Spring naar bijdragen

Kan topo NL en DL niet zichtbaar krijgen.


Spider

Aanbevolen berichten

Het zal wel carambalig klinken maar door hem in een cardreader te openen, er hoort 1 map op te staan genaamd Garmin, in die map staat 1 bestand genaamd GMAPSUPP.IMG de grote van het bestand is niet relevant hoe meer kaarten hoe groter....

 

Heb eens in die map gekeken, maar kan geen bestand vinden dat jij omschrijft, dit staat er allemaal in in de map Garmin.

 

garmin3ke.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

De screendump die je geeft is van de Mapsource map van je pc, je moet op het SD kaartje kijken ,daar staat de genoemde map en file.

 

Ben nu maar weer opnieuw alle kaartdelen aan het laden op de GPS (zo'n 600Mb) hopelijk krijg ik over een uur of wat wat meer zekerheid, zal na het laden de kaartreader nog eens aansluiten. Hoe kan ik zien wat er op het kaartje staat, is dat ook oproepbaar welke bestanden erop staan?

bewerkt door Spider
Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

De screendump die je geeft is van de Mapsource map van je pc, je moet op het SD kaartje kijken ,daar staat de genoemde map en file.

 

Ben nu maar weer opnieuw alle kaartdelen aan het laden op de GPS (zo'n 600Mb) hopelijk krijg ik over een uur of wat wat meer zekerheid, zal na het laden de kaartreader nog eens aansluiten. Hoe kan ik zien wat er op het kaartje staat, is dat ook oproepbaar welke bestanden erop staan?

 

Kaartje uit je ontvanger halen en in je "losse" cardreader stoppen, of je ontvanger in cardreader/writer modus zetten, windows, deze computer, openen, als het goed is zie je dat je een extra drive hebt gekregen, ( kan elke drive letter gekregen hebben,afhankelijk van al bestaande drive's) deze weer dubbelklikken en daar zou je dan de beschreven bestanden moeten vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog 45 minuten te gaan, dan zal ik die kaartreader opnieuw aansluiten en kijken of ik kan zien/vinden wat jij omschrijft, ben wel nieuwsgierig wat er allemaal opstaat.

 

Zo'n kaartreader is voor mij ook even nieuw.

 

Zal dan ook een prinstcreen maken van wat er te zien is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij hebben we al de nodige keren moeten meemaken dat je FW 2.71 erop hebt staan, en dat je je Garmin dan als cardreader kan gebruiken. Dan kan je dus ook meteen kijken of die submap Garmin is hernoemd naar iets anders.

 

In de map ''My Garmin'' staan allen wat waypoint symbolen, en totaal niks anders. :o

 

Nog 20 minuten te gaan, dan kan ik zien of alle date topo NL/DL en CN8 allemaal te zien is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volgens mij hebben we al de nodige keren moeten meemaken dat je FW 2.71 erop hebt staan, en dat je je Garmin dan als cardreader kan gebruiken. Dan kan je dus ook meteen kijken of die submap Garmin is hernoemd naar iets anders.

 

In de map ''My Garmin'' staan allen wat waypoint symbolen, en totaal niks anders. :o

 

Nog 20 minuten te gaan, dan kan ik zien of alle date topo NL/DL en CN8 allemaal te zien is.

 

Het gaat om de map GARMIN op je geheugenkaartje.

 

LTeunis

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Om de mSD kaart in de GPScsx als extra drive op de PC te zien:

menu, menu, instellen, interface en dan naar beneden USB Mass storage activeren

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Om de mSD weer los te koppelen (voordat je de gps uitzet):

op de PC in de systemtray (naast de klok) "hardware veilig verwijderen" selecteren en met eenmaal klikken de lijst met extra drives oproepen. de goede selecteren en klik, klaar. Gps sckeld dan zelf weer terug

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Krijg inderdaad de CN kaarten te zien, maar geen enkel topo deel! :ph34r:

 

[Edit/aanvulling] Vreemd dat als ik een paar kaartdelen CN8 met topo NL/DL op de GPS zet, dan werkt het wel, het lijkt wel alsof het aantal kaartdelen van invloed is. Heb nu ongeveer 30 mb data erop gezet, en nu krijg ik wel topo NL/DL en CN8 te zien, maar bij grotere bestanden gaat het mis! :o

bewerkt door Spider
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Staan de andere kaarten wel in de lijst bij:

menu, menu, kaart, (i) selcteren en menu

 

daar kan je ze individueel aan/uit zettten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Staan de andere kaarten wel in de lijst bij:

menu, menu, kaart, (i) selcteren en menu

 

daar kan je ze individueel aan/uit zettten

 

 

Boedoel je soms dit (heb ik al als eerste gedaan)

 

Hier kan ik bij alle kaartdelen vinkjes zetten of weghalen, maar zoals ik al schreef bij kleinere uploads werkt het, maar niet bij 500/600 Mb.

 

kaartselectie1tj.jpg

 

Hier een stukje topo waar ik woon, en kan ik probleemloos overschakelen naar CN8 ,maar niet bij meerdere kaart uploads

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...