Reintje de Vos † Geplaatst 1 november 2005 Share Geplaatst 1 november 2005 Een regelmatig terugkerende vraag op het forum is: Waar kan ik kaarten vinden van land XYZ"? Om onze bezoekers nog beter van dienst te zijn hebben de Professor en ik ons even gebogen op een handig antwoord, te weten: Hier Als er betere linken zijn dan houd ik me aanbevolen voor feed back. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kapitein Haak Geplaatst 1 november 2005 Share Geplaatst 1 november 2005 Wow knap werk mensen. Groeten Kapitein Haak Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twinlife Geplaatst 1 november 2005 Share Geplaatst 1 november 2005 Goed werk Reintje en Prof, ik denk dat er nog wel op en aanmerkingen komen vanaf deze kant maar dat horen jullie tzt. Eerste indruk is klasse. Gr Twinlife Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheFamily Geplaatst 1 november 2005 Share Geplaatst 1 november 2005 (bewerkt) Dat is een hele handige kaart!! Klasse!! 1 november 2005 bewerkt door TheFamily Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twinlife Geplaatst 1 november 2005 Share Geplaatst 1 november 2005 Jullie hebben toch niet stiekum DEZE site gebruikt voor de kaart he. Gr Twinlife Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nightfire Geplaatst 1 november 2005 Share Geplaatst 1 november 2005 (bewerkt) Ziet er goed uit. De link naar Luxembourg klopt alleen niet... --> http://www.geocaching.nl/maps/www.geocaching.nl/maps moet http://www.geocaching.nl/maps zijn lijkt me 1 november 2005 bewerkt door Nightfire Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
koedeboe Geplaatst 1 november 2005 Share Geplaatst 1 november 2005 (bewerkt) Dat is nog eens handig, alles op 1 klik afstand. Werkt wel beter dan alle losse links ! 1 november 2005 bewerkt door koedeboe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reintje de Vos † Geplaatst 1 november 2005 Auteur Share Geplaatst 1 november 2005 De link naar Luxembourg klopt alleen niet... Nu wel. Dank. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Roode Loper Geplaatst 1 november 2005 Share Geplaatst 1 november 2005 Het zal wel aan mij liggen, maar de kaart van Duitsland werkt bij mij niet. Ik kan klikken op stipjes maar er gebeurt niets. Ik vraag mij trouwens af of het de caches van .com zijn of van navicache? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twinlife Geplaatst 1 november 2005 Share Geplaatst 1 november 2005 Het zal wel aan mij liggen, maar de kaart van Duitsland werkt bij mij niet. Ik kan klikken op stipjes maar er gebeurt niets. Ik vraag mij trouwens af of het de caches van .com zijn of van navicache? <{POST_SNAPBACK}> De kaart van Duitsland duurt altijd een tijdje, en de stipjes zijn zowel van Navicache in het wit en GC.com in het groen. Maar wat zie ik nu, het groene is weg en nu werken ze met roze van opencaching. Rare lui die Duitsers hoor. Gr Twinlife Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jurgen & Co Geplaatst 1 november 2005 Share Geplaatst 1 november 2005 Dat met de duitse kaart ligt er aan dat ze op dit moment niet spidern kunnnen bij GC.COM Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Firefox Geplaatst 1 november 2005 Share Geplaatst 1 november 2005 (bewerkt) Voor de ontmaagders: in Engeland moet je zijn!! Daar liggen veel caches en allemaal nog maagd 1 november 2005 bewerkt door Team Firefox Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twinlife Geplaatst 1 november 2005 Share Geplaatst 1 november 2005 Dat met de duitse kaart ligt er aan dat ze op dit moment niet spidern kunnnen bij GC.COM <{POST_SNAPBACK}> Ik lees het net op het forum van .de Gr Twinlife Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Roode Loper Geplaatst 1 november 2005 Share Geplaatst 1 november 2005 Ik gebruik meestal voor Duitsland de volgende link. Deze staat ook op de site van Sn@g . Alleen krijg ik nu een foutmelding in Firefox. In IE werkt het prima. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jurgen & Co Geplaatst 1 november 2005 Share Geplaatst 1 november 2005 Bij mij geeft deze linj geen foutmelding in firefox. Heb je wel de nieuwste versie en plugins. Voor duitsland kun je deze ook nog een proberen. Cacheatlas Groetjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden