Spring naar bijdragen

Info dmv iconen bij cacheomschrijving


Kuifje & de Picaro's

Aanbevolen berichten

Hoi,

 

Vandaag komt onze derde cache on-line :beerchug: en buiten de "attributes" die je kan toevoegen in het cacheformulier wil ik ook graag iconen erbij hebben over hoe lang de wandeling is en dat deze cache "slechts" van zonsopkomst tot zonsondergang bereikt kan worden.

 

Het icoon van de lengte van de wandeling heb ik al wel eens gezien maar kan het niet vinden :no: in het cacheformulier.

 

Wie kan mij de tip geven om die 2 iconen te regelen.

 

Bedankt,

 

Lutjeboer clan & Sassem

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hoi,

 

Vandaag komt onze derde cache on-line  :beerchug: en buiten de "attributes" die je kan toevoegen in het cacheformulier wil ik ook graag iconen erbij hebben over hoe lang de wandeling is en dat deze cache "slechts" van zonsopkomst tot zonsondergang bereikt kan worden.

 

Het icoon van de lengte van de wandeling heb ik al wel eens gezien maar kan het niet vinden  :no: in het cacheformulier.

 

Wie kan mij de tip geven om die 2 iconen te regelen.

 

Bedankt,

 

Lutjeboer clan & Sassem

Zodra de cache is geactiveerd door de reviewer kun je dit via de dhz pagina's aanpassen.

Dus via Geocaching.nl (http://www.geocaching.nl/diy/)

 

Groeten Kapitein Haak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Waar is het rolstoel-icoontje eigenlijk voor? Ook al is de weg ernaartoe zo plat: caches liggen toch doorgaans een paar meter van het pad, ontoegankelijk voor de rolstoel. Of hebben we het dan over mensen die nog wel uit hun rolstoel kunnen komen om een paar meter te lopen? Kan me ook wel indenken dat ze iemand of een getrainde hulphond meenemen om de cache voor hun op te rapen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

TuuronTour Geplaatst op Vandaag, 17:20

Waar is het rolstoel-icoontje eigenlijk voor? Ook al is de weg ernaartoe zo plat: caches liggen toch doorgaans een paar meter van het pad, ontoegankelijk voor de rolstoel. Of hebben we het dan over mensen die nog wel uit hun rolstoel kunnen komen om een paar meter te lopen? Kan me ook wel indenken dat ze iemand of een getrainde hulphond meenemen om de cache voor hun op te rapen

 

Het hoeven niet de rolstoelgangers zelf te zijn die gaan cachen. Misschien een familielid die graag een keer meewil ;). Maar eigenlijk geef je zelf al antwoord op je vraag ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En, heel simpel, als een rolstoeler er niet kan komen verhoog je de terreinwaarde naar 1.5 en/of plaats je het icoontje met de rode streep door de rolsotel.

 

Terreinwaarde 1 is rolstoelvriendelijk, alle andere waarden is van rolstoelonvriendelijker tot rolstoelonmogelijk tot valide-onmogelijk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Terreinwaarde 1 is rolstoelvriendelijk, alle andere waarden is van rolstoelonvriendelijker tot rolstoelonmogelijk tot valide-onmogelijk

Aha is dat laatste 5 of 6 sterren?

Hoe bepaal je trouwens het aantal sterren voor moeilijkheid? Of is dat maar net wat de cache-owner er zelf van vindt?

 

Nelleke :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...