lufjoe.nl Geplaatst 20 april 2006 Share Geplaatst 20 april 2006 Hoi, Ik krijg nu drie logs achter elkaar per mail binnen. De eerste ging over mijn eigen cache. Hij zou er niet meer liggen, ohohoh. Nu bleek de logdatum op 2 februari 2003 te staan. Misschien een foutje van de logger maar... nu kreeg ik nog twee logs binnen van dezelfde logger, Stefeij, van twee caches die op mijn watchlist staan en daar klopt het verhaal helemaal niet van. De datum ligt ook ergens in 2005 en hij heeft het over sneeuw? Ziehier: This is an automated message from Geocaching.com You are receiving this email because this listing is on your watch list. Visit the web site to change your watchlist settings. Location: Netherlands stefeij couldn't find Vernieuwde Harry Potter en de verborgen theelepels (Multi-cache) at 11/30/2005 Log Date: 11/30/2005 Hmm na de vette sneeuw van ut weekend is het vet schatspeuren of cachen. Je maak diepe voetstappen in de sneeuw, maar als we op de laatste plek uitkomen is het inmiddels schemerdonker en gaan we de schat nooit meer onder de sneeuw vandaan vinden Maar we komen nog ns terug, in de achtertuin van Enschede de groeten maar weer van F&K en StefE Visit this log entry at the below address: http://www.geocaching.com/seek/log.aspx?LU...31-54a08b98c0a1 Visit Multi-cache Vernieuwde Harry Potter en de verborgen theelepels http://www.geocaching.com/seek/cache_detai...2c-48d0f74eae2e Profile for stefeij: http://www.geocaching.com/profile/?guid=ec...f4-b763fba5d2ea Krijgen jullie ook ineens van alles binnen van een tijd geleden? Ciao, Lufjoe.nl Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jalychaba Geplaatst 20 april 2006 Share Geplaatst 20 april 2006 Nee, ik krijg (tot nu toe) geen oude dingen binnen. Hopelijk was het eenmalig voor je. p.s. gauw op zoek naar die Harry Potter cache, hier hebben we een enorme fan ;-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Roode Loper Geplaatst 20 april 2006 Share Geplaatst 20 april 2006 Ik krijg ook geen oude logs binnen. Kan het niet zo zijn dat iemand nog veel oude logs heeft te doen. Het kan ook zijn dat een teamnaam is veranderd en alles opnieuw gelogd wordt op de nieuwe teamnaam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reintje de Vos † Geplaatst 20 april 2006 Share Geplaatst 20 april 2006 Krijgen jullie ook ineens van alles binnen van een tijd geleden? Ja, ik heb er net eentje gehad. Een not-found. Ook van stefeij. En ik maar denken dat hij nu een found aan het loggen is en eerst even aangeeft hem eerder niet te hebben gevonden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Happy Rabbit Geplaatst 20 april 2006 Share Geplaatst 20 april 2006 Krijgen jullie ook ineens van alles binnen van een tijd geleden? <{POST_SNAPBACK}> Uh..ja..die heb ik gisteren ook binnen gekregen. Maar dat zou kunnen dat die nu pas de logjes maakt. Ik heb nog geen tijd gehad om terplaatse in het logboekje zelf te kijken. De mail over de log kreeg ik ook dubbel binnen. Geen idee...mar het zal wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Gelaen Geplaatst 20 april 2006 Share Geplaatst 20 april 2006 Ik krijg ook niets binnen, maar uh, heeft er al iemand een mailtje naar Stefeij gestuurd? Jan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
thira en candor Geplaatst 20 april 2006 Share Geplaatst 20 april 2006 Klopt ik heb er ook een aantal gehad. Heintje found Tisney Anders (Traditional Cache) at 3/28/2005 Heintje found Feniks+Theyeti 2 : "X" marks the spot-15 (Unknown Cache) at 6/13/2005 Beide meels kwamen 18-04-2006 binnen, net na 20.00 uur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
D.R.E. Geplaatst 20 april 2006 Share Geplaatst 20 april 2006 Ik ontving gisteren wel twee meldingen van onbezorgbare mails. Het betrof mails die ik ruim een jaar geleden had verzonden. Heeft één of andere mailserver ergens in den lande misschien last van de hik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leip11 Geplaatst 20 april 2006 Share Geplaatst 20 april 2006 bij de haary potter staat nu wel een log van steffeij dat hij hem gevonden heeft. dus er zal toch iets fout zijn gegaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden