Spring naar bijdragen

Heb ik een basiskaart nodig om te kunnen geocachen?


Gast Katoen

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik ben een beginner en heb daarom ook nog geen verstand van, maar nu zag ik DIT apparaatje, maar hier zit geen basiskaart bij? En nu was mijn vraag, heb ik per se een basiskaart nodig om te kunnen Geocachen? ;)

 

Manfred

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik ben een beginner en heb daarom ook nog geen verstand van, maar nu zag ik DIT apparaatje, maar hier zit geen basiskaart bij? En nu was mijn vraag, heb ik per se een basiskaart nodig om te kunnen Geocachen? 

Om te geocachen is dit aparaat voldoende, maar een basiskaart is wel prettig.

Echter zo te zien mist dit aparaat de mogelijkheid om de gpsr op de computer aan.te sluiten, waardoor je de mogelijkheid mist om waypoints te kunnen laden en wegschrijven.

Ik ken een regelmatige gebruiker op dit forum die ook zo'n gpsr had , zo ver ik begrepen heb is bij haar gpsr de plexiglazen frontplaat door midden gescheurd.

In jouw geval zou ik naar de Garmin Etrex Euro of naar de Geko 201 kijken.

bewerkt door JandeBeHanger
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ken een regelmatige gebruiker op dit forum die ook zo'n gpsr had , zo ver ik begrepen heb is bij haar gpsr de pleziglazen frontplaat door midden gescheurd.

 

Was het maar het plexiglas!

Het was het LCD wat een scheur/barst vertoonde en dus onbruikbaar.

Maar zoals Henk ook al schreef, een basis kaart is leuk maar geen noodzaak.

Zonder lukt het ook wel, zelfs zonder connectie mogelijkheid met een PC, ook dit is luxe. Echter een luxe waar ik niet meer zonder kan. ;)

Een Explorer 200 is ook een optie maast een Garmin Geko 201 met AAA batterijen of een Garmin Etrex Euro met AA batterijen die beduidend langer meegaan.

 

Ger@ld

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met dit apparaat heb ik vandaag mijn eerste cache gevonden. Werkt prima. Dus een basiskaart is niet perse nodig om te geocachen.