Spring naar bijdragen

Geocaching @ Drenthe


mart3223

Aanbevolen berichten

Oke, laat ik zeggen dat ik er 3 maanden over doe, en over 3 maanden dan? ben een studentje zonder rijbewijs... dan houdt het voor mij al snel op

Hé, je bent van het zelfde bouwjaar. Dat zie je ook niet vaak onder cachers. Gelukkig woon ik in een wat cache- voller gebied. :blush:

Is het nu de bedoeling van jaloers worden? Want de keuze tussen Den Haag en Eext is voor mij snel gemaakt, wel of een cach doe mij maar Eext. Want ik vind mijn caches niet op het industrieterrein maar mooi in een afgelegen stukje bos, haha. :);)

 

Trouwens cachen in de stad? Komt het vaak voor? En zo ja waar zal je dan je cache vinden? in een park / perk ?

Bij jouw in de buurt ligggen er nog zat die je op fiets kunt doen!

Rondom Assen liggen een serie micro's, de plaspauzes, die best wel leuk zijn!

 

 

Zo is het, ik ben nog lang niet uitgekeken. Maar een grote cache door heel (of een deel van drenthe zou wel leuk zijn denk ik, om cachers uit een andere provincie een snelle indruk van drenthe te geven ...? :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Zo is het, ik ben nog lang niet uitgekeken. Maar een grote cache door heel (of een deel van drenthe zou wel leuk zijn denk ik, om cachers uit een andere provincie een snelle indruk van drenthe te geven ...?  :blush:

 

Volgens mij bestaat die cache al, Hunebedden van GeoDocNL (GCHBMY). Deze cache voert je door heel drenthe langs de meest markante hunebedden om te eindigen in een heel leuk stukje natuur. Je kan er rustig meerdere dagen over doen. Het biedt je de mogelijkheid om een route langs verschillende caches uit te zetten met deze als rode draad.

 

Wij vonden dit een hele leuke cache om te doen. Een unieke in zijn soort.

 

De Wolvjes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo is het, ik ben nog lang niet uitgekeken. Maar een grote cache door heel (of een deel van drenthe zou wel leuk zijn denk ik, om cachers uit een andere provincie een snelle indruk van drenthe te geven ...?  :)

 

Volgens mij bestaat die cache al, Hunebedden van GeoDocNL (GCHBMY). Deze cache voert je door heel drenthe langs de meest markante hunebedden om te eindigen in een heel leuk stukje natuur. Je kan er rustig meerdere dagen over doen. Het biedt je de mogelijkheid om een route langs verschillende caches uit te zetten met deze als rode draad.

 

Wij vonden dit een hele leuke cache om te doen. Een unieke in zijn soort.

 

De Wolvjes

 

Bedankt, zal hem ook zeker gaan doen :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook ik als in Drenthe wonende tukker! Ben druk bezig met het uitzetten van meerdere caches in de buurt van Havelte!!

 

Dus zoals je ziet er komen er steeds meer bij in onze mooie provincie!!!!

 

Verder is het in Drenthe mischien op somige plekken moeilijker om toesteming te krijgen?

 

Greetz Masterchef!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook ik als in Drenthe wonende tukker! Ben druk bezig met het uitzetten van meerdere caches in de buurt van Havelte!!

 

Dus zoals je ziet er komen er steeds meer bij in onze mooie provincie!!!!

 

Verder is het in Drenthe mischien op somige plekken moeilijker om toesteming te krijgen?

 

Greetz Masterchef!

 

 

Is er misschien een topic (ik kan hem zo snel niet vinden) die kort samenvat hoe je een cache kan plaatsen of kan iemand dat in het kort uitzeggen, want een cach moet ook gekeurd worden enzo? Hoe gaat dit in zijn werk en waar log ik de cach op gc.com?

 

grtzz Mart3223 :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is er misschien een topic (ik kan hem zo snel niet vinden) die kort samenvat hoe je een cache kan plaatsen of kan iemand dat in het kort uitzeggen, want een cach moet ook gekeurd worden enzo? Hoe gaat dit in zijn werk en waar log ik de cach op gc.com?

 

grtzz Mart3223  :blush:

 

Als je op de startpagina kijkt van geocaching.nl vind je in de rechtermenubalk: Verstop een cache. Als je deze aan klikt vind je alle informatie die je hebben wilt.

 

Veel succes met het uitzetten van de cache en het regelen van de toestemming!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kijk eens HIER.

 

 

Gr Twinlife  :blush:

 

Ja ik heb gevonden wat ik zocht. Nog een vraagje, ik woon mooi aan de rand van een klein bosje, komt nooit een hond en is de ultime plek voor een Cache. Maar, de eigenaar van de grond is het Waterschap Drenthe, moet ik hier ook toestemming aan vragen want daarover is op de site niets te vinden.

 

Zo ja, als ik toetstemming moet vragen naar wat voor een afdeling bellen / sturen jullie iets dan?

 

Zo nee, volgende week een nieuwe cache @ eext

 

Gr. MART3223

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo nee, volgende week een nieuwe cache @ eext

 

Kan dat misschien ook komende vrijdag zijn. Ben ik zeer waarschijnlijk vrij.

 

groet, GeoTeeth :blush:

 

ik wil hem best voor vrijdag klaar proberen te krijgen, ga hem niet te moeilijk maken en hij zal niet langer duren als een half uur, het is mijn eerste cache die ik plaats, ik doe m`n best ik hou je via deze topic op de hoogte.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij toeval weet ik dat er een nieuwe cache in de maak is in het Drentse. 

 

 

Gr Twinlife 

 

Zeg Twinlife, wat weet jij dat ik niet weet maar eigenlijk wel zou moeten weten als echte Drent.

groet,

GeoTeeth :)

 

 

Af en toe breng je wel eens een bezoek aan een collega cacher als je in de buurt aan het cachen bent. :P en zo dus ook in het mooie Drenthe.

Waar wij trouwens ontvangen werden met een heerlijke kop koffie en boterkoek.

 

 

Gr Twinlife :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...