Spring naar bijdragen

Popups Geocaching.com?


Tjeempie

Aanbevolen berichten

Sinds een week krijg ik steeds popups als ik op Geocaching.com zit. Ik dacht eerst dat het aan mij lag, dus heb adaware even over de computer gegooid. Dat hielp niet.

 

Maar nu ook blijkt dat het op mijn werk en op de universiteit ook gebeurt, begin ik te geloven dat het niet aan mij ligt, maar aan geocaching.com.

Het rare is wel dat het steeds Nederlandse popups zijn.

 

Het is verder niet erg (heb gewoon mijn popup-killer strenger gezet), maar ik vroeg me toch af of jullie er ook last van hebben of dat het echt aan mij ligt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Sinds een week krijg ik steeds popups als ik op Geocaching.com zit. Ik dacht eerst dat het aan mij lag, dus heb adaware even over de computer gegooid. Dat hielp niet.

 

Maar nu ook blijkt dat het op mijn werk en op de universiteit ook gebeurt, begin ik te geloven dat het niet aan mij ligt, maar aan geocaching.com.

Het rare is wel dat het steeds Nederlandse popups zijn.

 

Hier heb ik absoluut nergens last van.

Kan doen wat ik wil wat betreft internet.

Ook van virussen en spyware in het algemeen geen last van ( ook niet gehad ) terwijl ik dag en nacht online ben.

Ik gebruik geen blokkeringssoftware o.i.d.

Dus....hierzo :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik krijg ze van ringtones en van sites waar je geld kan lenen als ik

hier het forum op ga, sinds een dag of 2,

is niet alleen op deze computer, gebeurt op school ook regelmatig

als we even mogen internetten, alleen op het forum.

dus niet van geocaching.com

groetjes Luilak

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hier aan deze kant nergens last van, ik gebruik geen enkele beschermings software, lijkt er toch wel op dat er ergens op de systemen van jou spyware rondhangt, de programma's om dit te verwijderen zijn ook niet heilig en laten nog al eens iets staan...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sinds een week krijg ik steeds popups als ik op Geocaching.com zit. Ik dacht eerst dat het aan mij lag, dus heb adaware even over de computer gegooid. Dat hielp niet.

 

Maar nu ook blijkt dat het op mijn werk en op de universiteit ook gebeurt, begin ik te geloven dat het niet aan mij ligt, maar aan geocaching.com.

Het rare is wel dat het steeds Nederlandse popups zijn.

 

Het is verder niet erg (heb gewoon mijn popup-killer strenger gezet), maar ik vroeg me toch af of jullie er ook last van hebben of dat het echt aan mij ligt.

 

Zo te lezen wordt het tijd om die computers eens een flinke schoonmaakbeurt te geven :beerchug:

 

Hier vind je een perfekte site waar je zeer deskundig (en gratis en voor niets!) geholpen wordt door een aantal zeer deskundige vrijwilligers:

 

http://www.hijackthis.nl/forum/viewforum.p...a4da392396420ec

 

Het ligt in ieder geval niet aan de site van geocaching.com :blush:

 

Hier nog even de startpagina van HijackThis:

 

http://www.hijackthis.nl/forum/

 

Lees ook eens de informatie over beveiliging, spywarescanners, malware scanners, virusscanners en nog veel en veel meer. Wat mij opvalt is dat er veel mensen gebruik maken van MSN (of in ieder geval geinstalleerd hebben) en het forum steevast adviseerd om MSN van de computer af te halen, omdat het één brok ellende is, wat betreft het binnenhalen van ongewenste 'bestandjes'.

bewerkt door Team Firefox
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmmm, toch wonderlijk. Op de TU heb ik sinds twee weken een compleet nieuwe computer, helemaal nieuw, opnieuw geinstalleerd, alles dichtgetimmerd (tot het irritante aan toe), dus kan me toch niet voorstellen. Maar goed, zoals ik al zei, ik vind het niet erg, alleen gewoon erg raar. Want het is alleen bij Geocaching.com.... Daarnet ook weer 1. Hij wordt wel geblokkeerd overigens, maar het is gewoon vreemd. Overigens zijn het meer pop-unders dan popups (ze komen achter de pagina terecht, of te wel, je hebt niet altijd meteen door dat er weer wat anders geopend is).

 

Ik was gewoon even benieuwd of jullie dat ook hadden, maar behalve Luilak heeft niemand er dus last van? Het kan overigens dat ik het ook bij het forum heb, heb die meestal tegelijk met geocaching.com open en heb het dus niet altijd door wanneer het komt.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zeker weten dat het niet van een andere website die je bezoekt kan komen? Je zegt zelf al dat je niet meteen in de gaten hebt dat er op de achtergrond iets geopend is. Sommige pop-'unders' heropenen zichzelf tot een paar keer toe als je ze sluit heb ik wel eens gemerkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zeker weten dat het niet van een andere website die je bezoekt kan komen? Je zegt zelf al dat je niet meteen in de gaten hebt dat er op de achtergrond iets geopend is. Sommige pop-'unders' heropenen zichzelf tot een paar keer toe als je ze sluit heb ik wel eens gemerkt.

 

Toch even nieuwsgierig geworden naar pop-unders, is hier een demo te zien:

 

http://www.twinpines.nl/websitepromotie/load.htm?addupp.php

 

Hier met Firefox trouwens is het kreng gelukkig totaal onzichtbaar :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ik weet het zeker dat het bij geocaching.com was. Daar sloeg nl. de popup-killer aan.

 

Verder gebruik ik thuis firefox en heb ik hetzelfde probleem (Sorry team firefox :beerchug: )

 

Maar goed, het is niet zo heel vaak, dus mocht het nog een keer gebeuren dan zal ik heeeeel goed opletten wat er gebeurt etc. :blush: Het ligt zo te lezen toch aan mij. Hoewel het gek blijft dat het dan aan mij ligt op de TU, bij mijn afstudeerstage en bij mij thuis....

 

Wel grappig trouwens dat mijn woord popunder echt bestaat (ik riep ook maar wat :eek: ).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...