Spring naar bijdragen

Radioreportage maken: BNN United


Gast DaanDobber

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Tjonge, ben nog niet zo oud (bijna 40!!!), maar al die termen....? Bestaat er inmiddels ook al een Internet woordenboek? Vleesmoppen????  ;)

 

Kijk hier maar eens :D Waar blijft Kruimel toch, draadje is volledig ontward en allang op.

 

Ik denk dat onze zeer gewaardeerde Kruimel nog even aan het mijmeren is. Zijn de grenzen van het toelaatbare bereikt? Het zijn gewichtige zaken, maar we dwalen af van het onderwerp: Iemand wil een cacher in actie eens ondervragen.

 

Het oplossen van een vijf sterren cache waarbij de cacher zich trances werpt en al hoppend en schuimbekkend in een vlaag van tijdelijke verstandsverbijstering de legger niet zo veel vriendelijks en goeds toe wenst. :crybaby: is niet echt een visitie kaart voor een sport die zich eigenlijk in het ondermaanse hoort af te spelen.

 

U ziet: Er is weinig voor nodig en de creative geesten slaan op hol.... :crybaby:

 

En nu ben ik het spoor bijster :eek:

bewerkt door Ketelbinkje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste mensen,

 

Ik, halverwege de 30, luister wel eens naar BNN als ik laat thuis kom van mijn werk. Eerlijk gezegd is die vorm van radio niet zo verkeerd (en al zeker niet in vergelijking met Kopspijkers ... uh wat zegt u? Koppensnellers? ... ). Geef die Daan een beetje credit svp. Deze publiciteit zie ik liever dan Kopspijkers/snellers. De radio maakt het wat uitdagender, wat het ook is.

Fire5

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waar blijft Kruimel toch, draadje is volledig ontward en allang op.

 

Ik denk dat onze zeer gewaardeerde Kruimel nog even aan het mijmeren is. Zijn de grenzen van het toelaatbare bereikt?

Het is net zoiets als continu achter elkaar steeds heen en weer rijden om iedere keer weer door hetzelfde rode licht te te gaan, totdat er eindelijk een politie-agent je komt vertellen dat dit niet mag en je een bekeuring geeft van 240 euro. Waarop je dan zielsgelukkig richting huis gaat en thuis gaat vertellen, Goh, ik ben wel 100x door rood gegaan en het heeft me maar 1 x een bekeuring opgeleverd. Had ik die agenten mooi even tuk met die andere 99 x .....

 

Topic blijft open.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is net zoiets als continu achter elkaar steeds heen en weer rijden om iedere keer weer door hetzelfde rode licht te te gaan, totdat er eindelijk een politie-agent je komt vertellen dat dit niet mag en je een bekeuring geeft van 240 euro. Waarop je dan zielsgelukkig richting huis gaat en thuis gaat vertellen, Goh, ik ben wel 100x door rood gegaan en het heeft me maar 1 x een bekeuring opgeleverd. Had ik die agenten mooi even tuk met die andere 99 x .....

 

:crybaby: terwijl ik uithuil op de schouder die diender snikkend uitroepen: Het is weer niet gelukt te cachen bij Sint Petrus.

 

Maar alle gekheid op een stokje...Weer gaat met Kuifje op stap? :rolleyes:

bewerkt door Ketelbinkje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
Heb zojuist de verslaggever gesproken. Het gaat om een informatief interview over cachen in het algemeen. Ik heb afgesproken om a.s. dinsdag met Daan het bos in te gaan en het interview al cachend te doen. Als de opnames door de eindredactie worden goedgekeurd, dan wordt het a.s. donderdagavond in het programma BNN United op Radio 1 uitgezonden. Heb zelf ervaring met mediatraining (dat garandeert overigens niet dat ik geen fouten maak...), dus ik denk dat het op zich wel goed komt. Zal mijn best doen om onze hobby netjes te vertegenwoordigen...  :ph34r:

 

Team VDE

 

Nu wordt er eigenlijk altijd hier wel gesproken over het resultaat van een dergelijke aktie. Maar in de post staat a.s. dinsdag en dat was dus 7 februari j.l.

Hoe is het nu eigenlijk afgelopen, heeft iemad dit interview gehoord op de radio of heeft het geheel niet plaatsgevnden VDE?

 

groeten Haak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het gaat om een informatief interview over cachen in het algemeen.

 

Goh, jammer. Ik had inmiddels nu iedereen in Nederland weet wat geocaching is wel eens een interview verwacht over de verschillende oplossingsmethodieken van een 5-sterren puzzelcache! :blush:

 

Ik ben op de empirische manier Amsterdam al aan het afzoeken voor de Cock en de moord op het voetstuk (GCGWMP) ....

Inmiddels 2 verdachten gevonden, en van een aantal andere bekend waar ze zich waarschijnlijk ophouden. Voor betere/efficientere manieren houdt ik mij ook aanbevolen (ook voor het op volgorde zetten van de resultaten :ph34r:

 

Maar ik zou niet weten hoe je daar een mooi radio cq. televisie item van kunt maken zonder de cache te bederven :yes:

 

Wim.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...