aan de één. Het gaat dus niet om het vinden van de schat maar de weg erheen en terug Nog van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk en veel (cache)jaren samen toegewenst
johanvc Geplaatst 6 juli 2006 Geplaatst 6 juli 2006 Nabij Delfzijl??????? Laat dit niet aan een Damster lezen, want als ze er achter komen zou ik hier maar niet meer komen. ojee......ik als brabander kom het liefst in delfzijl hihi......komende tijd toch weer eens heen gaan..... om wat precieser te zijn in farmsum..... elke damster mag dit lezen en weten hoor......haha johanvc
Aanbevolen berichten