Spring naar bijdragen

Geocaching @ Drenthe


mart3223

Aanbevolen berichten

Cachers,

 

Zo mijn 4e opgestarte topic in 3 dagen, maar doet er niet toe. Ik woon zelf in Drenthe in Eext, zijn er nog meer cachers die het aantal cach-punten in Drenthe laag vinden. Misschien een idee, om voor alle cachers uit drenthe eens wat meer punten op te zetten? Drenthe beschikt over zo`n geweldige natuur, dus waarom maar zo weinig cachepunten.

 

Zelf heb ik ook nog geen cache gemaakt, maar die komt er volgende week wel, en er zullen er zeker meer volgen.

 

Ook een idee, mischien om (als er veel drenthse cachers zijn) hier eens gezamelijk een grote cache op te zetten die deels met de auto verreden moet worden, om zo andere cachers te laten zien hoe mooi drenthe eigelijk is.

 

Ik hoor graag jullie reacties. :)

 

 

Groeten een beginnende cacher

 

Martijn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

...Drenthe beschikt over zo`n geweldige natuur, dus waarom maar zo weinig cachepunten. ...

 

Ik denk dat je minstens een maand nodig hebt om alle Drenthse caches te vinden.

Dat vind ik niet zo weinig... :)

 

 

Oke, laat ik zeggen dat ik er 3 maanden over doe, en over 3 maanden dan? ben een studentje zonder rijbewijs... dan houdt het voor mij al snel op

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, dan ben je gedwongen om naar de omgeving van Sellingen te gaan. Daar liggen er hele stapels op je te wachten. Hgomsk strooit daar caches in het rond alsof het niets is. Elke keer als we er weer een paar hebben gevonden, komen er even later weer een stuk of wat bij. Het valt reuze mee in onze mooie provincie. Ik woon zelf in Noord Drenthe, maar heb nog lang niet alle Drentse caches gehad.

Dat neemt overigens niet weg dat je plannen prima zijn.

 

Groeten,

Paul

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt helemaal Twinlife!

Drenthe is in ons land de provincie met de meeste fietspaden. Er kunnen nog wel wat caches bij.  :)

 

TandA

 

 

Misschien een idee een drenth`s Caching team/vereniging op te zetten?

 

Daar past deze Groninger niet bij dan. ;)

Maar het is een optie, er zijn nog wel een aantal Drentse cachers over.

 

Gr Twinlife :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt helemaal Twinlife!

Drenthe is in ons land de provincie met de meeste fietspaden. Er kunnen nog wel wat caches bij.  :)

 

TandA

 

 

Misschien een idee een drenth`s Caching team/vereniging op te zetten?

 

Daar past deze Groninger niet bij dan. ;)

Maar het is een optie, er zijn nog wel een aantal Drentse cachers over.

 

Gr Twinlife :)

 

Oke Noord-Nederland dan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook een idee, mischien om (als er veel drenthse cachers zijn) hier eens gezamelijk een grote cache op te zetten die deels met de auto verreden moet worden, om zo andere cachers te laten zien hoe mooi drenthe eigelijk is.

:blush:

Ik ga liever caches doen op m'n nieuwe JanJanssen Impres dan met de auto.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oke, laat ik zeggen dat ik er 3 maanden over doe, en over 3 maanden dan? ben een studentje zonder rijbewijs... dan houdt het voor mij al snel op

Hé, je bent van het zelfde bouwjaar. Dat zie je ook niet vaak onder cachers. Gelukkig woon ik in een wat cache- voller gebied. :)

 

Q :blush:

 

Is het nu de bedoeling van jaloers worden? Want de keuze tussen Den Haag en Eext is voor mij snel gemaakt, wel of een cach doe mij maar Eext. Want ik vind mijn caches niet op het industrieterrein maar mooi in een afgelegen stukje bos, haha. :P;)

 

Trouwens cachen in de stad? Komt het vaak voor? En zo ja waar zal je dan je cache vinden? in een park / perk ?

 

Martijn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Trouwens cachen in de stad? Komt het vaak voor? En zo ja waar zal je dan je cache vinden? in een park / perk ?

 

Martijn

Als een tradi- cache echt ìn de stad ligt is het vaak op een pleintje of zo iets. Ook hofjesachtige plekken zijn in trek. Buiten het centrum kom je snel in een park. In en direct rond Den Haag heb je heel veel bossen/ parken, maar in andere steden heb je al snel dat je in een stadspark rondloopt. Ook heb je natuurlijk vaak multi's die door de binnenstad gaan en net buiten het centrum in een stukje groen eindigen.

 

Q (Marijn :) ) :blush:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oke, laat ik zeggen dat ik er 3 maanden over doe, en over 3 maanden dan? ben een studentje zonder rijbewijs... dan houdt het voor mij al snel op

Hé, je bent van het zelfde bouwjaar. Dat zie je ook niet vaak onder cachers. Gelukkig woon ik in een wat cache- voller gebied. :blush:

Is het nu de bedoeling van jaloers worden? Want de keuze tussen Den Haag en Eext is voor mij snel gemaakt, wel of een cach doe mij maar Eext. Want ik vind mijn caches niet op het industrieterrein maar mooi in een afgelegen stukje bos, haha. :):P

 

Trouwens cachen in de stad? Komt het vaak voor? En zo ja waar zal je dan je cache vinden? in een park / perk ?

Bij jouw in de buurt ligggen er nog zat die je op fiets kunt doen!

Rondom Assen liggen een serie micro's, de plaspauzes, die best wel leuk zijn!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...