patje Geplaatst 11 september 2005 Geplaatst 11 september 2005 Ik wil binnenkort weer een cach egaan uitzetten in het zuiden van ons land, omgeving Kaatsheuvel. Ik wil dit een beetje op een leuke manier in elkaar gaan zetten. Heeft er iemand ideeën hiervoor? of op wat voor manier zouden jullie graag bij de cache willen komen? laat de ideeën maar komen en ik zal kijken wat ik er mee kan doen. Groeten Patje
Crow & Éowyn Geplaatst 11 september 2005 Geplaatst 11 september 2005 eeeeh iets met een soort sprookjes bos ? Of het volk van laaf vragen of ze zich willen laten lenen voor een cache
Randa_v Geplaatst 11 september 2005 Geplaatst 11 september 2005 (bewerkt) Altijd leuk een nieuwe cache, alleen ligt omgeving Kaatsheuvel voor ons toch echt in noorden . Op dit moment mijn voorkeur uitgaat naar korte caches. Maar normalerwijze hou ik meer van lange natuurwandelingen, dus als je er zo een maakt zal ik hem zeker een keer lopen. 11 september 2005 bewerkt door Randa_v
patje Geplaatst 11 september 2005 Auteur Geplaatst 11 september 2005 eeeeh iets met een soort sprookjes bos ?Of het volk van laaf vragen of ze zich willen laten lenen voor een cache <{POST_SNAPBACK}> Leuk idee, maar die hebben we hier al liggen. dus toch weer iets anders verzinnen
Ringeling Geplaatst 11 september 2005 Geplaatst 11 september 2005 Een mooie multi-cache met een flinke natuurwandeling langs mooie plekjes en bezienswaardigheden is al snel top.
KarelKraak Geplaatst 11 september 2005 Geplaatst 11 september 2005 Wat dacht je van de route van de 80 van de Langstraat? En wel te voet natuurlijk
Ringeling Geplaatst 11 september 2005 Geplaatst 11 september 2005 Wat dacht je van de route van de 80 van de Langstraat?En wel te voet natuurlijk <{POST_SNAPBACK}> Da's wel weer erg heftig. Een kilometertje of 6 - 10 zo aan de achterkant van de Efteling zou al heel mooi zijn. Het gebied leent zich er ook voor.
Vinnie1 Geplaatst 11 september 2005 Geplaatst 11 september 2005 (bewerkt) patje, Na effe puzzelen heb ik een boek vol ideeen voor je Scouting route technieken. 11 september 2005 bewerkt door Vinnie1
LTeunis Geplaatst 11 september 2005 Geplaatst 11 september 2005 Waarom geen culinair ingestelde cache? Hebben de koks onder ons ook eens een voordeeltje lteunis
Vinnie1 Geplaatst 12 september 2005 Geplaatst 12 september 2005 Iteunis, "Waarom geen culinair ingestelde cache?" Hoe moet ik me dat voorstellen? bak je eigen waypoint in het bos? Of cafe bij start en finish? Als je die laatste bedoelt, dan vind ik dat elke cache culinair moet zijn ingesteld
Ringeling Geplaatst 12 september 2005 Geplaatst 12 september 2005 (bewerkt) Iteunis, "Waarom geen culinair ingestelde cache?" Hoe moet ik me dat voorstellen? bak je eigen waypoint in het bos? Of cafe bij start en finish? Als je die laatste bedoelt, dan vind ik dat elke cache culinair moet zijn ingesteld <{POST_SNAPBACK}> Goed idee! Van hotel de Efteling naar cafe/ partycentrum 't Moaske in de Moer; mooie natuur en kennismaking met het gastvrije, gemoedelijke en Bourgondische Brabant Vanaf het Moaske kun je dan mijn cache 'Huis ter Heide' er achteraan doen. Oeps reclame voor een eigen cache is eigenlijk 'not done' Sorry! 12 september 2005 bewerkt door hiker
Pentagram Geplaatst 12 september 2005 Geplaatst 12 september 2005 Nou Patje, daar heb je je idee; dat wordt dus een KROEGENTOCHT. (van 80km?) Hik
Vinnie1 Geplaatst 12 september 2005 Geplaatst 12 september 2005 Pentagram, Goed idee. In 't Noorden de 11 steden tocht In 't Zuiden de 11 kroegen tocht. Nu alleen Kruimel nog dronken voeren zodat de cache approved wordt
Pentagram Geplaatst 12 september 2005 Geplaatst 12 september 2005 Zotje, je denkt toch niet dat we 80 km gaan lopen en maar 11 kroegen aan doen hé? Echnie....
Vinnie1 Geplaatst 12 september 2005 Geplaatst 12 september 2005 Ook niet als ze Leffe hebben....op tap..... Valt me weer vies tegen van gullie Bij de van Mullekommetjes (aka Les Miserables) is de regel dat er een terrasje moest zijn om de 10 klm. Dit geld voor fietsen. Dus 80 klm. lopen is ......effe rekenen.... 16 terrasjes minimaal. Lijkt er dat al meer op?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden