Spring naar bijdragen

Mijn honderdste


Ruud4d

Aanbevolen berichten

Morgen wil ik eigenlijk gaan cachen. Wat anders met zulk heerlijk weer he?

 

Euuuuuuuhhhhhh, werkuh???? :yucky:

Ik ben laatst (licht) door mijn rug gegaan en nu moet ik van de dokter veel lopen. Mijn werk is al lopen maar daar komt toch ook veel tillen en dragen bij. Zondag ga ik weer aan het werk. Zaterdag was ik al vrij en morgen zou ik een dag van 10 uur moeten. Die laat ik nog maar even aan me voorbij gaan.

Dus lekker cachen met dit heldere vriesweer.

En het besluit is gevallen: het wordt de Bedevaartcache met Sneeuwwitje: Bashfull als 99ste. De andere caches zal ik waarschijnlijk binnenkort wel doen :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Bedevaartcache is prima te doen, alle tips die je van de makers krijgt, gewoon braaf opvolgen dan is er "niets" aan de hand en heb je een geweldige honderdste cache gelopen.

 

Niet naar de tips van Pentagram luisteren of i.i.g. niet de tips en aanwijzingen navolgen zoals hun dat doen... heb je ooit gehoord hoe ze Birds hebben gevonden?? Nou dat kan geen enkele geocacher op deze aardbol nadoen :eek:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is goed te doen, Kootwijkerzand ligt zo goed als op de route van de Bakens van Malpigi (aanrader). Ik dacht eerst dat je het Hoogtepunt bedoelde, maar om Malpigi en het Hoogtepunt beide op 1 dag te doen.....poeh ;) . Succes, Fred.

;) Maar je hoeft niet te rekenen. Wel knap tekenen. Heb overigens zelf geen trek meer in deze cache. Ik ben door alle afwijkingen :eek: letterlijk het bos in ben ingestuurd :D Heb alle coördinaten. Ligt dus voor oprapen, maar iets knapt :no: als deze voorbij komt...de lol is er een beetje van af...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heel veel plezier met de bedevaartcache en vergeet je attributen niet. :D  Ik zal aan je denken als je regelmatig knielt.  ;)

Ik heb geknielt, gekropen en gelegen. Ik had trouwens niet alle atributen nodig, ik had namelijk een heel ander atribuut bij me die sommige overbodig maakte: een digitale fotocamera. Echt heel handig hoor. Zeker om teksten vast te leggen zodat je ze later weer terug kunt lezen.

Ik heb trouwens Sneeuwwitje: Bashfull ervoor gedaan en H&R Geldrop 6 erna.

En op de terugweg nog een kleine aanrijding gehad. In de file voor Oss. Nummerplaathouder voor kapot door de trekhaak van degene waar ik achterop reed en de nummerplaat verbogen. (Waarom zijn er eigenlijk geen nummerplaathouders in onze goodieshop met een leuke tekst over geocaching. Of was dat nou een andere discussie? :eek: )

Maar ja, je moet wat over hebben voor 100 caches he :no:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...