Team WilP Geplaatst 20 maart 2007 Geplaatst 20 maart 2007 Gaarne berichten over de caches van Twinlife en SN@G in het andere draadje. Krijg het bericht dat die link doodlopend is, een teken aan de wand? p.s. zie onze logs bij Maigret en de Bonus
Equipo Wacosta Geplaatst 20 maart 2007 Geplaatst 20 maart 2007 Ik heb hetzelfde meegemaakt! Een 10-tal van mijn caches moedwillig vernield! Door een geocacher of een buitenstaander? Je kan jouw caches "premium member" maken maar dat komt asociaal over en uiteindelijk leggen we caches omdat je wilt dat ze gelogd worden. Het voordeel is wel dat je kan zien wie je cachepagina bekeken heeft... ook de laatste datum + aantal views wordt bijgehouden. Van sommige caches kan je de opdracht bekomen door mij te mailen zodoende heb ik een overzicht van de te verwachten bezoekers. Uiteindelijk is de hele heisa na een half jaar gestopt.
de Roode Lantaarn Geplaatst 20 maart 2007 Geplaatst 20 maart 2007 zie onze logs bij Maigret en de Bonus Maigret en Maigret - Bonus
SN@G Geplaatst 20 maart 2007 Geplaatst 20 maart 2007 Hmmmm, krijg je zulke leuke reacties, is de link ineens doodlopend????? Nou ja, mijn verklaring staat op: Mijn Website
Team WilP Geplaatst 20 maart 2007 Geplaatst 20 maart 2007 zie onze logs bij Maigret en de Bonus Maigret en Maigret - Bonus bedankt
de Roode Lantaarn Geplaatst 20 maart 2007 Geplaatst 20 maart 2007 Tot nu toe één geripte cache gevonden althans de overblijfselen ervan. Ik kan je verzekeren dat ik hem liever niet gevonden had. Horen, Zien & Zwijgen.
RvU Geplaatst 21 maart 2007 Geplaatst 21 maart 2007 Zinloos (cache)geweld! Wat bezielt mensen ook he? Is geen gewoon vandalisme natuurlijk. Degene die dat doen, zijn meestal dronken. Hier is domweg iemand bewust aan het werk. Misschien moeten we hem maar helemaal doodzwijgen. Geen aandacht aan besteden, want reken maar dat die loser, meeleest. Misschien dat dan de lol er over een tijdje vanaf is!
zandbak Geplaatst 21 maart 2007 Geplaatst 21 maart 2007 (bewerkt) Tja, een paar weken geleden hebben wij helaas een cache geript zien worden. We zijn niet naar de jongelui toegestapt omdat je zelf met een paar kinderen staat. Je leest tegenwoordig toch zulke rare dingen. Dus voor onze veiligheid, toe staan kijken ( van een afstand). Maar wel een foto gemaakt en naar de eigenaar van de cash gestuurd, zodat hij een cachecontrole kon doen. Gelukkig reageerde de eigenaar heel snel en binnen een week was deze cache op een andere plaats weer beschikbaar. We hadden het inderdaad goed gezien dat de jongelui het kokertje hadden gepakt en de logrol aan het verscheuren waren. (het was gelukkig "maar" een kokertje, waar geen goodies e.d. in zaten. Anders hadden we waarschijnlijk wel actie ondernomen. de foto van de rip staat nu ook op de pagina van de cash. De cache waar we het over hebben is "Rustig Alblasserdam"van Brilstar. Team Zandbak 21 maart 2007 bewerkt door zandbak
zandbak Geplaatst 21 maart 2007 Geplaatst 21 maart 2007 (bewerkt) Nee het was duidelijk de logrol die ze uit het kokertje haalden, ontvouwden en vervolgens verscheurden. Ach ja typefoutje moet kunnen het is nog vroeg 21 maart 2007 bewerkt door zandbak
Hoekraam Geplaatst 15 maart 2011 Geplaatst 15 maart 2011 bij een van mijn caches is 3x verdwenen en is nu licht hij netjes in het archief en er zijn er 3 andere die na 1 x al het archief in gaan vanwege de omgeving en ze waren geript echt zonde dat mensen dit doen.
parreg Geplaatst 15 maart 2011 Geplaatst 15 maart 2011 Ze waren niet allemaal geript hoekraam .. volgens mij kon je sommige zelf niet meer terug vinden en dacht je dat ze verdwenen waren .. tot ze weer gevonden werden en nog gewoon op hun plekje bleken te liggen :-) Het zal me niets verbazen als sommige 'geripte' caches nog steeds op hun plekje liggen.
Hoekraam Geplaatst 26 maart 2011 Geplaatst 26 maart 2011 Ze waren niet allemaal geript hoekraam .. volgens mij kon je sommige zelf niet meer terug vinden en dacht je dat ze verdwenen waren .. tot ze weer gevonden werden en nog gewoon op hun plekje bleken te liggen :-) Het zal me niets verbazen als sommige 'geripte' caches nog steeds op hun plekje liggen. nou als jij denkt dat je mijn andere caches kan vinden succes als je ze vind dan gaan ze weer online hoekraam
Hoekraam Geplaatst 31 maart 2011 Geplaatst 31 maart 2011 ik heb ook bij mijn cache jullianalaan gehad ik had een cache leuk hoog hangen voor publiek moeilijk te zien voor cachers even soms iets te hoog 4 of 5 weken later bleek er een schilder geweest te zijn weg micro zulk soort dingen maaken het niet leuk oke als je moet schilderen en er zit een micro in de weg plaats hem dan ook weer terug en onze cache stoompje daar zat eerst een micro daarna enn nano maar allebij geript door hangjuigd iedergeval kinderen van 7 waren het niet er lag allemaal glas en bierflesjes ik weet hoeje je voeld robbin
Aanbevolen berichten