Kapitein Haak Geplaatst 26 oktober 2005 Share Geplaatst 26 oktober 2005 Klopt Haak, maar dat is de afgelopen week al 3 a 4 x geschreven in deze topic Ik denk dat het wel meevalt. Er is deze week weer net een nieuwe Duitse reviewer erbij gekomen in Duitsland. Nu verval ik ook in herhaling. Dus ik kap het hier af. <{POST_SNAPBACK}> Ik wilde jullie gewoon de letterlijke tekst op de geocaching.de site even niet onthouden omdat daar ook een stukje persoonlijke frustratie van de beheerders (neem ik aan dat het de beheerders zijn) uit blijkt. Ik heb even helemaal terug gescrolld maar deze letterlijke tekst stond er hier nog niet bij dus vandaar. Voor de rest kap ik het ook af, voor mij is er alleen geocaching.com en gezien het aantal caches ben ik daar nog wel tot aan mijn pensioen druk mee. Groeten haak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Heirbaut Hunters Geplaatst 26 oktober 2005 Share Geplaatst 26 oktober 2005 Stel dat ze ivm mogelijke claims bij overstromingen stellen dat caches minimaal 80 meter boven zeenivo geplaatst moeten zijn , dan wordt nederland een tamelijk lege vlek. Dan maakt een alternatief een goeie kans.<{POST_SNAPBACK}> Daarom worden de regels gehandhaaft op Nederlands nivo. <{POST_SNAPBACK}> Ik blijf dit raar vinden, ook al begrijp ik de achtergrond best wel. Ik ben Jan Lodewijk Huppeldinkes, meld me aan op geocaching.com, zoek wat geocaches en besluit er eentje te verstoppen en aan te melden bij geocaching.com. Komt ineens zo rare snuiter me vertellen dat hij niet voldoet aan de regels die bij geocaching.nl staan. Wat heb ik daar nou mee te maken??! Ik ken die site niet, ben er nooit geweest en voel niet de behoefte daar ooit te komen (zuivere hypothese natuurlijk, anders had ik dit bericht niet eens kunnen schrijven ) Voor alle duidelijkheid, ik heb moeite met die gedachtenkronkel, zeker niet met de regels (niet meer moeite dan ik met de regels van geocaching.com heb). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kruimeldief Geplaatst 26 oktober 2005 Share Geplaatst 26 oktober 2005 Stel dat ze ivm mogelijke claims bij overstromingen stellen dat caches minimaal 80 meter boven zeenivo geplaatst moeten zijn , dan wordt nederland een tamelijk lege vlek. Dan maakt een alternatief een goeie kans.<{POST_SNAPBACK}> Daarom worden de regels gehandhaaft op Nederlands nivo. <{POST_SNAPBACK}> Ik ben, Jan met de korte achternaam, meld me aan op geocaching.com, zoek wat geocaches en besluit er eentje te verstoppen en aan te melden bij geocaching.com. Komt ineens zo rare snuiter me vertellen dat hij niet voldoet aan de regels die bij geocaching.nl staan. Huh? Die zogenaamde rare snuiter komt helemaal niet aan met regels die op geocaching.nl staan Die rare snuiter komt aan met de regels zoals ze op geocaching.com staan. En zou eventueel kunnen verwijzen naar de vertaling er van dat eventueel op geocaching.nl te vinden is. Die rare snuiter zegt wat hij graag wil dat er nog veranderd wordt aan de cache of aan de opmaak van de cachepagina. En als die rare snuiter niet zijn zin krijgt, of als die rare snuiter en Jan met de korte achternaam niet samen eruit komen, dan heeft cruweg gezegd Jan met de korte achternaam geen cache Een regel is dat een cache niet binnen 50 meter van spoorrails af mag liggen. Als je dat zwart/wit wilt lezen dan blijft dat zo. Als de Jan met de korte achternaam die rare snuiter kan overtuigen dat direkt naast de rails een metershoge talud is met draad of gaas, wordt gewoon de minimale 50 meter verhaal een ander verhaal. Wat heb ik daar nou mee te maken??! Ik ken die site niet, ben er nooit geweest en voel niet de behoefte daar ooit te komen (zuivere hypothese natuurlijk, anders had ik dit bericht niet eens kunnen schrijven )Voor alle duidelijkheid, ik heb moeite met die gedachtenkronkel, zeker niet met de regels (niet meer moeite dan ik met de regels van geocaching.com heb). <{POST_SNAPBACK}> Dit gaat met mijn antwoord hierboven dus al helemaal niet meer op. Ik zou zeggen Jan met de korte achternaam. Probeer het eens en dan praten we wel weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team-Eppie Geplaatst 26 oktober 2005 Share Geplaatst 26 oktober 2005 Een regel is dat een cache niet binnen 50 meter van spoorrails af mag liggen. Als je dat zwart/wit wilt lezen dan blijft dat zo. Ik weet het, ik raak min of meer off-topic: Hoe zit het volgens de regels met Waypoints vlakbij spoorrails ? (nu we het toch over spoorrails hebben). ik kan daar niets over vinden (maar dat zegt dan waarschijnlijk weer meer over mijn zoeken...) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden