Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Misschien een beetje een voor de hand liggende vraag, maar wil je wel een cache hebben liggen op een plek die vol ligt met glas en bierflesjes? Is het om de hoek niet net zo mooi (misschien wel mooier zonder al het afval) en een stuk rustiger zodat op die plek je cache nog een stuk langer meegaat? :thumbup:

Geplaatst

Misschien een beetje een voor de hand liggende vraag, maar wil je wel een cache hebben liggen op een plek die vol ligt met glas en bierflesjes? Is het om de hoek niet net zo mooi (misschien wel mooier zonder al het afval) en een stuk rustiger zodat op die plek je cache nog een stuk langer meegaat? :thumbup:

het glas en aval lag er later pas

Geplaatst

Het glas en afval lag er al toen ik de cache vond .. 1 dag na publicatie. En voor jou informatie, en misschien kom je 's avonds niet zo laat buiten de deur, de plek wordt dan gebruikt om bepaalde 'transacties' te laten plaatsvinden. Een ideale afspreekplek net op de rand van het centrum. Ik ga ervan uit dat je dit niet hebt geweten en het is misschien maar beter dat hij er niet meer ligt .. ik zou er niet om treuren. Er zijn nog genoeg leuke plekjes in Schiedam waar je een cache kan leggen Robbin.

Geplaatst

@ hoekraam 1: Dit topic, dat in 2007 werd geopend, start met berichten over een cache ripper die vermoedelijk doelbewust en met kennis van geocaching, de caches van iemand ript.

Dat is bij jou niet het geval.

Rippen is nooit leuk, om welke reden dan ook, maar wellicht kun je hier als CO zelf nog wat aan doen.

Zoals je zelf zegt op de pagina van jouw gearchiveerde cache, heb je waarschijnlijk een verkeerde plek uitgezocht.

Voor je een nieuwe cache neer gaat leggen op een plek die jij zou willen, is het handig om de plek zelf eens op verschillende tijden te gaan bekijken.

Dan zie je wie er op welk moment kan rondhangen.

Tekenen als bierflesjes en ander afval kunnen al op een hangplek wijzen.

Ook de drukte van bijvoorbeeld het langskomend verkeer is iets om op te letten.

Daar waar aan de topicstarter juist werd geadviseerd om de hint moeilijker te maken of weg te halen, zou ik jou willen aanraden om op drukkere punten juist een hint neer te zetten.

Je wilt immers niet dat cachers te veel opvallen wanneer er een fietpad en autoweg langs de cache lopen en voorbijgangers zoekende mensen zien.

Een micro in de bosjes langs een doorgangsweg en dan als hint neerzetten: "Ik denk niet dat deze nodig is"?

Denk eens na of je dan de cachers echt helpt om onopvallend te zijn.

Kortom, stop met klagen en onvoorzichtige cachers of muggles de schuld geven (ook op de cachepagina).

Kijk nog eens naar jouw caches en breng wat verbeteringen aan.

Dan worden ze misschien ook minder geript. :D

En ja, onderhoud door schilders of plantsoenmedewerkers, staatvegers etc.

Daar hebben alle CO's mee te maken.

Dat hoort erbij. Je kunt m.i. niet van iedereen vragen dat hij een micro met een rolletje papier erin direct als onderdeel van een belangrijk spel herkent en zorgvuldig bewaart.

Soms heb je geluk, anders wordt het als afval weggehaald.

• Top! 5
Geplaatst

een filmrolletje met een briefje erin is natuurlijk ook afval, kom maak wat leuks. Wie weet wordt het dan gewoon meegeschilderd, niemand die het dan meer ziet.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...