Spider Geplaatst 3 mei 2006 Geplaatst 3 mei 2006 Zie regelmatig dit soort schermafbeeldingen op websites en op dit forum, maar hoe kun je die schermafbeeldingen van je GPS zichtbaar meken op je computer? zoals dit..
Cachemier Geplaatst 3 mei 2006 Geplaatst 3 mei 2006 (bewerkt) Dit kan met Garmin xImage maar de Bruineberen waren blijkbaar iets sneller 3 mei 2006 bewerkt door Cachemier
rhgs Geplaatst 3 mei 2006 Geplaatst 3 mei 2006 Dit kan met Garmin xImage maar de Bruineberen waren blijkbaar iets sneller <{POST_SNAPBACK}> Er moet NOG een oplossing zijn, echter ik weet 'm niet meer uit mijn hoofd. De "oudere" modellen worden niet ondersteund Het tooltje dat ik bedoel, kan bijv. WEL screenshots van de Etrex Legend maken in tegenstelling tot xImage.
deBruineBeren Geplaatst 3 mei 2006 Geplaatst 3 mei 2006 Er moet NOG een oplossing zijn, echter ik weet 'm niet meer uit mijn hoofd.De "oudere" modellen worden niet ondersteund Het tooltje dat ik bedoel, kan bijv. WEL screenshots van de Etrex Legend maken in tegenstelling tot xImage. <{POST_SNAPBACK}> G7ToWin voor de PC, of G7ToCE voor de PPC.
Spider Geplaatst 3 mei 2006 Auteur Geplaatst 3 mei 2006 Dit kan met Garmin xImage maar de Bruineberen waren blijkbaar iets sneller <{POST_SNAPBACK}> Bedankt voor de snelle hulp, werkt! Nieuwe software en de nieuwe cache lokatie (topokaart) die ik morgen ga doen. >>KLIK<<
Happy Rabbit Geplaatst 3 mei 2006 Geplaatst 3 mei 2006 xImage <{POST_SNAPBACK}> Wow...dat werkt gaaf. Zelfs met mijn hoogbejaarde venture. Ga het programmaatje veel gebruiken..dank.
rhgs Geplaatst 3 mei 2006 Geplaatst 3 mei 2006 (bewerkt) Er moet NOG een oplossing zijn, echter ik weet 'm niet meer uit mijn hoofd.De "oudere" modellen worden niet ondersteund Het tooltje dat ik bedoel, kan bijv. WEL screenshots van de Etrex Legend maken in tegenstelling tot xImage. <{POST_SNAPBACK}> G7ToWin voor de PC, of G7ToCE voor de PPC. <{POST_SNAPBACK}> Ja, dat was 'm ! Thanx. 3 mei 2006 bewerkt door rhgs
barnold Geplaatst 3 mei 2006 Geplaatst 3 mei 2006 xImage werkt dus ook voor hele oude GPS-en die niet in het lijstje van Garmin staan. dus ik zou maar eens proberen. het lukt vast wel met een etrex legend.
leip11 Geplaatst 3 mei 2006 Geplaatst 3 mei 2006 nu wil ik dit ook proberen. maar de pc vind mijn gps niet ook niet met webupdater. wat is er aan de hand. heb een garmin legend. en ik snap het ook niet met webupdater want eerst werkte webupdater wel en nu ook nietmeer. timo
Spider Geplaatst 4 mei 2006 Auteur Geplaatst 4 mei 2006 nu wil ik dit ook proberen. maar de pc vind mijn gps niet ook niet met webupdater. wat is er aan de hand. heb een garmin legend. en ik snap het ook niet met webupdater want eerst werkte webupdater wel en nu ook nietmeer. timo <{POST_SNAPBACK}> Gewoon de nieuwe versie van updater downloaden! Bij mij vind de computer ze wel, en zo ziet het welkomst scherm van mijn beide GPSsen eruit, zelfs mijn naam staat erop!
leip11 Geplaatst 4 mei 2006 Geplaatst 4 mei 2006 oke maar bij mij blijft hij nog steeds de zelfde fout gegeven. timo
Happy Rabbit Geplaatst 4 mei 2006 Geplaatst 4 mei 2006 oke maar bij mij blijft hij nog steeds de zelfde fout gegeven. timo <{POST_SNAPBACK}> Mischien een stekkerkeuze? usb of com ? Ik probeer maar ........
Aanbevolen berichten