Reintje de Vos † Geplaatst 8 december 2005 Auteur Share Geplaatst 8 december 2005 Weten jullie trouwens al vanaf wanneer de nieuwe statistieken de oude gaan vervangen? Ja, dat weet je bij ons nooit. Ik ben inmiddels achter een heel hinderlijk probleem, dat ik eerst even wil dichtlopen. Ook moet er denk ik nog wat met "Members Only" caches. Ik verwacht dat de zaak ergens volgende week om kan. Dan is de zaak goed genoeg om over te gaan. De huidige blijven dan nog even als "statsold" actief, maar dat zal na een paar weken ook "verdampen". Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stekelsteef Geplaatst 8 december 2005 Share Geplaatst 8 december 2005 Hallo allemaal, Log ik me weer eens een keer in en dan zie ik dat alles verandert is. Hoe krijg ik de algemene lijst te zien? Misschien voor jullie heel gewoon maar voor mij niet, dan kan ik gelijk kijken of we wat missen. Gegroet stekelsteef Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reintje de Vos † Geplaatst 8 december 2005 Auteur Share Geplaatst 8 december 2005 Hoe krijg ik de algemene lijst te zien? Daar gaat dit draadje niet over. De functionaliteit is namelijk niet aangepast. Maar het antwoord is: "Op het betreffende menu klikken" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pentagram Geplaatst 8 december 2005 Share Geplaatst 8 december 2005 Aangezien er in het begin van de week ook nog wat dubbele caches bij ons in de statistieken stonden, ben ik met het corrigeren maar even gestopt om ook rustig af te wachten. En inderdaad gisteren klopte alles perfect. Maar helaas, vandaag klopt het weer niet . Is dat geintje bekend? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reintje de Vos † Geplaatst 8 december 2005 Auteur Share Geplaatst 8 december 2005 Is dat geintje bekend? Ik weet van een probleem met inlezen. Mogelijk is dat het geintje (van Reintje). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Firefox Geplaatst 8 december 2005 Share Geplaatst 8 december 2005 Bij ons staan er twee caches teveel bij 'gevonden' in de NL stats. Hoe is dat te corrigeren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reintje de Vos † Geplaatst 8 december 2005 Auteur Share Geplaatst 8 december 2005 Bij ons staan er twee caches teveel bij 'gevonden' in de NL stats. Hoe is dat te corrigeren? Alles wat niet klopt is te corrigeren met de DHZ functie "Corrigeer logs". Dat is dus onafhankelijk of er een mist, een teveel staat, dag niet klopt of wat dan ook. Met een "corrigeer log" wordt de status van GC.com opnieuw onder de loep genomen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Firefox Geplaatst 8 december 2005 Share Geplaatst 8 december 2005 Met een "corrigeer log" wordt de status van GC.com opnieuw onder de loep genomen. OK, bedankt! Is het trouwens niet makkelijker om uit te gaan van de gc.com stats, want die kloppen (hier althans) wel. Of is er een speciale reden om de .com en .nl stats apart te administreren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reintje de Vos † Geplaatst 8 december 2005 Auteur Share Geplaatst 8 december 2005 Of is er een speciale reden om de .com en .nl stats apart te administreren? Is "Geen database toegang tot de gegevens van gc.com" een goede rede? Ik heb je aanvragen even handmatig gedaan. Is al klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jurgen & Co Geplaatst 8 december 2005 Share Geplaatst 8 december 2005 Volgens mee geven de stats van NL een stuk toegevoegde waarde. Je kunt een hele reeks dingen opnoemen die bij GC.COM niet mogelijk zijn. Maar dan moet je wel even op de knoppen links klikken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Firefox Geplaatst 8 december 2005 Share Geplaatst 8 december 2005 Is "Geen database toegang tot de gegevens van gc.com" een goede rede? Mmm ja, wel een goede reden, maar toch...sputter, sputter, Ik heb je aanvragen even handmatig gedaan. Is al klaar. Staan nog steeds als found in de NL stats, maar zal wel even tijd nodig hebben, bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
de Roode Lantaarn Geplaatst 8 december 2005 Share Geplaatst 8 december 2005 Ik ben ook wel blij met de statistieken en vooral de grafiekjes op .nl Zo is bv leuk te zien dat onze favoriete cachedag de Zondag is. Eigenlijk voegt het weinig toe maar is het gewoon leuk dat die functies aanwezig zijn. Vergelijk het met je Avatar en je Handtekening hier op dit forum. Het voegt niets toe maar ze zijn gewoon leuk. Tot slot nog even volledig Offtopic. het geintje (van Reintje) Is dat nou geen mooie naam voor een cache? Ger@ld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reintje de Vos † Geplaatst 8 december 2005 Auteur Share Geplaatst 8 december 2005 Staan nog steeds als found in de NL stats, maar zal wel even tijd nodig hebben, bedankt Maar dit draadje gaat over statsnew. Daar zou het weg moeten zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Firefox Geplaatst 8 december 2005 Share Geplaatst 8 december 2005 Staan nog steeds als found in de NL stats, maar zal wel even tijd nodig hebben, bedankt Maar dit draadje gaat over statsnew. Daar zou het weg moeten zijn. <{POST_SNAPBACK}> Zit ik in de oude stats te kijken Het geintje (van Reintje) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pentagram Geplaatst 8 december 2005 Share Geplaatst 8 december 2005 Dat geintje, was dat niet die bonuscache?? Vandaar de dubbele caches in de statistieken natuurlijk. Sorry, 'k zal proberen noooooit meer off topic te zijn . ( Is trouwens wel heel lang hoor.) Spirit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden