Spring naar bijdragen

Geocaching @ Drenthe


mart3223

Aanbevolen berichten

Waar wij trouwens ontvangen werden met een heerlijke kop koffie en boterkoek.

 

Zoals ik al zei hoop ik komende vrijdag vrij te zijn om naast de de cache in Eext ook de laatste cache van Prokjuwail te gaan vinden in de buurt van Spijk (mits ook het weer meewerkt).

 

groet, GeoTeeth :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Waar wij trouwens ontvangen werden met een heerlijke kop koffie en boterkoek.

 

Zoals ik al zei hoop ik komende vrijdag vrij te zijn om naast de de cache in Eext ook de laatste cache van Prokjuwail te gaan vinden in de buurt van Spijk (mits ook het weer meewerkt).

 

groet, GeoTeeth :blush:

 

Weer schijnt vrijdag best oke te worden, en ik zal morgen ff logboekje halen en een curverdoosje, doe er voor de rest niets in. Ik zorg dat die vrijdag klaar is.

 

Gr. MART3223

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waar wij trouwens ontvangen werden met een heerlijke kop koffie en boterkoek.
Zoals ik al zei hoop ik komende vrijdag vrij te zijn om naast de de cache in Eext ook de laatste cache van Prokjuwail te gaan vinden in de buurt van Spijk (mits ook het weer meewerkt).

Hmmm, dat is een logische route?

Dan kun je die fijne micro's rond Schoonebeek ook wel even meenemen en via die caches in het Emsland naar Pronkjewel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waar wij trouwens ontvangen werden met een heerlijke kop koffie en boterkoek.

 

Zoals ik al zei hoop ik komende vrijdag vrij te zijn om naast de de cache in Eext ook de laatste cache van Prokjuwail te gaan vinden in de buurt van Spijk (mits ook het weer meewerkt).

 

groet, GeoTeeth :)

 

Maar ja geen koffie en boterkoek bij mij, er zijn ook nog mensen die aan het werk moeten Vrijdag.

Als je direct Bêr-Hêm loopt heb je kans om Sn@g tegen het lijf te lopen en die heeft lekkere koffie kan ik je verzekeren. :P

 

Gr Twinlife :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar ja geen koffie en boterkoek bij mij, er zijn ook nog mensen die aan het werk moeten Vrijdag.

Als je direct Bêr-Hêm loopt heb je kans om Sn@g tegen het lijf te lopen en die heeft lekkere koffie kan ik je verzekeren.

 

OK, dan zal ik maar gaan voor Ber-Hem, Maarz'm en nog een paar ongevonden caches van jullie..

groet, GeoTeeth :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waar wij trouwens ontvangen werden met een heerlijke kop koffie en boterkoek.

 

Zoals ik al zei hoop ik komende vrijdag vrij te zijn om naast de de cache in Eext ook de laatste cache van Prokjuwail te gaan vinden in de buurt van Spijk (mits ook het weer meewerkt).

 

groet, GeoTeeth :blink:

 

GeoTeeth, moet he helaas teleur stellen gaat voor het weekend niet meer lukken. Zit midden in een toetsweek, en had gedacht dat het allemaal makkelijker zou zijn, helaas maar school gaat voor. Ik hoop hem `t weekend klaar te maken.

 

Gr. MART3223

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een beetje een cache gaat ook weken aan voorbereiding aan vooraf, wat zeg ik soms wel maanden.

Plus er moeten natuurlijk wel goodies in voor de kinderen, maar daar heb je nu ook tijd genoeg voor om dat te kopen. ;)

 

Gr Twinlife  :blink:

 

Een groot deel van de cach is al klaar, ben er nu zo`n 2 week mee bezig. Dus het moet goed komen hoor, mij de tijd om het af te maken is er op het ogenblik niet.

 

MART3223

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een groot deel van de cach is al klaar, ben er nu zo`n 2 week mee bezig.

 

 

Das knap werk als jij je eerste cache nog maar een paar dagen geleden gevonden hebt en al twee weken bezig bent om een cache voor te bereiden.

Zoiets zie je niet vaak.

 

 

Gr Twinlife :beerchug:

 

 

 

Dat je zoiets niet vaak ziet, zul jij beter weten als mij. En dat het knap is om nu al een cach voor te bereiden valt wel mee. Sinds een half jaar ben ik een aantal malen mee gegaan met wat kennissen, die ook cachen. Een hoop van geleerd, en nu ik sinds een aantal dagen zelf internet heb thuis, is het voor mij makkelijker geworden zelf te cachen en zelf caches te maken. Vandaar dat ik Zondag pas zelf MIJN 1e cach gevonden heb (Na een aantal malen fout invoeren van de Coordinaten :beerchug: ), en een tijdje terug al begonnen ben met mijn eigen cach. Vandaar, zo steekt de vork in de steel. :)

 

Gr. MART3223

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geotheet,

 

De nieuwe cache in Eext is er, gekeurd en wel en is hier te vinden:

 

De 7 ossen

Hehehe, alleen bestemd voor Geoteeth? Jammer dat een reviewer geen FFer mag zijn, anders kwam ik hem nu nog loggen. ;)

 

Nou wie hem het eerst logt heeft de eer hem te ''ontmaagden'' om het maar zo te noemen.

 

MART3223

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Geotheet,

 

De nieuwe cache in Eext is er, gekeurd en wel en is hier te vinden:

 

De 7 ossen

Hehehe, alleen bestemd voor Geoteeth? Jammer dat een reviewer geen FFer mag zijn, anders kwam ik hem nu nog loggen. ;)

 

Wou je zeggen dat je nooit gebruik maak van een tweede account.

Je hebt de meeste eindcoordinaten toch al.

Dit is niet als beschuldiging bedoeld, maar als vraagje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wou je zeggen dat je nooit gebruik maak van een tweede account.

Je hebt de meeste eindcoordinaten toch al. Dit is niet als beschuldiging bedoeld, maar als vraagje

Nope. Kijk maar naar mijn team account (Team Dauwtrappers) en zie hoeveel caches we gevonden hebben die ik goedgekeurd heb.

Om ze nu met nog een ander vreemd account te gaan zoeken vind ik 3x nix. Het gaat mij erom wat we als team scoren. Dat we trouwens dit jaar zo goed als helemaal niet gecached hebben is een ander reden dan dat ik de caches review.

Nee hoor, ik heb natuurlijk van alle caches die ik online heb gezet de afgelopen maanden (bijna 400) wel allemaal meegekregen waar ze liggen. Maar als je denkt dat ik die gegevens mee zou nemen als ik zou gaan cachen, dan heb je het mis. Ik doe een cache zoals iedereen hem moet doen. Ik print de gegevens uit die iedereen ook kan vinden op de cachepagina. Als ik direct door zou gaan naar de eindcache, zou ik voor mij iedere cache degraderen naar een allersimpelst opraapcache. En als je mij een beetje volgt hier op het forum, weet je dat ik daar niet van hou en dat ik liever 1 leuke cache op een dag doe die een leuke route heeft dan 25 pak mij maar even mee caches.

Als het me om de punten ging dan had ik wel meer dan 204 caches gedaan sinds augustus 2002.

Gelukkig heb ik dat ook altijd al verkondigd toen er zelfs nog geen Nederlandse reviewers bestonden, laat staan dat ik er een was.

Ik sla die gegevens niet op en onthouden kan ik ze toch allemaal niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...