dutchgoldwing Geplaatst 4 januari 2009 Geplaatst 4 januari 2009 Rondje Bernheze te voet heeft alles bos water kasteelen speeltuinen verhardeweg bospad stad en land rondje van ongeveer 50 km
Team RoJacq Geplaatst 4 januari 2009 Geplaatst 4 januari 2009 Hier ga ik zeker gebruik van maken, heb de site onder mijn favorieten gezet..... Bedankt Ringeling gr. Team Rojacq uit Leiden
Ringeling Geplaatst 6 januari 2009 Auteur Geplaatst 6 januari 2009 Inmiddels bleek dat de opmaak van de nieuwe site wandelcaches niet op ieders beeldscherm over komt zoals de bedoeling was. Daarom heb ik snel een nieuwe site gemaakt, die nog overzichtelijker per provincie laat zien welke wandelcaches er zijn + afstand. De nieuwe site heet - hoe kan het ook anders - Wandelcaches Heb je aanvullingen, laat het me weten via de de Contact-knop op de site.
Ringeling Geplaatst 5 februari 2009 Auteur Geplaatst 5 februari 2009 (bewerkt) Inmiddels is de nieuwe site Wandelcaches aardig gegroeid, mede dankzij de gedreven hulp van TuuronTour. De huidige stand van zaken is dat er 394 wandelcaches op de site zijn opgenomen. Deze caches voldoen aan de volgende criteria: multicache met minimale afstand 5 KM en maximaal 3 sterren moeilijkheidsgraad; het liefst natuurwandelingen De site in ingedeeld per provincie, met daarbij een aanklikbare kaart, zodat in een oogopslag is te zien waar de caches zich bevinden. Uiteraard is ook de afstand te zien. De stand van zaken van aantallen wandelcaches per provincie tot nu toe: Friesland - 12 Groningen -19 Drenthe - 22 Noord-Holland - 32 Flevoland - 2 Overijssel - 22 Zuid-Holland - 48 Utrecht - 32 Gelderland - 66 Zeeland - 6 Noord-Brabant - 91 Limburg - 42 TOTAAL: 394 Mocht je (in jouw regio) nog een wandelcache weten, die aan de criteria voldoet en nog niet op de site staat, geef hem dan even door via de contactknop op de site. Hij zal dan zsm worden toegevoegd. Reacties wat jullie van de nieuwe site vinden zijn welkom! (ook in het gastenboek op de site) 5 februari 2009 bewerkt door Ringeling
DiedB Geplaatst 5 februari 2009 Geplaatst 5 februari 2009 Net de cache "De Twee Hoeven" afgemaakt in Gouda, dit is een leuke wandeling door de polder en langs plekjes waar je normaal niet komt. Hij is 7 km lang en erg leuk.
Nemelis Geplaatst 5 februari 2009 Geplaatst 5 februari 2009 leuke lijst. Zeker de moeite waard. Heb via je site een mail naar je gestuurd met 3 wandelcaches in limburg die nog niet op je site staan.
jeroenenaman Geplaatst 5 februari 2009 Geplaatst 5 februari 2009 Wie heeft er leuke ervaringen met wandelcaches in Nederland? (Multi-)caches waar een mooie wandeling aan vast zit en waar je niet te lang bezig bent met zoeken naar waypoints. Als je suggesties geeft in dit topic, maak er dan svp ook een link van naar de cachebeschrijving. Edit: 5 februari 2009: Je kunt dit hele topic doornemen als je wilt, maar je kunt ook direct doorklikken naar de site Wandelcaches in Nederland, mede onstaan uit dit topic. Even een beetje reclame maken : Sara's Verdriet (GC152DF) is een 8 kilometer lange wandeltocht door afwisselend landschap. En onderweg onthul je ook nog een mysterie!
Ringeling Geplaatst 5 februari 2009 Auteur Geplaatst 5 februari 2009 (bewerkt) Graag alleen caches doorgeven die nog niet op de site Wandelcaches in Nederland staan. En die voldoen aan de criteria: multicache, minimaal 5 KM en maximaal 3 sterren moeilijkheidsgraad. 5 februari 2009 bewerkt door Ringeling
Kapiteintje Geplaatst 5 februari 2009 Geplaatst 5 februari 2009 Wat een handige site! Ik hou van wandelen en als het mooi weer is en ik ben van plan de stevige stappers onder te binden, dan weet ik dat jouw wandelsite onder mijn favorieten zit. Ringeling: bedankt!
fub Geplaatst 5 februari 2009 Geplaatst 5 februari 2009 Kan je niet een Pocket Query maken met die criteria, en de resulterende file in je site inlezen? Dan ben je altijd up-to-date!
Ringeling Geplaatst 5 februari 2009 Auteur Geplaatst 5 februari 2009 (bewerkt) Kan je niet een Pocket Query maken met die criteria, en de resulterende file in je site inlezen? Dan ben je altijd up-to-date! Op deze manier is de site het hoogst toegankelijk, nl. ook voor degenen die geen 'premium member' zijn van .com Ach en er komen per week echt geen 20 nieuwe wandelcaches bij hoor. (Zou anders wel mooi zijn) Dus even handmatig toevoegen aan deze site is geen enkel probleem. 5 februari 2009 bewerkt door Ringeling
BBosman Geplaatst 5 februari 2009 Geplaatst 5 februari 2009 Kan je niet een Pocket Query maken met die criteria, en de resulterende file in je site inlezen? Dan ben je altijd up-to-date!Ware het niet dat het belangrijkste criteria om op de lijst te komen, de afstand helaas niet selecteerbaar is in een Pocket Query.
Aanbevolen berichten