Spring naar bijdragen

cachen in England


Team Edjekadetje

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

De Engelsen zijn wel een beetje maf met hun mijlen, gallons, inches, yards en links rijden. Maar gelukkig niet helemaal van God los, dus WGS84 gaat daar prima. Kijk ALTIJD op de cachebeschrijving welke notatie je gebruiken moet; ook UTM wil je daar wel eens tegen komen.

Engeland is overigens het mooiste land waar ik tot op vandaag gecached heb. Absolutely astonishing :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De Engelsen zijn wel een beetje maf met hun mijlen, gallons, inches, yards en links rijden. Maar gelukkig niet helemaal van God los, dus WGS84 gaat daar prima. Kijk ALTIJD op de cachebeschrijving welke notatie je gebruiken moet; ook UTM wil je daar wel eens tegen komen.

Engeland is overigens het mooiste land waar ik tot op vandaag gecached heb. Absolutely astonishing  :thumbup:

 

WGS84 werkt overigens met zeemijlen en is dus in tegenstelling tot UTM niet (kilo)meter-gerelateerd. De afstand van een minuut (=voor de comma) is dan ook 1 zeemijl = 1852 meter.

 

Ik moet de mening van Ronald overigens bevestigen, Britten (zijn er iets meer dan Engelsen!) zijn inderdaad een beetje maf, maar wel aardig. Ze leven ook in/op een prachtig (ei)land...

De laatste keer dat ik er was bestond het hele geocachen nog niet. Misschien wel een reden om er nog eens naar toe te gaan :angry: .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

GB is een schitterend cache land, vooral als je wat meer tijd hebt. het platteland is in het algemeen veel toegankelijker voor voetgangers dan hier in NL.

ze hebben ook een leuke cache site www.geocacheuk.com

 

 

Mod.Edit: Link aanklikbaar gemaakt.

bewerkt door Zero CooL
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Hoi,

Inmiddels terug uit het prachtige land met zijn fijne inwoners.

Hebben 6 caches gedaan, allen in de omgeving van the New Forrest (boven Isle of Whight). De WGS84 kaartdatum deed het goed op 1 na; die wees ons 202 km verder. Na de us-coor te hebben ingevoerd bleken wij dichtbij te zijn, waarna we snel gecached hebben.

 

Valt nog op te merken dat er diverse caches virutal geworden, blijkbaar na bemoeienis door de Engelse staatsbosbeheer.

 

1 TB mee kunnen nemen, deze zal het continent gaan veroveren.

Topweekje gehad! Kunnen wij iedereen aanraden!!!

 

PS Barnold: ik probeer al tijden mijn stat-bar toe te voegen in de topics, maar lukt mij niet echt. Hoe heb jij dat gedaan?

bewerkt door Team Edjekadetje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

PS Barnold: ik probeer al tijden mijn stat-bar toe te voegen in de topics, maar lukt mij niet echt. Hoe heb jij dat gedaan?

 

in dit forum kun je onder je profiel je "handtekening" aanpassen. in het vakje voor de html code moet je dan de code kopieren die je kunt vinden op de com-site onder "my account details" en dan in de rechterkolom onder "account options / view my stat bar". daar vind je het goede stukje code.

succes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...