Spring naar bijdragen

TB in premium cache


Team-Eppie

Aanbevolen berichten

Als ik mijn TB probeer te bekijken, geeft de pagina aan in welke cache hij zich bevind. Deze cache kan ik slechts als premium member bekijken.... Het komt er dus kort op neer dat ik (extra) geld moet betalen om te beoordelen of mijn eigen eigendom nog kans heeft verder te reizen.

 

Iemand enig idee hoe ik kan nagaan waarom de TB al 3 maanden stil ligt?

 

 

PS: Wellicht is deze vraag al eens gesteld. Maar ik kon dat draadje dan niet vinden.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Als ik mijn TB probeer te bekijken, geeft de pagina aan in welke cache hij zich bevind. Deze cache kan ik slechts als premium member bekijken.... Het komt er dus kort op neer dat ik (extra) geld moet betalen om te beoordelen of mijn eigen eigendom nog kans heeft verder te reizen.

 

Iemand enig idee hoe ik kan nagaan waarom de TB al 3 maanden stil ligt?

 

Als je geld ga betalen dan doe je dat omdat je het idee van Groundspeak wil steunen :-)

 

De cache is gewoon niet meer bezocht sinds 18 oktober.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je geld ga betalen dan doe je dat omdat je het idee van Groundspeak wil steunen :-)

 

De cache is gewoon niet meer bezocht sinds 18 oktober.

 

Naja, eh... ik ben niet te beroerd om te betalen voor geleverde diensten. Maar tot op heden zag ik geen noodzaak om dat waar IK hard voor werk aan Groundspeak te doneren. Ik ben tenslotte al donateur voor NL.

 

Kan ik hier uit opmaken dat jij Premium bent en op de cache pagina hebt gekeken? In dat geval mijn dank, ik ga het dan wel afwachten... Al had ik liever meegekeken met de activiteiten in en rond deze cache.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Al had ik liever meegekeken met de activiteiten in en rond deze cache.....

<copy>

October 22, 2005 by bovist (702 found)

Liebe Cacher,

 

Klemens, alias Coldfinger, schreibt in seinem Log etwas sehr wichtiges:

"Jedes Wort würde Euch den Spaß verderben"

Also bitte fragt Euere Vorfinder nicht nach Details.

Denn Eines ist sicher: Wenn ihr dieses Rätsel schon nicht lösen könnt, dann braucht ihr gar nicht anzutreten.

Ihr könnt mir aber gerne Euere Startkoordinaten mailen, ich antworte Euch dann ob sie richtig oder falsch sind.

 

Wer nicht selber drauf kommt soll eben erst einmal an anderen Caches üben. Wenn ich gewollt hätte, daß jeder X-beliebige ohne seinen Grips anzustrengen den Cache macht, dann hätte ich die Startkoordinaten ja gleich im Klartext ins Listing schreiben können. Dieser Cache hat aber 4,5 Sterne.

 

Ihr Memmen! Strengt Euer Hirn mal an oder ist es vom vielen Telefonieren schon weich geworden ???

 

Gruß,

Bovist

 

[This entry was edited by bovist on Monday, October 24, 2005 at 11:13:41 AM.]

[view this log on a separate page]

 

October 18, 2005 by Rabatnik (189 found)

Wie am 13. Oktober prophezeit: Es wurde noch lustig. Mit einer bemerkenswerten Mischung aus gedanklicher und visueller Betriebsblindheit absolvierte ich alle Stationen und war dann (eigentlich noch auf dem Treppchen stehend) am Final so genervt, dass ich die Box Box sein ließ.

Aber heute beim vierten Anlauf war das alles kein Problem - es ist vollbracht!

Vielen Dank an Christine und André, die bestimmt genauso viel Zeit in die Vorbereitung investiert haben wie ich in die Suche.

 

in: TB Baloo

out: TB Gweny

 

 

[view this log on a separate page]

</copy>

 

Zo dan?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gewoon een moeilijke cache :beerchug: en dat trekt niet iedereen. En premium member, joh je steunt de club en een hobby mag toch wel een beetje geld kosten. Wat kost het het om naar een parkeerplaats van een cache te rijden. Daar hoor ik nooit, nou ja soms iets over. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je geld ga betalen dan doe je dat omdat je het idee van Groundspeak wil steunen :-)

De cache is gewoon niet meer bezocht sinds 18 oktober.

 

Naja, eh... ik ben niet te beroerd om te betalen voor geleverde diensten. Maar tot op heden zag ik geen noodzaak om dat waar IK hard voor werk aan Groundspeak te doneren. Ik ben tenslotte al donateur voor NL.

 

Kan ik hier uit opmaken dat jij Premium bent en op de cache pagina hebt gekeken? In dat geval mijn dank, ik ga het dan wel afwachten... Al had ik liever meegekeken met de activiteiten in en rond deze cache.....

en anders ga ga je toch even in de auto het ding halen?

Het ding ligt in Beieren en zover is dat toch niet niet rijden voor een Hollander die vaker in de auto stil staat dan rijdt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Al had ik liever meegekeken met de activiteiten in en rond deze cache.....

<copy>

October 22, 2005 by bovist (702 found)

Liebe Cacher,

 

Klemens, alias Coldfinger, schreibt in seinem Log etwas sehr wichtiges:

"Jedes Wort würde Euch den Spaß verderben"

 

Bla bla bla

 

Zo dan?

 

 

Bedankt! Morgen even op m'n gemakie vertalen. iig bedankt voor de copy / paste

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gewoon een moeilijke cache :D  en dat trekt niet iedereen. En premium member, joh je steunt de club en een hobby mag toch wel een beetje geld kosten. Wat kost het het om naar een parkeerplaats van een cache te rijden. Daar hoor ik nooit, nou ja soms iets over. :eek:

 

 

Je moest eens weten wat al m'n hobby's me kosten. Ergens houdt het op...

 

 

[Het ding ligt in Beieren en zover is dat toch niet niet rijden voor een Hollander die vaker in de auto stil staat dan rijdt?

 

Zo is het ook. ff naar Duitsland voor een blikken plaatje van 7 euro

 

Dus: Geduld is een schoone zaak...  :beerchug:

 

Da's zeker waar. Maar er gebeurd al 3 (!) maanden niets, vandaar......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt! Morgen even op m'n gemakie vertalen. iig bedankt voor de copy / paste

N 50° 00.300 E 010° 37.604

Nur für Wanderer mit Ausdauer und entsprechender Ausrüstung!

Mountainbike ist nicht empfehlenswert (Außer Ihr tragt es gerne).

Die oben genannten Koordinaten sind fiktiv !

Zur Namensgebung:

Um Verwechslungen mit Caches anderer Owner zu vermeiden, wurde dieser Cache ein Teil der Haßberge-Reihe.

Obwohl er nicht in den Haßbergen liegt, paßt er gut dazu und ist ähnlich aufgebaut.

Das Untermotto des Cache heißt: „Vo öllem öbbers !“

 

Stellt Euch vor...

Neulich haben wir zusammen ein Museum besucht. Um uns zum Verlegen eines neuen Cache inspirieren zu lassen haben wir verschiedene Bilder angeschaut und auf uns wirken lassen.

 

- „Blick in eine Kasse“ von August Macke war eines der ersten Bilder die wir uns intensiv anschauten. Denn es mußten verschiedene Ausgaben getätigt werden um unseren neuen Cache zu verwirklichen.

-„Mann mit Qualle“ von Ottmar Alt

Grade wollte ich mich schon abwenden, da stach mir noch ein Bild eines anderen Künstlers ins Auge.

- “Der Fisch im Meer“ von Paul Klee

- „Sonne über Warschau“ von Marc Chagall

- „Landschaft mit gelben Puten“ von Paul Klee

Jetzt ging’s weiter zu einem meiner Lieblingsmaler:

- „Der Kaktusfreund“ von Carl Spitzweg.

- „Libelle mit roten Lichtern“ von Joan Miro

Die Minuten verstrichen und wir schauten uns noch ein paar andere Bilder an.

Dabei hatte es uns ein anderer Maler angetan.

- „Frau Vogel und Torero“ von Joan Miro

- „Leute und ein Hund in der Sonne“ von Joan Miro

- „Pferd Pfeife roter Eimer“ von Joan Miro

- „Die kleine Blonde im Park der Finsternis“ von Joan Miro

Einige Bilder sind immer noch Klassiker wie:

- „Der Hypochonder“ von Carl Spitzweg

Weiter ging’s mit

- „Mit und Gegen“ von Wassily Kandinsky

und zum Schluß staunten wir noch über

- „Makro-Penis, die halbe Insel“ von Friedensreich Hundertwasser.

 

Und da wir nach all den Eindrücken nicht mehr schlüssig waren, haben wir auf Altbewährtes zurückgegriffen.

 

An Euerer Stelle würde ich folgende Dinge mitnehmen:

GPS, Karte, Kompaß, Spiegel, Verpflegung für einige Stunden, Geduld und Scharfsinn.

Ein Handy (Telefonjoker) wäre empfehlenswert. Allerdings solltet ihr es nicht übertreiben.

 

Ach ja, ca. 600m Richtung 192°t findet sich eine Parkmöglichkeit.

 

Viel Spaß!

Zo is het ook. ff naar Duitsland voor een blikken plaatje van 7 euro
Je gaat er voor of je gaat er niet voor! bewerkt door JandeBeHanger
Link naar opmerking
Deel via andere websites

mmm, Beieren.... Zal wel een flink pak sneeuw liggen. Lastig cachen, lijkt me zo  :eek:

Ga je toch met de Hummer?

Heb je de olie- en benzineprijzen gevolgd? :beerchug::D Voorlopig staat de H. stil! Zal wel weer veel lopen worden. :eek: (Off Topic)

Trouwens.... leuke avantar.... die loopt ook al een tijdje op mijn site rond te wandelen...

Of is dat zijn tweeling broer?

Ja sorry dit was erg off topic maar moet kunnen toch.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...