Tjeempie Geplaatst 22 februari 2006 Share Geplaatst 22 februari 2006 Ik ben lekker aan het tellen geraakt om de cache als eerste te vinden enzo... bedenk ik me opeens dat ik helemaal geen GPS-apparaat heb. We delen hem nl. met zijn vieren en dus heeft iemand anders hem vandaag . Misschien toch maar zelf eentje kopen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kruimeldief Geplaatst 22 februari 2006 Share Geplaatst 22 februari 2006 ps. ik ben benieuwd waar die jubileumcaches opduiken. <{POST_SNAPBACK}> Hier dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
gizmomuis Geplaatst 22 februari 2006 Share Geplaatst 22 februari 2006 Een leuke cache. De coordinaten zijn bekend. Helaas liggen ze te ver weg om even naartoe te rijden. Wel leuk om zo eens oude logjes door te lezen. Nu weer over tot de orde van de dag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kiddooz Geplaatst 22 februari 2006 Share Geplaatst 22 februari 2006 Volgens mij staat er een rekenfoutje in het noordcoördinaat van west..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
giga Geplaatst 22 februari 2006 Share Geplaatst 22 februari 2006 denk dat dat wel meevalt, want heb net uit betrouwbare bron gehoord dat hij al gevonden is! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Heirbaut Hunters Geplaatst 22 februari 2006 Auteur Share Geplaatst 22 februari 2006 denk dat dat wel meevalt, want heb net uit betrouwbare bron gehoord dat hij al gevonden is! <{POST_SNAPBACK}> West en Midden zijn intussen gevonden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tjeempie Geplaatst 22 februari 2006 Share Geplaatst 22 februari 2006 Jieeeehaaaa, toch nog zilver (met een beetje geluk) Bedankt voor alles mannen van het lustrumteam!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kiddooz Geplaatst 22 februari 2006 Share Geplaatst 22 februari 2006 (bewerkt) denk dat dat wel meevalt, want heb net uit betrouwbare bron gehoord dat hij al gevonden is! <{POST_SNAPBACK}> Niet goed geteld. Op weg gegaan (met juiste coörds) met een beperkte tijd. Had 10 minuten om te zoeken, maar helaas niet gevonden. Het is nooit goed zoeken met tijdsdruk. Helaas komt nog wel.....Fietssporen (van Tjeempie?) waren nog te zien.... 22 februari 2006 bewerkt door Kiddooz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Professor X Geplaatst 22 februari 2006 Share Geplaatst 22 februari 2006 Ik weet waar er een ligt maar heb geen tijd . Karelkraak en Jessy gefelicitaart met goud Wie volgt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tjeempie Geplaatst 22 februari 2006 Share Geplaatst 22 februari 2006 (bewerkt) Ja, dat zouden heeel goed mijn fietssporen geweest kunnen zijn... Hoewel er dus ook al fietssporen stonden. Ik dacht dus dat iemand me voor geweest was, maar die fietssporen leidden toen nog niet tot de cache... Nu leiden mijn fietssporen wel tot op 20-30 meter denk ik.... Dus als je de goede volgt........ 22 februari 2006 bewerkt door Tjeempie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kiddooz Geplaatst 22 februari 2006 Share Geplaatst 22 februari 2006 Ja, dat zouden heeel goed mijn fietssporen geweest kunnen zijn... Hoewel er dus ook al fietssporen stonden. Ik dacht dus dat iemand me voor geweest was, maar die fietssporen leidden toen nog niet tot de cache... Nu leiden mijn fietssporen wel tot op 20-30 meter denk ik.... Dus als je de goede volgt........ <{POST_SNAPBACK}> Ja, mijn GPS kwam volgens hem tot op 1 meter, maar tijdsdruk is niet goed bij het zoeken. Ik wist ook niet of ik nou een kist of een van Willxii's befaamde chocoladepastapotten moest zoeken.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tjeempie Geplaatst 22 februari 2006 Share Geplaatst 22 februari 2006 Het is geen kist, maar ook geen chocoladepasta- of unoxpot. Maar hij is wel makkelijk te vinden.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten