Spring naar bijdragen

Geocachen met een TOMTOM5; Kan dat?


Cache Getters

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ja we weten zelf ook wel dat je na zonsondergang niet het bos in mag...

Dat hadden we ook echt wel gelezen vantevoren (anders hadden we die hints van de heuvel, kuil en tussen de bomen ook niet gezien he?) maar we waren gewoon erg enthousiast en wilden gewoon een keer kijken...

En daardoor krijgen anderen dus problemen met instanties als Staatsbosbeheer en zo. Die regels zijn er niet voor niets. Bedankt ;)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Gerald,

 

Bedankt voor je reactie.

We hebben inmiddels al wat zitten kletsen op de chat en vonden daar dezelfde antwoorden, of je hebt een programma nodig zoals vito (wat we er nu dus niet op kunnen zetten omdat we niet thuis zijn) of je hebt een hand-gps-apparaat nodig.

Let aub niet te veel op mijn a-technische manier van schrijven, ik ben een a-technische vrouw ;) .

Maar heel misschien kunnen we er eentje proberen te vinden die hier in de buurt ligt aangezien ik hier opgegroeid ben en de omgeving wel aardig ken.

Maar zoals je al zei, het moet dan wel bij de weg liggen.

Maar kun je zonder zo'n programma als vito dan wel de coordinaten invoeren in tomtom5?

 

;) Maar je zou de graden uitleesvenster kunnen gebruiken. TomTom heeft een schermpje waarin kan lezen wat de lengte- en breedtefraad. Primitief, maar het werkt. Heb het zelf ook een keer voor de gein gedaan.

bewerkt door Ketelbinkje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn excuses aan iedereen voor het feit dat we na zonsondergang door gezocht hebben.

Toen we het bos in gingen was het absoluut nog niet donker en omdat we wel door hadden dat het niet al te lange tijd zou duren voordat het wel donker zou worden zijn we het bos in gegaan met de gedachte dat we even gingen kijken en als het niet ging lukken dat we dan weer vlot terug naar de auto zouden lopen.

Eenmaal aangekomen bij de plek vonden we diverse plaatsen waar gegraven was dus werden we erg nieuwsgierig. Mijn vriend wilde al weggaan maar ik zei ach laten we nog even daarboven kijken (op de heuvel zoals in de beschrijving stond) en toen hadden we de cache zo gevonden maar was het dus ook zo donker.

Nu ik weet (is me ook op de chat uitgelegd) waarom jullie er zo happig op zijn begrijp ik het ook wel.

En we zullen niet meer (bewust) het bos in gaan op momenten dat dat niet mag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En daardoor krijgen anderen dus problemen met instanties als Staatsbosbeheer en zo. Die regels zijn er niet voor niets. Bedankt  ;)

 

Ja hoor gaan we weer beginnen.....

Niets persoonlijk hoor maar hier is al een draadje of wat over geweest, eentje ging geloof ik over 's nachts cachen en de andere over het betreden van een gebied binnen broed seizoen.

Dit team meld het nog eerlijk maar hoeveel cachers en niet cachers lopen na zonsondergang nog gewoon door het bos??? ;)

Ik ben is een keertje ( had geen GPS bijme) de weg kwijt geraakt in de Soesterduinen.

Dus loop daart met m'n hond ( die de enorme zandbak prachtig vond) de weg terug te zoeken en het werd steeds donkerder.

3x raden wie me de weg terug wezen.... juist een groep joggers die zo na zonsondergang nog even een rondje ging lopen... dan was het zo lekker rustig......

Maar goed dat was weer genoeg off topic, laten we niet gelijk met vingertjes gaan wijzen. :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eenmaal aangekomen bij de plek vonden we diverse plaatsen waar gegraven was dus werden we erg nieuwsgierig. Mijn vriend wilde al weggaan maar ik zei ach laten we nog even daarboven kijken (op de heuvel zoals in de beschrijving stond) en toen hadden we de cache zo gevonden maar was het dus ook zo donker.

 

Kan ik heel goed inkomen, als je al zo dichtbij ben! :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...