Spring naar bijdragen

Radioreportage maken: BNN United


Gast DaanDobber

Aanbevolen berichten

Gast DaanDobber

Dag Geochachers van Nederland.

 

Mijn naam is Daan Dobber en ik zit bij Coolcast een deel van BNNUnited. Hiervoor moet ik reportages maken en het leek mij heel leuk om een reportage over Geocaching te maken. Hiervoor zoek ik iemand die mij een dag wilt meenemen op geocaching, het liefst doe ik dit dinsdagochtend/middag, maar als jij een andere datum in gedachten hebt kan je dat ook mailen.

 

Heb je interesse om mee te werken aan zo een radio reportage? Mail me dan op daan.dobber@bnn.nl

 

Dankjewel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Dag Geochachers van Nederland.

 

Mijn naam is Daan Dobber en ik zit bij Coolcast een deel van BNNUnited. Hiervoor moet ik reportages maken en het leek mij heel leuk om een reportage over Geocaching te maken. Hiervoor zoek ik iemand die mij een dag wilt meenemen op geocaching, het liefst doe ik dit dinsdagochtend/middag, maar als jij een andere datum in gedachten hebt kan je dat ook mailen.

 

Heb je interesse om mee te werken aan zo een radio reportage? Mail me dan op daan.dobber@bnn.nl

 

Dankjewel.

 

Nog meer publiciteit :crybaby:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb zojuist de verslaggever gesproken. Het gaat om een informatief interview over cachen in het algemeen. Ik heb afgesproken om a.s. dinsdag met Daan het bos in te gaan en het interview al cachend te doen. Als de opnames door de eindredactie worden goedgekeurd, dan wordt het a.s. donderdagavond in het programma BNN United op Radio 1 uitgezonden. Heb zelf ervaring met mediatraining (dat garandeert overigens niet dat ik geen fouten maak...), dus ik denk dat het op zich wel goed komt. Zal mijn best doen om onze hobby netjes te vertegenwoordigen... :crybaby:

 

Team VDE

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zo mag ik he graag zien

het is niet tegen te houden (het ondergrondse is allang weg)

laten we dan iemand er op afstuuren :crybaby: met ervaring

 

ook denk ik inmiddels If you can't beat them, join them

maar wel met een zekere vertegenwoordiger/ster

 

Barny

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het gaat om een informatief interview over cachen in het algemeen.

 

Goh, jammer. Ik had inmiddels nu iedereen in Nederland weet wat geocaching is wel eens een interview verwacht over de verschillende oplossingsmethodieken van een 5-sterren puzzelcache! :crybaby:

bewerkt door Mr.Chaos
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het gaat om een informatief interview over cachen in het algemeen.

 

Goh, jammer. Ik had inmiddels nu iedereen in Nederland weet wat geocaching is wel eens een interview verwacht over de verschillende oplossingsmethodieken van een 5-sterren puzzelcache!

 

Nee, en houden zo. Laat maar weten WAT het is en niet HOE het is/gaat. Hoe meer eendagsvliegen hun neus stoten omdat ,ze meer dan 2 km moeten lopen of meer dan basisonderwijs moeten hebben genoten (de goeden daargelaten :crybaby: ), hoe beter. Het is nu (denken wij) een hot item, maar wordt vanzelf weer rustig. Maar eigenlijk is het beter om zo min mogelijk RTL4-5-7, SBS en BNN aanhangers door het bos te laten hollen met een GPS :crybaby: .

Zo, genoeg hokjes getimmerd ;) . Draadje kan dicht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De halve wereld is ook niet aan het mobflashen geslagen, maar men kent nu wel de term.

 

Mobflashen, spontaan event temidden van nietsvermoedende burgers.

Moun10bike coin ergens in Hoog Catherijne verstoppen en coordinaten vrijgeven op zaterdagochtend en dit eerst afspreken op het forum :crybaby: . Sorry kon het niet laten, hoezo geen BNN gehalte :crybaby: .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De halve wereld is ook niet aan het mobflashen geslagen, maar men kent nu wel de term.

 

De Van Dale spreekt van flits menigte.

Je hebt ook Flesh Mob (strippen in groot gezelschap)

 

Maar je kan ook afspreken dat vanavond om 21:00 iedereen het licht uit doet en met zaklamp en GPS aan het cachen slaat.

Hmmm Flits cachen? Of Cach Mob? :crybaby:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...