Spring naar bijdragen

Proficiat met het nieuwe forum


Rovertje

Aanbevolen berichten

Wauw, dat is mooi!

Een reuzemooi forum hebben we nu. Met leuke kleurtjes en allerlei mogelijkheden. Het heeft wel even geduurd voor ik erop kon, want mijn naam schijnt ingekort te zijn. -Mijk is erafgevallen. Nou hebben we dus wel weer een lid teveel, want ik heb me maar opnieuw opgegeven als Mijk om het forum toch te kunnen bekijken.... :P

Maar het is wel allemaal goed gekomen dus, met het forum. Ach en wie zeurt er nou om een stukje naam als al je verdere gegevens netjes bewaard zijn? :o

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Gast Yvonne (GOTCHA)

Ja erg leuk, de postings van de laatste dagen op het oude forum zijn weg, mijn instellingen die ik eindelijk eens zorgvuldig had doorgenomen en aangevuld zijn pleitte (geen avator meer). GOTCHA! kan er weer niet op. Dat was nu juist op het laatst door Hawkeyes opgelost, etc.

Wij zijn dus niet zo blij. :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He, het lijkt weer wat normaler te worden.

 

Hi, kruimeldief

 

Alleen jouw avantar wordt steeds abnormaler! ;)

 

SY Etienne :P

Haha, het l*llige is dat als je van avatar verandert, al je oude postings hun avatar ook mee gaan. Je kunt zo niet discusseren over een avatar ;)

 

Dus over welke avatar heb je het nu? Ik denk die ik nu heb, de shake, shake your butt.

Hiervoor had ik zo'n crumbthief, zo'n dustsucker, made by Joseph. Je weet wel zo'n penlitestofzuiger die het nooit doet als je het nodig bent.

Op die andere forum, .nu, heb ik een paar daagjes een flashfile gehad als avatar, een muis die zichzelf de lucht inschoot met vuurwerk, incluis geluid. Werkte perfect. Nadeel was dat iedere keer je toevallig een posting van mij tegenkwam, dus ook als je op een draadje kwam waar ik geweest ben, je dan continu de knallen en gegil van vuurwerk hoorde ;).

Vergroot ziet/zag het er zo uit.

Ben nog op zoek naar de enige echte. Mijn oude met een slideshow van onze cache-hunts begon me te vervelen.

 

GRTZ

 

Kruimeldief :o

 

De rijke is niet gelukkiger dan hij die genoeg heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het ziet er allemaal weer keurig uit en het opnieuw aanmelden ging prima dankzij de goede uitleg, nog wel even zelf de "abnormale"tijd in de normale tijd veranderd :P

 

Groeten van Team Blokhut ;) ,

Bob

Zie enkele postings terug van +++LEX+++ over systeemtijd enz.

 

 

GRTZ

 

Kruimeldief :o

 

De sleutel tot alles is geduld. Je krijgt een kip door een ei te laten bebroeden, niet door het stuk te slaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...