Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ha ha

vandaag Sompig gedaan, koud, veel wind en inderdaad errug sompig, veel klei aan de laarzen. Het ging een beetje onwennig, beetje hoofdrekenen in de kou enzo ;)

Onze eerste cache gevonden! Toch een vreugdevuurtje vanavond in de open haard.... :beerchug:

In Sompig ook een geocoin, alles volgens mij keurig gelogged. Morgen weer op pad.

Is het de bedoeling om de coin asap te herplaatsen? er zat geen opdracht bij maar kan me voorstellen dat iets verder weg ook leuk is.

grtz

GPS-Runner

ReizenReizen

Geplaatst

Gefeliciteerd met de eerste!

Met een coin is het hetzelfde als met een TB (Travel Bug), gewoon niet te lang in bezit houden. Bij .com wordt er in de inventory ergens gemeld als je hem langer dan 2 weken hebt. Ik zou zeggen, bij een van de eerstvolgende droppen is snel genoeg.

Soms is het leuk een coin/TB ergens anders mee te nemen, en kan het daardoor wat langer duren. Als je dan even een mailtje naar de eigenaar stuurt dan weet ie dat het wat langer kan duren.

Geplaatst

Gefeliciteerd.

Vandaag de eerste, nu op naar de tien en voor je het weet zijn het er honderd.

Groet JoNiRo.

• 3 weeks later...
Geplaatst
Ik heb vandaag ook mijn eerste binnengehaald, maar dat worden er zeker meer! :thumbup:

Klik op de smilie --->> :rolleyes: (Night Fly)

Gefeliciteerd. :thumbup:

Geplaatst

Heb gisteren mijn eerste cache gevonden, en vandaag aan de tweede begonnen (werkt best wel verslavend :dribble: ) Heb inmiddels twee derde van alle waypoints gevonden, en opgelost! :thumbup:

Maar nu zit ik met de volgende vraag, wat betekenen die sterretjes tussen die letters E*N en 2*P ? Het gaat om dit coordinaat....

N50 53.(E*N+2*P)(O-S)

Is dat vermenigvuldigen, of wat anders?

Geplaatst
Heb gisteren mijn eerste cache gevonden, en vandaag aan de tweede begonnen (werkt best wel verslavend  :dribble: ) Heb inmiddels twee derde van alle waypoints gevonden, en opgelost!  :thumbup:

Maar nu zit ik met de volgende vraag, wat betekenen die sterretjes tussen die letters E*N en 2*P ? Het gaat om dit coordinaat....

N50 53.(E*N+2*P)(O-S)

Is dat vermenigvuldigen, of wat anders?

Ja die sterretjes staan inderdaad voor vermenigvuldigen.

• 3 weeks later...
Geplaatst
Hoor ik al tot de topscorers???

Bijna. Je hebt de 2 al. Nou de 3 nullen nog ... :lol1:

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...