Spring naar bijdragen

Proficiat met het nieuwe forum


Rovertje

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Omdat xs4all hardnekkig het oude IP adres van geocaching.nl blijft geven hebben we onze windoos machines maar getruukt (zie forum op geocaching.nu) om toch op deze mooie nieuwe plaats uit te komen. Ook onze naam en gegevens werken nog steeds. We zijn alleen enkele messages kwijt, maar dat maken we wel weer goed.

 

<Team Warmer: Jos>

Link naar opmerking
Deel via andere websites

"I don't have a sig... but I had a (yellow) card :-) To be continued ;-)"

 

To be continued? Nee hoor, er is nix aan de hand, het kaartje is al lang weg. We beginnen allemaal schoon in een nieuw jaar op een nieuw forum!

 

Laten we allemaal samen het beste er van maken! We hebben allemaal een gezamelijke hobby. Enjoy it!

 

Happy 2003!

 

Bytheway

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na korte afwezigheid in KabouterLand die samenviel met de forum conversie/restauratie, ben ik weer terug van weggeweest.

En tjonge, ik heb het gevoel dat ik hier met mijn neus in de roomboter val. Wat een nieuwe toeters en bellen! Letters van verschillende grootte en kleur. Dat kan een bonte boel worden!

Automatische mailtjes voor als er belangrijke dingen op dit forum gezegd worden. Tof hoor!

Aan de makers zou ik zeggen: geweldig bedankt voor de enorme inzet. En voor de deskundigheid want het valt niet mee om met Unix- databases te frutselen!!!

 

Ik krijg er weer helemaal zin in. Een nieuw jaar en nieuwe plannen! Ik kom er later wel mee op te proppen. Eerst even wat knutselen met OEM-GPS-en en dan...

:P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...