Gast koen wiegman Geplaatst 6 oktober 2005 Geplaatst 6 oktober 2005 Ik ben nieuw op dit forum en wil graag meer weten over de functie van strandpalen. Ik heb de volgende vragen: Het NAP merk op zo'n strandpaal, is (het midden van dat merk) dat dan ook echt NAP? Hoeveel verschilt het NAP van de gemiddelde waterstand van de zee? Wat is de nauwkeurigheid van het NAP?
Prof. Y. Lupardi Geplaatst 6 oktober 2005 Geplaatst 6 oktober 2005 Veel van je vragen kunnen beantwoord worden met een bezoek aan http://www.rdnap.nl/ Voo zover mij bekend staan er geen strandpalen in de huidige lijst van bruikbare gecertificeerde NAP-punten.
Team Professor X Geplaatst 7 oktober 2005 Geplaatst 7 oktober 2005 Kijk eens in dit draadje. Je bedoelt volgens mij de ronde platen van RWS?
Wesko Geplaatst 5 juni 2009 Geplaatst 5 juni 2009 Schopje... Strandpalen worden niet meer gebruikt voor welke orientatie dan ook. Zie ook http://strandpalen.poi66.com
dolphinleap Geplaatst 15 april 2010 Geplaatst 15 april 2010 Strandpalen worden niet meer overal actief gebruikt maar er worden bijv. in Zuid-Holland nog steeds nieuwe palen door het waterschap geplaatst. De hoogte van het NAP merk is beschreven in de data van het raaipalen bestand. De locaties van de palen worden zover relevant overigens ook gebruikt door hulpverlenende instanties. Kees
De Wijngemachtigde Geplaatst 15 april 2010 Geplaatst 15 april 2010 Strandpalen worden niet meer gebruikt voor welke orientatie dan ook. En deze dan?
Team Professor X Geplaatst 16 april 2010 Geplaatst 16 april 2010 JA!!!!!!!!!! Als dit nu een powertrail kan worden. Lekker eindeloos over het strand lopen en elke km-paal voorzien van een microotje! En om dan geen gez**r te krijgen over flutmicro's, voorzie elke 35mm canister dan van een gloednieuwe trackable deksel Meer info bij Shop Groundspeak
dolphinleap Geplaatst 18 april 2010 Geplaatst 18 april 2010 ziet er heel leuk uit maar dan moet je wel een accuboormachine met een flinke boor meenemen en denk niet dat de beheerder je zoiets in dank af zal nemen. Kees
Aanbevolen berichten