Spring naar bijdragen

Geocaching @ Drenthe


mart3223

Aanbevolen berichten

Wou je zeggen dat je nooit gebruik maak van een tweede account.

Je hebt de meeste eindcoordinaten toch al. Dit is niet als beschuldiging bedoeld, maar als vraagje

Nope. Kijk maar naar mijn team account (Team Dauwtrappers) en zie hoeveel caches we gevonden hebben die ik goedgekeurd heb.

Om ze nu met nog een ander vreemd account te gaan zoeken vind ik 3x nix. Het gaat mij erom wat we als team scoren. Dat we trouwens dit jaar zo goed als helemaal niet gecached hebben is een ander reden dan dat ik de caches review.

Nee hoor, ik heb natuurlijk van alle caches die ik online heb gezet de afgelopen maanden (bijna 400) wel allemaal meegekregen waar ze liggen. Maar als je denkt dat ik die gegevens mee zou nemen als ik zou gaan cachen, dan heb je het mis. Ik doe een cache zoals iedereen hem moet doen. Ik print de gegevens uit die iedereen ook kan vinden op de cachepagina. Als ik direct door zou gaan naar de eindcache, zou ik voor mij iedere cache degraderen naar een allersimpelst opraapcache. En als je mij een beetje volgt hier op het forum, weet je dat ik daar niet van hou en dat ik liever 1 leuke cache op een dag doe die een leuke route heeft dan 25 pak mij maar even mee caches.

Als het me om de punten ging dan had ik wel meer dan 204 caches gedaan sinds augustus 2002.

Gelukkig heb ik dat ook altijd al verkondigd toen er zelfs nog geen Nederlandse reviewers bestonden, laat staan dat ik er een was.

Ik sla die gegevens niet op en onthouden kan ik ze toch allemaal niet.

 

Ja het oplossen is het leukste van de geocaching, dit ben ik helemaal met je eens.

Dan het leggen in mooie gebieden is ook een mooi voordeel.

:wine:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ja het oplossen is het leukste van de geocaching, dit ben ik helemaal met je eens.

Dan het leggen in mooie gebieden is ook een mooi voordeel.

:wine:

Ik cache zo goed als nooit alleen, altijd met de KralenFee. Als het zich eens zou voordoen dat we een cache doen waarvan ik me kan herinneren waar het ding zou liggen, dan zou ik daar geen gebruik van maken, maar de Kralenfee het werk laten doen. Het vinden is de beloning, maar het zoeken is de sport.

Dat is geen verschil met anders hoor. Van de 204 caches die we gevonden hebben heeft zij er 202 gevonden. Eigenlijk is het 205, een cache van 20 augustus moet ik nog steeds loggen :yes:

Ik loop nog steeds met de GPS rond en ben bezig met uitpeilen en dat mens loopt 100den foto's te maken en ruikt die dingen gewoon als ze in de buurt is. Het is soms frustrerend. Ik zoek met de GPS en zij flitst maar en ineens wordt die fototoestel in de zak gedaan, de prikstok wordt uitgevouwen en ze prikt eens een keer en dan hoor ik al de frustrerende woorden: "K'hebbum".

2x heb ik ze gevonden en dat waren de 2 keer dat ik alleen onderweg was en een telefoontje van haar kreeg dat er in de buurt waar ik was net een cache online was gekomen en als maagd op me lag te wachten. De cachpagina werd dan overgeseind naar me en dat zijn de enige caches die ik gevonden heb....

Er liggen er hier in mijn buurt nog zoveel caches die ik zo mee zou kunnen nemen, maar dat doen we wel als we weer actief gaan cachen. De hele serie van Kipchen en van de bendevanvier bijvoorbeeld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

...

2x heb ik ze gevonden en dat waren de 2 keer dat ik alleen onderweg was en een telefoontje van haar kreeg dat er in de buurt waar ik was net een cache online was gekomen en als maagd op me lag te wachten. ...

 

Moet er dan niet 'founds: 2' in dat rechthoekje van je handtekening staan? :wine:

Nee, als we gaan cachen, cachen we als Team Dauwtrappers.

Kruimeldief is aangemaakt door geocaching.com als revieweraccount. Dat is een heel ander account dan de "normale"accounts.

Als ik als Team Dauwtrappers ben ingelogd heb ik dezelfde account als iedereen met dezelfde mogelijkheden.

Met de revieweraccount heb ik direct alle revieweropties. Dat zijn er een tig meer dan normaal :yes: Kruimeldief-account zal nooit een cache vinden of plaatsen :no:

Er is wel al een TB door Kruimeldief geactiveerd... Dat was een ongelukje. Ik had niet door dat ik als Kruimel was ingelogd en niet onder Team Dauwtrappers. Helaas kan ik als reviewer niets met TB's doen of in TBpagina's doen, en dus dat ook niet weer terugzetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...