caysan Geplaatst 21 mei 2006 Geplaatst 21 mei 2006 Ik ben opzoek naar een voorbeeld van een logboek voor in een micro-cache. Ik kan het op de site niet vinden en vind het wel zo netjes als hij er hetzelfde uitziet. Wie kan me hier aan helpen?
survey adjo Geplaatst 21 mei 2006 Geplaatst 21 mei 2006 (bewerkt) kijk eens bij deze geocacher http://lteunis.geocacher.nl Sjabloon voor microcachestroken in PDF formaat link 21 mei 2006 bewerkt door survey adjo
GeoVlinder Geplaatst 21 mei 2006 Geplaatst 21 mei 2006 Ik ben opzoek naar een voorbeeld van een logboek voor in een micro-cache. Ik kan het op de site niet vinden en vind het wel zo netjes als hij er hetzelfde uitziet. Wie kan me hier aan helpen? <{POST_SNAPBACK}> Het hoeft er echt niet hetzelfde uit te zien. Ze zijn allemaal anders. Zorg dat men minimaal naam, datum en tijd kwijt kan. Verder is het voor jezelf makkelijk als je er zoveel namen in kwijt kunt, dat ie een tijdje mee kan. Dus een kwestie van passen en meten, denk ik. Succes! groetjes Geovlinder
BigFurryMonster Geplaatst 21 mei 2006 Geplaatst 21 mei 2006 Ik ben opzoek naar een voorbeeld van een logboek voor in een micro-cache. Ik kan het op de site niet vinden en vind het wel zo netjes als hij er hetzelfde uitziet. ...hetzelfde als wat precies?
Wilxlii Carrotte Geplaatst 21 mei 2006 Geplaatst 21 mei 2006 Algemene tips voor micro-logrolletjes: 1. Neem papieren strookjes van ongeveer 30 cm lang (A4-lengte). 2. Neem daarvan maximaal 10. 3. Niet ze aan elkaar. 4. Als je foto-canisters neemt: dopje moet erover sluiten, niet erin. 5. Plaats de canister rechtop met dopje aan bovenkant. 6. Begraaf de canister niet in de modder. 7. Sluit een mededeling in voor niet-geocachers die de canister per ongeluk vinden. Wees erop verdacht, dat tamelijk veel mensen stickers plakken op micro-logrolletjes. Dus niet te vol die canister.
harrie Geplaatst 21 mei 2006 Geplaatst 21 mei 2006 Algemene tips voor micro-logrolletjes: 1. Neem papieren strookjes van ongeveer 30 cm lang (A4-lengte). 2. Neem daarvan maximaal 10. 3. Niet ze aan elkaar. 4. Als je foto-canisters neemt: dopje moet erover sluiten, niet erin. 5. Plaats de canister rechtop met dopje aan bovenkant. 6. Begraaf de canister niet in de modder. 7. Sluit een mededeling in voor niet-geocachers die de canister per ongeluk vinden. Wees erop verdacht, dat tamelijk veel mensen stickers plakken op micro-logrolletjes. Dus niet te vol die canister. <{POST_SNAPBACK}> Ter aanvulling over het er niet uitkrijgen van het papier en zag ik toevalig vanmiddag in zo'n rolletje. Neen een dun stukje touw en een knoopje (van een jas of overhemd). Haal het touwtje door de blaadje en doe de knoop eraan, Doe het logrolletje met de knoop naar boven in de behuizing en voila je kunt de logrol aan de knoop uit de behuizing trekken. Gr Harrie
Quaerens Geplaatst 21 mei 2006 Geplaatst 21 mei 2006 En als iedereen toch al zijn meningen geeft kan ik ook nog even wat zeuren: Er zijn veel cachers met een schrijfgebrek. Zij kunnen geen letters kleiner dan 2cm hoog produceren. Voor deze cachers zijn van die voorgedrukte strookjes een hel zoals je zult begrijpen. Q
harrie Geplaatst 21 mei 2006 Geplaatst 21 mei 2006 En als iedereen toch al zijn meningen geeft kan ik ook nog even wat zeuren: Er zijn veel cachers met een schrijfgebrek. Zij kunnen geen letters kleiner dan 2cm hoog produceren. Voor deze cachers zijn van die voorgedrukte strookjes een hel zoals je zult begrijpen. Q <{POST_SNAPBACK}> Deze mensen kunnen toch gewoon 1 hele bladzijde gebruiken Gr Harrie
Quaerens Geplaatst 21 mei 2006 Geplaatst 21 mei 2006 Deze mensen kunnen toch gewoon 1 hele bladzijde gebruiken Gr Harrie <{POST_SNAPBACK}> Ik geef toe dat ik in dit soort voorgedrukte gevallen meestal gedwongen ben om op de (onbedrukte) achterkant te loggen.
Geopatra Geplaatst 21 mei 2006 Geplaatst 21 mei 2006 Men neme een vel of 3-4 A4-formaat. Knip cq. snij deze in 4-5 delen, afhankelijk van de hoogte van het te hanteren micro cachedoosje. Enkele nietjes erin , en klaar is kees. Met anderen ben ik het ermee eens dat die voorbedrukte rolletjes alleen prettig zijn voor mensen die een priegelhandfschrift hebben. Voor de meer zwierigen onder ons is een blanco rolletje - dwz. niet voorbedrukt - veel prettiger. En de stickerplakkers plakken ze toch gewoon over alle voorbereidingen heen. Dus: houd het simpel ! Geopatra.
caysan Geplaatst 5 juni 2006 Auteur Geplaatst 5 juni 2006 Bedankt voor jullie hulp. Het is de logrol van de site van Lteunis geworden. Ik ga gewoon een beetje experimenteren.
Aanbevolen berichten