Spring naar bijdragen

De eerste keer op pad; Wat moet ik weten?


Spider

Aanbevolen berichten

Ik denk dat er nu genoeg aandacht is besteedt aan deze newbie, (wie was dat ooit in een grijs verleden...... 1000 berichten en Zero founds, Cool hè :blink: )

Volgens mij zit er nog een cache plaatser op antwoord te wachten, ach gebrook, gelaen, 't lijkt op allemaal op elkaar :beerchug:

Marja :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

meteen even de plaatjes ( metaal ) gecontroleerd, en soms HANGEN ze niet aan een boom maar zijn ze vast gemaakt aan de voet van een boom ( HINT ).

 

Typisch een plek waar je dus geen plaatjes zou verwachten :rolleyes: Bij deze cache:

 

http://www.geocaching.com/seek/cache_detai...wp=GCGWM3&log=y

 

moest ik (en vele anderen, zie de logs) toch even zoeken voordat ik de drie kleine aanwijzingen gevonden had. Die zaten ook listig weggewerkt :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben net terug van mijn nachtwandeling, en heb als klap op de vuurpijl 2 plaatjes gevonden :blush: , met zaklamp (Maglite 4D :wistling: ). De eerste lag bij de boom waar ik al eerder was geweest (met die horizontale tak), dus ik zat al goed. Maar nu komt het, blijkt een grappenmaker dit plaatje afgedekt te hebben met modder, graspollen en bladeren, logisch dat ik 'm niet kon vinden, meteen kunnen ontcijferen wat erop stond, zodat ik het tweede plaatje binnen 5 minuten gevonden had!

 

Nog 3 waypoints te gaan, dan hoop ik toch echt deze eerste cach binnen te halen. :blush:

 

Maar nu ga ik toch slapen, want ik wil morgen aangenaam uit bed worden gebeld door een koerier die een GPS map 60CSX komt brengen. :wistling:

bewerkt door Spider
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog 3 waypoints te gaan, dan hoop ik toch echt deze eerste cach binnen te halen.  :blush:

 

Maar nu ga ik toch slapen, want ik wil morgen aangenaam uit bed worden gebeld door een koerier die een GPS map 60CSX komt brengen. 

 

Als Kruimel dit mee leest: wat is dit weer verschrikkelijk herkenbaar :thumbup: Kom ik straks in het veld weer een newbie tegen met een glimmende CSX en de Sportrak gaat weer snel in de jaszak :blush::wistling::wistling:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als het weer de komende dagen gaat meewerken, dan wil ik deze cachtocht verder voortzetten. Momenteel is het op sommige plaatsen een grote modderboel op die steenberg!

 

Bovendien heb ik net de GPS map60CSX ontvangen, en ben daar even mee bezig (een geweldig stuk techniek!)

bewerkt door Spider
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spider, kan je niet even je eerdere bericht editen en de coordinaten en cijfers eruithalen? Dat kan makkelijk via de Edit-knop in de rechterbenedenhoek van het bericht.

 

Is wel zo aardig naar Team Gebrook toe, omdat er nu info wordt verklapt die de cache-tocht verpest.

 

EDIT: ik zie net aan je laatste bericht dat je weet hoe dat moet :thumbdown:.

bewerkt door TuuronTour
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spider, kan je niet even je eerdere bericht editen en de coordinaten en cijfers eruithalen? Dat kan makkelijk via de Edit-knop in de rechterbenedenhoek van het bericht.

 

Is wel zo aardig naar Team Gebrook toe, omdat er nu info wordt verklapt die de cache-tocht verpest.

 

EDIT: ik zie net aan je laatste bericht dat je weet hoe dat moet  :thumbdown:.

 

 

Zal ik doen. :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn eerste cach is binnen, maar er volgen er meer! :blink:

 

Na een wat moeizame start, heb ik na het tweede waypoint de rest sneller gevonden dan ik gedacht had, maar helaas heb ik de cach moeten verplaatsen, maar zal met de maker hierover nog contakt opnemen. uiteraard heb ik die verplaatsing wel even in een waypoint vastgelegt, anders vind ik 'm zelf ook niet meer terug! :huh:

 

O,ja voordat ik het vergeet, het gaat om >>DEZE<< cache. (Night Fly)

bewerkt door Spider
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...