Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

De richtlijnen nog een keer doorlezend kom ik tot de conclusie, dat wanneer er entree moet worden betaald de cache niet mag. Ook mogen er bij de eindlocatie geen producten worden verkocht, of geldt dit ook voor de tussenliggende wp's, zoals snackbars, ijscokaren, viskramen etc...?

Geplaatst

Het gaat eigenlijk niet meer over de oorspronkelijke vraag.....

Solicit betekend volgens mij (via www.dictionary.com) : iemand overhalen om iets te kopen.

Entree betalen is duidelijk -> mag niet.

Een snackbar oid is (volgens mij) ook geen probleem bij de eindlocatie, zolang de cache niet in de snackbar ligt. En eigenlijk mag je ook niet zeggen, koop lekker een ijsje bij snackbar XX, als je de cache gevonden hebt.

Zo vaag zijn de richtlijnen toch niet.

Jan

Geplaatst
Als ik nou met overleg met zo'n park kom om daar een kindercaches aan tekoppelen en teleggen!

Hoe kijkt de cacher daar tegen aan?

En hoe vindt of wat zegt de richtlijnen daarvan?

Ik denk dus aan 2 mini parken hier in de buurt!!

*weet dat die in parijs er wel zijn*

Maar dat zegt niks over hier in Drenthe!?!

En voor dat ik ga bellen en zo ik eerst  willen weten hoe denken jullie daarover???

Jolanda mv 4

Mij lijkt het niet zo'n goed idee. Als ik naar een pretpark wil, dan ga ik lekker naar het pretpark (wel eerst sparen :dribble: ) maar dan hoef ik niet zo nodig een cache, want als ik wil cachen dan ga ik lekker cachen en niet naar een pretpark. En stel dat ik naar een pretpark wil en óók nog eens wil cachen (zeer hypothetische situatie) dan ga ik voor aankomst of na vertrek in/uit het pretpark een cache in de omgeving van het pretpark zoeken, dat moet dan wel een leuke tocgt zijn, dus liever een mooie tocht in de ruime omgeving van het pretpark dan een micro in het pretpark.

Beetje te volgen? ;)

Geplaatst

Wat 8BG ook al schreef: Wat is de bedoeling van de cache.

1. Cache vinden?

2. Meer bezoekers voor het park trekken?

Ik blijf het in ieder geval dubieus vinden.

En speciaal voor 8BG komt hier boven binnenkort een micro te liggen.

Aditional Hint: Bij de rechter bult onderaan de vlaggestok.

Kwestie van halverwege even uitstappen, kokertje rapen, loggen en volgende treintje weer instappen. 2x 5*. ;)

goliath2.jpg

Geplaatst
Wat 8BG ook al schreef: Wat is de bedoeling van de cache.

1. Cache vinden?

2. Meer bezoekers voor het park trekken?

Ik blijf het in ieder geval dubieus vinden.

En speciaal voor 8BG komt hier boven binnenkort een micro te liggen.

Aditional Hint: Bij de rechter bult onderaan de vlaggestok.

Kwestie van halverwege even uitstappen, kokertje rapen, loggen en volgende treintje weer instappen. 2x 5*. ;)

goliath2.jpg

Eigenlijk is dit reclame en dat mag niet op het forum. Maar voor deze ene keer maak ik voor 8BG een uitzondering :dribble:

Geplaatst

Ik denk dat de antwoorden van Kruimel toch duidelijk genoeg zijn, alhoewel ik wel mee kan voelen wat Jolanda bedoeld. Er liggen hier een aantal leuke kleine pretparkjes met leuke speelmogelijkheden en ook verstopmogelijkheden. Je zou er zelfs ongezien kunnen loggen. Bijvoorbeeld Kabouterland in Exloo en Wonderwereld in Ter Apel.

Ik geloof echt niet dat Jolanda aandelen in deze parken heeft. :dribble: Ze nodigen uit tot een extra aktiviteit en dat zou cachen kunnen zijn.

En debendevanvier ( ik ken hun caches)gaat echt geen micro's of caches op achtbanen plaatsen! :beerchug:

Hun caches zijn tot nu toe de rijkst en mooist gevulde caches hier in de regio. ;)

Maar goed om een lang verhaal wat korter te maken. Richtlijnen zijn er nu eenmaal om grenzen aan te geven.

En hier is de grens nu eenmaal dat het niet mag. Geen cache in een commercieel park(je)

Is duidelijk toch?

Jolanda, ik denk dat jij wel zo inventief bent om een cache in de buurt van zo'n park geplaatst te krijgen. Gaan er toch nog wel cachers een dagje pretparken met de kids denk ik, waaronder bijvoorbeeld team Kipchen

Geplaatst
Ik denk dat de antwoorden van Kruimel toch duidelijk genoeg zijn, alhoewel ik wel mee kan voelen wat Jolanda bedoeld. Er liggen hier een aantal leuke kleine pretparkjes met leuke speelmogelijkheden en ook verstopmogelijkheden. Je zou er zelfs ongezien kunnen loggen. Bijvoorbeeld Kabouterland in Exloo en Wonderwereld in Ter Apel.

Yep en die had ik in mijn hoofd ,maar niet getreurd*ik spel het spel met de regels* dus ben al met een andere bezig en geen betaalde iets!

Maar netzo leuk de bende vertoefd er graag :beerchug:

Jolanda mv 4

Geplaatst
En dat mag niet op het forum. Maar voor deze ene keer maak ik voor 8BG een uitzondering :D

:lol1: Thanks :beerchug:

Om onnodige vervuiling van deze draad te voorkomen heb ik dit deel voortgezet in het off-topic gedeelte van het forum.

Geplaatst
[

Maar netzo leuk de bende vertoefd er graag :beerchug:

Jolanda mv 4

We laten ons verrassen. Of is het een plekje waarvan je denkt dat we die ook al kennen?

Wel geinig dat je ook aan Exloo en Ter Apel zat te denken. Dat flitste dus ook door mijn hoofd toen ik er was. Ach ja.........tot op het bot verslaafd aan de cache!

Geplaatst
eigenlijk niet zo handig want.... alleen volwassenen gaan hem loggen! er cachen maar weinig kinderen..... ;)  ;)

Dat heb je mis... De meeste kinderen nemen hun ouders mee uit cachen. Wie moet anders de auto besturen? :yes:

Geplaatst
Als ik nou met overleg met zo'n park kom om daar een kindercaches aan tekoppelen en teleggen!

Hoe kijkt de cacher daar tegen aan?

En hoe vindt of wat zegt de richtlijnen daarvan?

Ik denk dus aan 2 mini parken hier in de buurt!!

*weet dat die in parijs er wel zijn*

Maar dat zegt niks over hier in Drenthe!?!

En voor dat ik ga bellen en zo ik eerst  willen weten hoe denken jullie daarover???

Jolanda mv 4

Op zich is het wel leuk om een cache in een pretpark te plaatsen, maar voor ons niet zo handig. Als we verder willen, liggen de blagen te krijsen omdat ze niet meer weg willen. Dus kunnen we maar 1 cache per dag doen. :yes:

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...