Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

:cry: Heb overigens vandaag het werkje van Kapitein Haak bedoeld voor de beginnende cacher bestudeerd. :) Zeer de moeite waard, maar soms is het een beetje onduidelijk voor den beginner. Heb inmiddels wat ideeën verzonden.

Ik ben blond

Te snel geconcludeerd. Ik heb intussen een aantal reacties binnen; nu nog categoriseren en vragen wie wat wil schrijven. Dat wil ik even goed voorbereiden. Maar ik heb ook nog een prive-leven.

Klinkt als een enigzins gestresste reactie. Natuurlijk heb jij ook een privéleven, ik ga ervan uit dat we dat allemaal hebben. En dat gaat boven alles. Dat doet me er trouwens aan denken dat ik dat ook heb, een privéleven bedoel ik. Toch maar eens wat meer in investeren.

Maarre niemand heeft je van traagheid beticht, alleen als mensen zich ervoor melden verwachten ze min of meer ook te horen te krijgen hoe verder maar wat mij betreft duurt dat nog een jaar hoor, ik ga ondertussen wel verder met mijn handleiding ;)

Groeten van Haak

Geplaatst

Ik heb geen verstand van de techische kant van de zaak, maar dit lijkt mij iets waarvoor een WIKI de oplossing is.

Iedereen kan er dan zo veel (of weinig) in kwijt als hij/zij wil.

Of denk ik nu te simpel?

Geplaatst
Ik heb geen verstand van de techische kant van de zaak, maar dit lijkt mij iets waarvoor een WIKI de oplossing is.

Iedereen kan er dan zo veel (of weinig) in kwijt als hij/zij wil.

Of denk ik nu te simpel?

WiKi zou een oplossing kunnen zijn.

Echter, bezoekers moeten dan "overal en nergens" op zoek gaan naar antwoorden op vragen over geocaching.

Vaak blijkt het al ingewikkeld te zijn om antwoorden op vragen op het forum te vinden. Het wordt dus nog lastiger als die moeten worden gevonden op andere sites.

Daarom proberen wij alle informatie die nodig is voor het cachen op een toegankelijke manier op deze site onder te brengen. En voor het maken van toegankelijke verhalen worden dus de schrijvers gezocht.

Geplaatst
WiKi zou een oplossing kunnen zijn.

Echter, bezoekers moeten dan "overal en nergens" op zoek gaan naar antwoorden op vragen over geocaching.

Vaak blijkt het al ingewikkeld te zijn om antwoorden op vragen op het forum te vinden. Het wordt dus nog lastiger als die moeten worden gevonden op andere sites.

Het Forum is primair gericht op het voeren van discussies, terwijl een Wiki, die je gewoon op gc.nl kunt plaatsen, ingericht zou kunnen worden gericht op het vinden van informatie en het beantwoorden van vragen.

Een goed opgezette Wiki kan m.i. beter voorzien in de informatiebehoefte dan dit Forum.

• 3 weeks later...
Geplaatst

Alle mensen die gereageerd hebben, hebben vandaag reactie gehad. Mis je een reactie of verwacht je iets van mij, laat het me dan even weten.

Helaas heeft het wat langer geduurd dan mijn bedoeling was om dit af te sluiten; mea culpa, mea culpa, mea maxima culpa.

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...