Spring naar bijdragen

De eerste keer op pad; Wat moet ik weten?


Spider

Aanbevolen berichten

Dan moet de maker wel zorgen dat alle aanwijzingen kloppen, en mij (en anderen) niet na de tweede aanwijzing leterlijk het water insturen (kapotte loopbrug  :rolleyes: )

Ik denk dat je je met deze opmerking niet al te populair maakt.

Deze cache is trouwens 25 maart nog gevonden door mensen met iets meer doorzettings vermogen dan jij waarschijnlijk :blink:

Ruud :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Lijkt me sterk aangezien 25 maart deze route blijkbaar nog intact was (op de loopbrug na dan). :blink:

 

Soms helpt het als je een andere keer teruggaat. En inderdaad het vermelden van oplossingen van WP's is natuurlijk niet verstandig.

 

Groetjes.

 

Zal voor de duisternis nog eens teruggaan, en nog eens goed zoeken op dat coordinaat, maar heb alles nog eens nagekeken, de cijfers op de paal waren echt goed (kan heus wel tot 5 tellen! :rolleyes: ) maar als die plaatjes begraven zijn, dan zal nooit iemand ze vinden, tenzij je met een metaaldetector en schop gaat zoeken! :beerchug:

bewerkt door Spider
Link naar opmerking
Deel via andere websites

meestal hangen ze aan bomen

 

Daar dacht ik ook aan, maarja als een toevallige wandelaar zoiets ziet hangen, dan heeft zo iemand nogal eens de neiging deze weg te pakken, of weg te gooien.

 

Trouwens die waypoints zijn gewone wandelpaden, dus iedereen (ook geen cach zoekers) kunnen daar komen, en die plaatjes opmerken.

 

Maargoed ik ga nu nog erheen terug, voordat het te donker wordt!

bewerkt door Spider
Link naar opmerking
Deel via andere websites

meestal hangen ze aan bomen

Daar dacht ik ook aan, maarja als een toevallige wandelaar zoiets ziet hangen, dan heeft zo iemand nogal eens de neiging deze weg te pakken, of weg te gooien.

Ik zie dat je nog heel veel moet leren, je hebt nog een lange weg te gaan, daar is niets mis mee maar sla goed bedoelde adviezen niet in de wind :rolleyes:

Dan krijg je nu een gratis advies van me, begin met een simpele, lees "single cache".

Oké ik ben in een goede bui, je krijgt nog een advies, laat je eens begeleiden door een geroutineerde cacher, de maker van De Kolenberg bijvoorbeeld.

Ruud :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben net terug gekomen, en ben nog eens op die plaats gaan zoeken, maar alles wat ik zag, maar geen plaatje. Wel zag ik op enkele boomtakken waar ook die horizontale tak in gestoken was restjes van dun touw hangen, hierdoor weet ik eigenlijk al zeker dat er iets gehangen moet hebben. :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat je je met deze opmerking niet al te populair maakt.

Deze cache is trouwens 25 maart nog gevonden door mensen met iets meer doorzettings vermogen dan jij waarschijnlijk :rolleyes:

Ruud :beerchug:

 

Of ik mij populair maak of niet, maak mij niet uit! Maar dat waypoint nabij die kapotte brug had ik via een omweg van 100 meter al snel gevonden, dus dat is het probleem niet! :blink:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zo ben net terug van de kolenberg, toch maar even kijken of alles er nog is of hangt.

de loopbrug is inderdaad door vandalen gesloopt, maar door een korte omweg is het volgende punt makkelijk te vinden.

meteen even de plaatjes ( metaal ) gecontroleerd, en soms HANGEN ze niet aan een boom maar zijn ze vast gemaakt aan de voet van een boom ( HINT ).

ik heb spider van de week nog aan de telefoon gehad en zou komende week even terug bellen om samen even een cache te lopen en meteen wat tips te geven.

dus even gedult AUB en ga noe niet meteen alle hints en uitkomsten op het forum zetten.

het is de bedoeling dat iedereen die daar zin in heeft de cache eenvoudig zelf kan vinden

en dan niet zomaar op het forum zet.

