Spring naar bijdragen

Notify bericht instellen; Waar en hoe?


Team MenM

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Waar kan ik instellen dat ik een notify bericht krijg als er een nieuwe cache online komt? Heb wel ingesteld dat ik 1x p/w de nieuwe krijg, maar om eens de 1e te zijn is 1x p/w een beetje weing  ;)

Voor die funktie moet je premium member zijn bij geocaching.com.

Dan krijg je bericht zodra een cache online gaat, helaas werkt deze funktie niet altijd zoals afgelopen weekende.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waar kan ik instellen dat ik een notify bericht krijg als er een nieuwe cache online komt? Heb wel ingesteld dat ik 1x p/w de nieuwe krijg, maar om eens de 1e te zijn is 1x p/w een beetje weing  :crybaby:

Voor die funktie moet je premium member zijn bij geocaching.com.

Dan krijg je bericht zodra een cache online gaat, helaas werkt deze funktie niet altijd zoals afgelopen weekende.

The Geocaching Insta-Notify service is a Groundspeak Premium Member feature. As new logs are posted to Geocaching.com you can get an instant email sent to you with the contents of that log entry. the Insta-Notify feature is experimental and is not yet approved by the Food and Drug Administration.

 

Vandaar dus.

Ger@ld

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 year later...

Sinds vandaag zijn wij ook Premium members B):P

 

Ben dus meteen aan het expirimenteren gegaan met o.a. een notify list. Klopt het dat je voor elke cache soort apart een Notify Subscription moet maken?

 

Ik wil dus voor alle nieuwe caches in een cirkel om onze woonplaats een berichtje krijgen zodra die online komt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sinds vandaag zijn wij ook Premium members B):D

 

Ben dus meteen aan het expirimenteren gegaan met o.a. een notify list. Klopt het dat je voor elke cache soort apart een Notify Subscription moet maken?

 

Ik wil dus voor alle nieuwe caches in een cirkel om onze woonplaats een berichtje krijgen zodra die online komt.

 

ja voor elk gewenst type instellen :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat hebben we dus maar gedaan. Dacht dat het misschien makkelijker kon ergens. Zo van alle nieuwe caches in een straal van ??km

 

Nou heb ik ooit iemand horen zeggen dat die een persoon/team op zijn watchlist had staan...maar nu kan ik die optie niet zo snel vinden... heb ik dit verkeerd begrepen of zoek ik verkeerd :crybaby:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat hebben we dus maar gedaan. Dacht dat het misschien makkelijker kon ergens. Zo van alle nieuwe caches in een straal van ??km

 

Nou heb ik ooit iemand horen zeggen dat die een persoon/team op zijn watchlist had staan...maar nu kan ik die optie niet zo snel vinden... heb ik dit verkeerd begrepen of zoek ik verkeerd :angry:

 

Inderdaad niet mogelijk, wel mogelijk voor Caches, Coins en TB's

 

:crybaby:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...