ijscoman Geplaatst 21 juni 2006 Geplaatst 21 juni 2006 Ik zoek een nederlandse gebruiksaanwijzing voor een GPSMap 60SCx. Mij engels is in de afgelopen jaren wat verwaterd en voor het gemak is een gebruiksaanwijzing in de eigen taal het best. Vooral voor een beginneling zoals ik. Wie kan mij vertellem waar kan ik een vertaling kan vinden. B.v.d. Groet'n, IJscoman
Urslau Geplaatst 21 juni 2006 Geplaatst 21 juni 2006 Zover ik weet bestaat deze (nog) niet. In principe moet je bij winkel zijn waar je je GPS gekocht hebt. Als jou winkel hem via de nederlandse importeur heeft ingekocht, heb je recht op 1 nederlandse handleiding. Ook je winkelier krijgt er dus voor iedere GPS er maar 1. Maar de nederlandse handleiding is nog in de maak dus hij bestaat nog niet. De papieren handleiding voor de CS bestaat natuurlijk wel. Die is zo goed als identiek aan de CSx, maar daarvan heb ik nog geen pdf van gezien.
zaanhoeve Geplaatst 10 september 2006 Geplaatst 10 september 2006 hallo, Ik heb van de week een 60CSX gekocht. Hierin zit standaard een Engelse beschrijving op de nederlandese site van garmin kun je na het in vullen van je naw gegevens en serienummer gratis een Nederlandse beschrijving krijgen.
knijn2 Geplaatst 11 september 2006 Geplaatst 11 september 2006 (bewerkt) hallo, Ik heb van de week een 60CSX gekocht. Hierin zit standaard een Engelse beschrijving op de nederlandese site van garmin kun je na het in vullen van je naw gegevens en serienummer gratis een Nederlandse beschrijving krijgen. Maar die is er dus nog steeds niet na meer dan een half jaar. Het is toch een veelverkocht toestel en zo veel veranderingen t.o.v. de C(S) hoeven ze toch niet aan te brengen. Onbegrijpelijk. 11 september 2006 bewerkt door knijn2
team keizer Geplaatst 11 september 2006 Geplaatst 11 september 2006 (bewerkt) Misschien heb je hier (toch) wat aan? handleiding Cs 11 september 2006 bewerkt door team keizer
zaanhoeve Geplaatst 5 oktober 2006 Geplaatst 5 oktober 2006 (bewerkt) Ik heb net via de post de gevraagde handleiding van de Garmin binnen gekregen. Dus ze zijn er schijnbaar weer. uitgave; GPSMAP 60CSx met sensoren en kaarten. gebruikershandboek 5 oktober 2006 bewerkt door zaanhoeve
Smartie57 Geplaatst 19 oktober 2006 Geplaatst 19 oktober 2006 Nou, ik vroeg er op 12/10 een aan voor mijn nieuwe 60cx maar helaas kreeg ik een email met een bericht dat ze niet meer voorradig waren en er een wordt toegestuurd zodra ze er weer zijn, dat zal dus wel weer een tijdje duren, en dat engels begrijp ik niet allemaal, ik baal dus. In een vorig bericht stond een link naar een gebruiksaanwijzing echter hierin vindt ik niet wat ik moet weten (toch bedankt hoor). Ik kom op deze manier niet echt verder, ziet iemand mogelijkheden voor mij op korte termijn ???
B230F Geplaatst 20 oktober 2006 Geplaatst 20 oktober 2006 (bewerkt) In een vorig bericht stond een link naar een gebruiksaanwijzing echter hierin vindt ik niet wat ik moet weten (toch bedankt hoor).Ik kom op deze manier niet echt verder, ziet iemand mogelijkheden voor mij op korte termijn ??? Wat wil je weten dan...... 20 oktober 2006 bewerkt door B230F
Smartie57 Geplaatst 24 oktober 2006 Geplaatst 24 oktober 2006 In een vorig bericht stond een link naar een gebruiksaanwijzing echter hierin vindt ik niet wat ik moet weten (toch bedankt hoor). Ik kom op deze manier niet echt verder, ziet iemand mogelijkheden voor mij op korte termijn ??? Wat wil je weten dan...... Nou er zijn vele vragen over zo'n complex apperaat, maar ik wil eigelijk eerst wel eens weten, kan ik de coordinaten ergens handmatig invoeren, zo ja waar ?
Ruud4d Geplaatst 24 oktober 2006 Geplaatst 24 oktober 2006 (bewerkt) In een vorig bericht stond een link naar een gebruiksaanwijzing echter hierin vindt ik niet wat ik moet weten (toch bedankt hoor). Ik kom op deze manier niet echt verder, ziet iemand mogelijkheden voor mij op korte termijn ??? Wat wil je weten dan...... Nou er zijn vele vragen over zo'n complex apperaat, maar ik wil eigelijk eerst wel eens weten, kan ik de coordinaten ergens handmatig invoeren, zo ja waar ? Nou, sorry hoor, maar dat staat toch echt in de gebruiksaanwijzing. En die heb je bij het apparaat gekregen. En zoek anders eens op Garmin.com bij het product dat je hebt. Daar staat ook een link naar de handleiding die bij het apparaat hoort. Gebruik de link "Support" maar eens. 24 oktober 2006 bewerkt door Ruud4d
B230F Geplaatst 24 oktober 2006 Geplaatst 24 oktober 2006 Het staat inderdaad in de gebruiksaanwijzing...maar......druk op de knop MARK -je ziet nu de coordinaten waar je op dat moment bent- loop nu met de pijltjes toets naar het coordinaat -deze krijgen een andere kleur- druk op ENTER -er gaat nu een schermpje open- verander het coordinaat - en druk in het schermpje weer op OK loop dan weer verder naar beneden met de pijltjes toets en druk recht onderin het scherm ook op OK. je veranderde coordinaat is nu opgeslagen. Om naar het coordinaat te navigeren druk op de knop FIND je ziet nu een lijst met de coordinaten die je hebt ingevoerd kies daar het coordinaat en klik weer ok........
Smartie57 Geplaatst 28 oktober 2006 Geplaatst 28 oktober 2006 Het staat inderdaad in de gebruiksaanwijzing...maar......druk op de knop MARK -je ziet nu de coordinaten waar je op dat moment bent- loop nu met de pijltjes toets naar het coordinaat -deze krijgen een andere kleur- druk op ENTER -er gaat nu een schermpje open- verander het coordinaat - en druk in het schermpje weer op OK loop dan weer verder naar beneden met de pijltjes toets en druk recht onderin het scherm ook op OK. je veranderde coordinaat is nu opgeslagen. Om naar het coordinaat te navigeren druk op de knop FIND je ziet nu een lijst met de coordinaten die je hebt ingevoerd kies daar het coordinaat en klik weer ok........ Zoals eerder al aan gegeven , er zit alleen een engelstalige handleiding bij, en daar ben ik niet zo goed in, de aangevraagde nederlandse handleiding is niet voorradig (wachten dus). Maar met bovenstaande hulp kom ik er wel uit, eenieder kei bedankt.....
Peetee Geplaatst 28 oktober 2006 Geplaatst 28 oktober 2006 (bewerkt) Smartie57, lees ook dit draadje maar eens door. Mogelijk staat er iets van je gading bij. 28 oktober 2006 bewerkt door Peetee
Aanbevolen berichten