...........TEAM GEBROOK.......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leek me al vreemd dat de plaatjes weg waren. Ik kan me trouwens niet herinneren veel vaker een cache gehad te hebben met bij elk WP een afwijking van ongeveer een meter.

 

Die plaatsjes zie je echt niet zitten als je er niet naar op zoek bent. Wel erg lastig in het donker denk ik.

 

Jan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het moet me ff van het hart, terwijl ik niet meer van plan was te reageren op het forum omdat het een saaie bedoening begon te worden.

 

Newbies worden hier vaak in de watten gelegd. Ze worden door heel veel geocachers met raad en daad terzijde gestaan. In één van de eerste berichten gaf Ruud je al als advies om contact op te nemen met team Gebrook, niet wetend dat je uitgerekend bij één van hun caches een probleem zou hebben.

 

Hun hulp werd door jou afgeslagen, of in ieder geval werd er door jou niet positef op gereageerd.

 

Doet mij mezelf afvragen hoe oud je bent....... het zal niet de eerste keer zijn dat hier een kind van alles loopt te verkondigen. In ieder geval gedraag je je niet volwassen. (sorry mod, je mag het verwijderen :rolleyes: )

 

Grow up, het is een volwassen spelletje, mocht je de eerste keer niets vinden dan ga je terug. Eventueel na contact met de plaatser als je denkt dat er iets niet klopt. Als de plaatser zelfs de punten gaat controleren :beerchug: zoals hier vandaag het geval is, dan moet je eens gaan nadenken over de hobby waar je je in hebt gestort. Soms kun je beter Coins gaan verzamelen ;)

 

Dus: Team Gebrook probeert je aan alle kanten te helpen, eigenlijk zoals verwacht werd toen Ruud aandroeg om daar contact mee op te nemen.

 

Nog één ding, ga geen coordinaten oid op het forum plaatsen, dit wordt je niet in dank afgenomen. Niet door de cache plaatser en ook niet door hen die de wandeling nog willen doen.

 

Marja :wine:

dus geen Ruud, die zou een veel minder vriendelijk bericht plaatsen :blink:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan wacht ik maar even af dat Team Gelaan contackt met mij opneemt, zodat we die cach samen kunnen zoeken, mischien zijn het wel de kleine dingen die ik over het hoofd zie! :rolleyes:

 

Maar de eerste waypoints waren al goed, dus het begin is er al. :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ach ja...alle begin is moeilijk.

ik weet nog mijn eerste...toen we daar vandaan kwamen

leek het wel of er een stel everzwijnen aan de gang was

geweest...toen we heb eindelijk vonden bleek dat we er al

een keer of 6 op hadden gestaan :rolleyes:

 

groet Luilak :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hm, de bedoeling was eigenlijk dat je contact met mij zou opnemen.

 

Maar goed, mijn zoon logt tegenwoordig apart en heeft die cache zowiezo nog niet gedaan, dus die kunnen we wel samen afmaken (hopelijk vind ik alles nog).

 

Het liefst doe ik daarna nog een andere cache die ik ook nog niet gedaan heb. (bv Er was eens een zwembad of zo(GCNKMZ))

 

Onder welke naam log je trouwens op geocaching.com? Spider is daar volgens mij iemand anders.

 

Jan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hm, de bedoeling was eigenlijk dat je contact met mij zou opnemen.

 

Maar goed, mijn zoon logt tegenwoordig apart en heeft die cache zowiezo nog niet gedaan, dus die kunnen we wel samen afmaken (hopelijk vind ik alles nog).

 

Het liefst doe ik daarna nog een andere cache die ik ook nog niet gedaan heb. (bv Er was eens een zwembad of zo(GCNKMZ))

 

Onder welke naam log je trouwens op geocaching.com? Spider is daar volgens mij iemand anders.

 

Jan

 

 

is ook de bedoeling, Team Gelaen moet Team Gebrook zijn, sorry voor de vergisseng! :beerchug:

 

Heb zelf nog geen account aangemaakt, was wel de bedoeling. Maar eerst wil ik wat meer cach ervaring opgedaan hebben, voordat ik mij daar aanmeld! :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...