Vlindertje Geplaatst 14 maart 2014 Geplaatst 14 maart 2014 Mijn vraag is waarom jij puzzelen en het oplossen van raadsels geocaching noemt? Vervolgens fantaseer jij daar doosjes met ruilartikelen, mijn vermeende bedoelingen, alle andere mensen, gc.com en de kruistochten bij. En dat alles omdat je graag wilt boeren vanuit je onderbuik. Opgelucht?
Triskelle Geplaatst 14 maart 2014 Geplaatst 14 maart 2014 Mijn vraag is [...]. Jij verwart het beëindigen van een zin met een vraagteken met het stellen van een vraag. Vragen stellen is namelijk voorbehouden aan mensen die daadwerkelijk geïnteresseerd zijn in anderen. 4
Zandhaaschris Geplaatst 14 maart 2014 Geplaatst 14 maart 2014 ik noem puzzelen en het oplossen van raadsels geen geocaching, het is een onderdeel geworden van het spel dat geocaching heet, net zoals earthcaches, cito events en multi's. als jij daar bezwaar tegen hebt weet ik een adres in amerika waar je kunt gaan klagen over de verschrikkingen die je 's nachts wakkerhouden. die kruistocht is de kruistocht die jij voert tegen alles wat in jouw ogen geen geocaching is, erg nobel maar val daar niet iedereen op aan en mee lastig in deze draadjes. probeer bijval te krijgen van gc.com zelf en alle regels aan te laten passen naar jouw standaarden, ik ben benieuwd. nu ben ik opgelucht, dank. 5
Diederikus Geplaatst 14 maart 2014 Geplaatst 14 maart 2014 Sommigen houden een kruistocht tegen Vlindertje. Ieder kruis tocht op zijn eigen manier.
Triskelle Geplaatst 14 maart 2014 Geplaatst 14 maart 2014 Als je kruistochten onderneemt moet je niet gek opkijken als de heidenen zich roeren. 4
Vlindertje Geplaatst 15 maart 2014 Geplaatst 15 maart 2014 Wilde jij laatst niet jouw account en al jouw berichten verwijderen? Jammer dat je geen doorzetter bent. Dat zou het niveau van dit forum zeer ten goede komen.
Linkalovers Geplaatst 15 maart 2014 Geplaatst 15 maart 2014 (bewerkt) .............................. Dat zou.......... Dat eerste gedeelte wil ik niet eens lezen! .......... Dat zou het niveau van dit forum zeer ten goede komen. O ja ? Nee hoor, hoe meer mensen, hoe meer vreugd. Hoe meer smaken, meningen en ideeën, des te leuker . Als we allemaal hetzelfde zijn, wat zou het dan een saaie bedoeling worden . 15 maart 2014 bewerkt door Linkalovers
Zandhaaschris Geplaatst 15 maart 2014 Geplaatst 15 maart 2014 ach ja, ik ben nu eenmaal niet zo'n doorzetter.. om bij het draadje te blijven, als iemand hulp wil bij mysteryvraagstukken of gewoon wil geokletsen ben ik regelmatig 's avonds in de chat te vinden
Aanbevolen berichten