GPS-Runner Geplaatst 11 maart 2006 Geplaatst 11 maart 2006 Ha ha vandaag Sompig gedaan, koud, veel wind en inderdaad errug sompig, veel klei aan de laarzen. Het ging een beetje onwennig, beetje hoofdrekenen in de kou enzo Onze eerste cache gevonden! Toch een vreugdevuurtje vanavond in de open haard.... In Sompig ook een geocoin, alles volgens mij keurig gelogged. Morgen weer op pad. Is het de bedoeling om de coin asap te herplaatsen? er zat geen opdracht bij maar kan me voorstellen dat iets verder weg ook leuk is. grtz GPS-Runner
TheFalcon Geplaatst 11 maart 2006 Geplaatst 11 maart 2006 Gefeliciteerd met de eerste! Met een coin is het hetzelfde als met een TB (Travel Bug), gewoon niet te lang in bezit houden. Bij .com wordt er in de inventory ergens gemeld als je hem langer dan 2 weken hebt. Ik zou zeggen, bij een van de eerstvolgende droppen is snel genoeg. Soms is het leuk een coin/TB ergens anders mee te nemen, en kan het daardoor wat langer duren. Als je dan even een mailtje naar de eigenaar stuurt dan weet ie dat het wat langer kan duren.
joniro Geplaatst 11 maart 2006 Geplaatst 11 maart 2006 Gefeliciteerd. Vandaag de eerste, nu op naar de tien en voor je het weet zijn het er honderd. Groet JoNiRo.
Spider Geplaatst 1 april 2006 Geplaatst 1 april 2006 Ik heb vandaag ook mijn eerste binnengehaald, maar dat worden er zeker meer! Klik op de smilie --->> (Night Fly)
Peetee Geplaatst 1 april 2006 Geplaatst 1 april 2006 Ik heb vandaag ook mijn eerste binnengehaald, maar dat worden er zeker meer! Klik op de smilie --->> (Night Fly) Gefeliciteerd.
The Iceman Geplaatst 2 april 2006 Geplaatst 2 april 2006 'k Zie dat je er inmiddels al een stuk meer hebt gevonden!!!! Ga zo door!! The Iceman
Spider Geplaatst 2 april 2006 Geplaatst 2 april 2006 Heb gisteren mijn eerste cache gevonden, en vandaag aan de tweede begonnen (werkt best wel verslavend ) Heb inmiddels twee derde van alle waypoints gevonden, en opgelost! Maar nu zit ik met de volgende vraag, wat betekenen die sterretjes tussen die letters E*N en 2*P ? Het gaat om dit coordinaat.... N50 53.(E*N+2*P)(O-S) Is dat vermenigvuldigen, of wat anders?
Cache Getters Geplaatst 2 april 2006 Geplaatst 2 april 2006 Heb gisteren mijn eerste cache gevonden, en vandaag aan de tweede begonnen (werkt best wel verslavend ) Heb inmiddels twee derde van alle waypoints gevonden, en opgelost! Maar nu zit ik met de volgende vraag, wat betekenen die sterretjes tussen die letters E*N en 2*P ? Het gaat om dit coordinaat.... N50 53.(E*N+2*P)(O-S) Is dat vermenigvuldigen, of wat anders? <{POST_SNAPBACK}> Ja die sterretjes staan inderdaad voor vermenigvuldigen.
Spider Geplaatst 2 april 2006 Geplaatst 2 april 2006 Ja die sterretjes staan inderdaad voor vermenigvuldigen. <{POST_SNAPBACK}> Bedankt voor het antwoord, dan was mijn vermoeden dus toch goed.
Peetee Geplaatst 22 april 2006 Geplaatst 22 april 2006 Hoor ik al tot de topscorers??? Bijna. Je hebt de 2 al. Nou de 3 nullen nog ...
Spider Geplaatst 22 april 2006 Geplaatst 22 april 2006 (bewerkt) Hoor ik al tot de topscorers??? <{POST_SNAPBACK}> Als je in dit tempo caches blijft scoren anders wel! 22 april 2006 bewerkt door Spider
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden