skansen Geplaatst 31 oktober 2005 Auteur Geplaatst 31 oktober 2005 Wist u dat u niet de enige bent die deze nare ervaring heeft? Ook mijn cache Pelinckbosch is kortgeleden geript. Vandaag ondekt na een not found logje van Team Pinguin. Het lijkt bovendien wel een trend te worden, want ik lees/hoor dit soort berichten steeds vaker. Zonde!!! -- Arno <{POST_SNAPBACK}> Wist u dat ik weet dat ik niet de enige ben. Wist u dat dit mij erg spijt.
Somertjes Geplaatst 31 oktober 2005 Geplaatst 31 oktober 2005 Wist u dat Skansen vandaag een mailtje kreeg.Wist u dat er vanmiddag tussen half drie en drie uur er twee mensen zijn geweest voor de Skansen cache; NieuweSkans etappe 3. Wist u dat het stel, lange magere man en grote stevige vrouw, arriveerde op twee witte vouwfietsjes en is na het bestellen van twee kopjes thee spoorslags verdwenen met de cache. Wist u dat volgens eigen zeggen ze uit Ermelo kwamen. Wist u dat Wimke op dat moment alleen was en bezig met andere gasten en dat niet in de gaten heeft gehad of het vermoeden dat ze er dergelijke snode plannen op na hielden. Wist u dat we (Japie's verzorgers) echt onthutst zijn en verbijsterd dat deze mensen dat gedaan hebben. Wist u dat we er niks van begrijpen. Wist u dat de identiteit van deze mensen onbekend is. Wist u dat Japie graag wil dat de cache terug komt. Wist u dat Skansen gevraagd wordt of dit vaker voor komt in de geocaching wereld. Wist u dat het een vergissing kan zijn. Wist u dat de cache gewoon bezocht kan worden. Wist u dat ik getwijfeld heb dit te posten bij newbie vragen. Wist u dat een schat niet meegenomen mag worden, maar netjes achter gelaten moet worden. Wist u dat het heel goed mogelijk is de cache weer terug te brengen. Wist u dat er diverse mogelijkheden zijn om de cache bij Skansen te bezorgen. Wist u dat er een hoge beloning is uitgeloofd voor de eerlijke vinder van de cache. Wist u dat hoort en vertel het voort uitkomst kan bieden. Wist u dat Skansen u dankbaar is voor enige inlichtingen omtrent deze verdwijning. Wist u dat Japie al dronken is. Weet wel dat dit bericht serieus is. <{POST_SNAPBACK}>
Somertjes Geplaatst 31 oktober 2005 Geplaatst 31 oktober 2005 Wist u dat het team uit Ermelo Rob en Lydia van Soomeren zijn? Wij zijn gisteravond van een paar dagen uit thuisgekomen en moeten nog caches loggen. Wij zijn heel enthousiast over de cache van Skansen. Het munitiekistje heeft Lydia netjes teruggeplaatst. Wellicht staat hij gewoon nog op zijn plaats.
skansen Geplaatst 31 oktober 2005 Auteur Geplaatst 31 oktober 2005 (bewerkt) Wist u dat ik een mailtje heb ontvangen met een geheel vernieuwde plaats van het kistje. Wist u dat Japie een bijzondere aantrekkingskracht heeft. Wist u dat ik de Somertjes zeer dankbaar ben. Wist u dat de bewakers van Japie, na het mailtje van de somertjes het kistje gevonden hebben. Wist u dat de bewakers misschien nu ook gaan loggen na deze zoekpogingen... 31 oktober 2005 bewerkt door skansen
mathlener Geplaatst 31 oktober 2005 Geplaatst 31 oktober 2005 Wist u dat onze cache De Elzenpasch pas ook geript is? Wist u dat dit nu al de tweede keer is? Wist u dat deze keer de vinders alles uit de cache hebben gehaald, het doosje open en bloot hebben teruggelegd, maar gelukkig het logboekje erin hebben laten zitten? Wist u dat ze de volgende tekst in het logboekje hebben geschreven? In plaats dat er nou wat waardevols in zat, hebben we maanden lang naar deze "schat" gezocht. Toch hebben we alles eruit gehaald en zo high als we waren hebben we er ook nog lol mee gehad. Wist u dat er verder nog heel veel lelijke worden achteraan waren geplaatst? Wist u dat wij de cache dus maar even op non-actief hebben geplaatst en het logboekje nu thuis hebben liggen? Wist u dat wij niet begrijpen waarom iemand een cache ript? Wist u dat wij het al helemaal niet begrijpen als iemand met een GPSr zomaar caches meeneemt? Wist u dat wij het heel spijtig vinden dat Skansen en anderen hier de dupe van zijn geworden? André & Carola
Somertjes Geplaatst 31 oktober 2005 Geplaatst 31 oktober 2005 Wist u dat Skansen vandaag een mailtje kreeg.Wist u dat er vanmiddag tussen half drie en drie uur er twee mensen zijn geweest voor de Skansen cache; NieuweSkans etappe 3. Wist u dat het stel, lange magere man en grote stevige vrouw, arriveerde op twee witte vouwfietsjes en is na het bestellen van twee kopjes thee spoorslags verdwenen met de cache. Wist u dat volgens eigen zeggen ze uit Ermelo kwamen. Wist u dat Wimke op dat moment alleen was en bezig met andere gasten en dat niet in de gaten heeft gehad of het vermoeden dat ze er dergelijke snode plannen op na hielden. Wist u dat we (Japie's verzorgers) echt onthutst zijn en verbijsterd dat deze mensen dat gedaan hebben. Wist u dat we er niks van begrijpen. Wist u dat de identiteit van deze mensen onbekend is. Wist u dat Japie graag wil dat de cache terug komt. Wist u dat Skansen gevraagd wordt of dit vaker voor komt in de geocaching wereld. Wist u dat het een vergissing kan zijn. Wist u dat de cache gewoon bezocht kan worden. Wist u dat ik getwijfeld heb dit te posten bij newbie vragen. Wist u dat een schat niet meegenomen mag worden, maar netjes achter gelaten moet worden. Wist u dat het heel goed mogelijk is de cache weer terug te brengen. Wist u dat er diverse mogelijkheden zijn om de cache bij Skansen te bezorgen. Wist u dat er een hoge beloning is uitgeloofd voor de eerlijke vinder van de cache. Wist u dat hoort en vertel het voort uitkomst kan bieden. Wist u dat Skansen u dankbaar is voor enige inlichtingen omtrent deze verdwijning. Wist u dat Japie al dronken is. Weet wel dat dit bericht serieus is. <{POST_SNAPBACK}>
skansen Geplaatst 31 oktober 2005 Auteur Geplaatst 31 oktober 2005 De Skansen cache is terug gevonden. Na een mailtje van de Somertjes heeft de bewaker van Japie gecontroleerd of de cache op een andere plek lag. Abusievelijk is de cache daar beland. De Somertjes hebben geheel ter goeder trouw gehandeld. Ik ben blij dat dit verhaal zo is afgelopen en niet zoals de Somertjes eerder hebben meegemaakt dat hun cache echt geript is. Een heel TB hotel leeg gehaald. Excuus aan de Somertjes is gemaakt. Met als tip. Wie de cache vindt, kan hem ook beter weer verstoppen. Skansen.
zowaar! Geplaatst 31 oktober 2005 Geplaatst 31 oktober 2005 Pak van mijn hart: het blijft een leuk spelletje!
Team Professor X Geplaatst 31 oktober 2005 Geplaatst 31 oktober 2005 Wist u dat er in Ermelo ook "mensen" aan de goeie kant van het spoor wonen Wist u dat ik me nu de nieuwe update van geocaching.com (geen coordinaten zonder inloggen) goed kan begrijpen. Wist u dat dat misschien schatroof beperkt! Wist u dat soms eind goed al goed is
Team Professor X Geplaatst 31 oktober 2005 Geplaatst 31 oktober 2005 Team Professor X Vandaag, 17:38 Post #22 Wist u dat er in Ermelo ook "mensen" aan de goeie kant van het spoor wonen Wist u dat ik me nu de nieuwe update van geocaching.com (geen coordinaten zonder inloggen) goed kan begrijpen. Wist u dat dat misschien schatroof beperkt! Wist u dat soms eind goed al goed is Wist u dat dit al in een ander draadje is neergepend
Zero CooL Geplaatst 31 oktober 2005 Geplaatst 31 oktober 2005 Wist u al dat de skansen cache gevonden is! Wist u ook dat dit draadje nu gesloten is? Wist u dat niet? Dan weet u het nu.
joke2 Geplaatst 1 november 2005 Geplaatst 1 november 2005 Wist u dat dit al in een ander draadje is neergepend En wist U dat dat draadje gesloten is? Fijn dat 'ie weer terecht is!
dusee Geplaatst 1 november 2005 Geplaatst 1 november 2005 (bewerkt) Als je het zo leest is ook wel een onderwerp dat past onder wat je cachetechnieken verstaat. De techniek van de emotie rond het hebben van cache. Eerst ga je uit plaat, stort je hart uit in een draadje op nivo groep 2 en daarna ala cup a soup; Kom koma komaar "Sjors je bent een Eikel" Iets voor Willi; "het sjors je bent een eikel cachesyndroom" dan heeft het ook weer iets van een techniek hoe omgaat met je emoties als je je cache kwijt bent en vervolgens weer boven water komt. 1 november 2005 bewerkt door dusee
Kruimeldief Geplaatst 1 november 2005 Geplaatst 1 november 2005 Wist u dat dit al in een ander draadje is neergepend En wist U dat dat draadje gesloten is? <{POST_SNAPBACK}> Wist U dat we allen blij zijn voor Skansen en dat Somertjes vast ook geschrokken zijn? Wist U dat dit draadje aan de eerder gesloten draadje wordt geknoopt? Wist U dat het dan weer een gesloten draadje is? Wist U dat we dit doen onder het mom van eind goed al goed?
Aanbevolen berichten