Spring naar bijdragen

Proficiat met het nieuwe forum


Rovertje

Aanbevolen berichten

Hartelijk gefeliciteerd met het nieuwe forum. Het ziet er mooi fris uit, alles schijnt goed te werken. Laten we dit zo houden. Bedankt jongens voor het vele werk dat hier ongetwijfeld in gekropen is.

 

Keep up the good work...

 

Rovertje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hi,

 

 

ff wat problemen gehad om aan te loggen (loginname/password combinatie niet geldig?) met behulp van "forget password" nieuwe inloggegevens ontvangen.

 

 

Mooi messageboard, ziet er gelikt uit en nu maar hopen dat ik niet voor de 3e keer mijn account kwijt raak :D

Kan nog niet de Nerderlandstalige layout selecteren, krijg steeds een foutmelding?

 

 

SY Etienne :inlove:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan nog niet de Nederlandstalige layout selecteren, krijg steeds een foutmelding?

Bedankt voor alle complimenten!!

 

Doet ons goed na weken van - uitzoeken, testen, uploaden, opnieuw beginnen, ....... :inlove:

 

Er zijn vele vertaalslagen gemaakt. Voor de technisch geinteresseerde,

 

Het oorspronkelijke board was Ikonboard 3.0.1 DBM/GGI. Met dit board hebben we bijna een jaar gedraaid. Deze herfst bleek dat het aantal forum leden teveel was voor een betrouwbare werking - ledenverlies-

De combinatie CGI/DBM bleek in combinatie met de server van XS4ALL steken te laten vallen.

Er is door ons besloten dat we zo niet langer verder wilden. Doel werd een upgrade naar een PHP/MySQL board. Dit gaat helaas niet zomaar daar de oude Unix database moet worden omgezet naar een MySQL database. De eerste stap was een omzetting naar V3.0.2. waar we nog even 'open' mee gedraaid hebben. Vanuit deze omgeving stapten we over naar V3.11 welke ook nog een tijdje beschikbaar was.

Van Ikonboard V3.11 zijn we overgegaan naar een heel ander type board nl. phpBB wat werkt met een MySQL database. Hieruit hebben we alles overgezet naar Invisionboard Versie 1.0.1. De laatste slag was een upgrade naar het huidige board, Versie 1.1RC2

 

Los van dit alles is ook nog eens de complete site overgezet van provider. Dé reden dat we 24 uur uit de lucht waren i.v.m. het aanpassen van de D.N.S.

 

We weten dat er nog wat kleine probleempjes zijn op te lossen. De taalmodule en de - oude- smilies zijn er enkele.

Schroom echter niet om alle fouten hier te melden. We hebben nog niet alle hoeken en gaten van dit board verkent en zijn voor een deel afhankelijk van jullie input.

 

Bedankt voor het vertrouwen wat jullie ons gegeven hebben.

Met dit board hopen we lange tijd vooruit te kunnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gefeliciteerd met het werkend krijgen van dit board.

 

Aangezien mijn provider het oude adres kennelijk zeer lang bewaarde, kreeg ik pas gisteravond laat niet meer de 'page not found'-melding, maar toen was het forum blijkens de mededeling off-line.

 

Vanmorgen kon ik gladjes inloggen via de 'wachtwoord vergeten' weg.

 

edit: in de standaard avatarlijst, waar de door mij gebruikte van afkomstig is, ontbreekt hij nog. Daardoor zag het er links erg kaal uit. Maar gelukkig kan je nu zelf een avatar uploaden en heb ik hem inmiddels op mijn eigen computer staan. Vandaar. En nu hoop ik dat gomb niet terugkeert in de standaardlijst. Kan hij niet meer 'gepikt' worden. :inlove:

++ Lex ++

Link naar opmerking
Deel via andere websites

My Assistant rechts boven op de pagina.

Hier vind je reuze handige hulpmiddeltjes, o.a. Today's active topics, die ik heb leren kennen in het .nu forum en die ik hier in het vernieuwde forum node miste.

++ Lex ++

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...