Spring naar bijdragen

cachekaart frankrijk?


joniro

Aanbevolen berichten

beste medecachers

 

Ik ben op zoek naar een internetsite waar alleen frankrijk met geocaches op staan.

Nederland en zwitserland hebben dit soort kaarten maar van frankrijk kan ik hem niet vinden.

Is er misschien iemand die weet waar ik hem kan vinden.

 

Groet Joniro.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

beste medecachers

 

Ik ben op zoek naar een internetsite waar alleen frankrijk met geocaches op staan.

Nederland en zwitserland hebben dit soort kaarten maar van frankrijk kan ik hem niet vinden.

Is er misschien iemand die weet waar ik hem kan vinden.

 

Groet Joniro.

 

 

Op deze site staan nog meer linken naar buitenlandse cachepagina's en kaarten.

 

 

Gr Twinlife :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op deze site staan nog meer linken naar buitenlandse cachepagina's en kaarten.

Er wordt de laatste tijd wel erg veel "reclame" gemaakt voor www.gc-snag.nl, een site waarop inderdaad veel links staan. Als iemand een link weet naar caches in Frankrijk, geef die link dan ook en niet een link naar een link.

Nu lijkt het erop dat ik Twinlife persoonlijk aanspreek, maar het is een moderatoropmerking in het algemeen; anders had ik het wel per PM gedaan. Er zijn meerdere mensen die met regelmaat naar een eigen pagina verwijzen. Dat is geen probleem als die pagina de info bevat die gezocht wordt, maar wordt door geocaching.nl als ongewenst ervaren als er "slechts" links naar andere sites worden geplaatst. Dit ivm de mogelijke verwijzing naar commercie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op deze site staan nog meer linken naar buitenlandse cachepagina's en kaarten.

Er wordt de laatste tijd wel erg veel "reclame" gemaakt voor www.gc-snag.nl, een site waarop inderdaad veel links staan. Als iemand een link weet naar caches in Frankrijk, geef die link dan ook en niet een link naar een link.

Nu lijkt het erop dat ik Twinlife persoonlijk aanspreek, maar het is een moderatoropmerking in het algemeen; anders had ik het wel per PM gedaan. Er zijn meerdere mensen die met regelmaat naar een eigen pagina verwijzen. Dat is geen probleem als die pagina de info bevat die gezocht wordt, maar wordt door geocaching.nl als ongewenst ervaren als er "slechts" links naar andere sites worden geplaatst. Dit ivm de mogelijke verwijzing naar commercie.

 

 

 

Wat moet ik hier nu weer van denken Ronald, als ik link naar een link met een link is dat dus link. :crybaby:

Ik zou zeggen klik de links eens aan van dit forum (rechtsboven) heeft dat niet een beetje (of veel) met commercie te maken met de linken die daar op staan.

 

Gr Twinlife (Die blijft linken) :thumbdown:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

 

Het bovenstaande internet adres heb ik ook in de eerste instantie gebruikt.

Maar helaas staan daar nie alle Caches op die aangemeld zijn bij geocaching.com

Toevallig hadden wij een nieuwe campinggids nodig.

En wat zag ik daar? ;)

Bij elke caming staat tegenwoordig een coordinaat.

Toen werd het simpel, coordinaat van de camping invoeren en de caches welke in de buurt zijn rollen er uit. :lol1:

Kwibus :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het bovenstaande internet adres heb ik ook in de eerste instantie gebruikt.

Maar helaas staan daar nie alle Caches op die aangemeld zijn bij geocaching.com

 

 

Tja dan kan je beter even op deze site kijken. ;)

 

 

Gr Twinlife ;)

Tja, wat zal ik zeggen? :blush:

Je bent in het bezit van een goed verzorgde site, maar ik heb intussen een paar keer gekeken en geen caches in Frankrijk gevonden.

Je heb er wel 3 gedaan maar helaas kon ik ze niet terug vinden op je site.

Mochten ze er toch opstaan stuur mij maar een PM dan kijk nog even.

Nee, dan denk ik dat de campinggids meer resultaten opleverd.

Groetjes Kwibus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Ik durf de link niet te plaatsen :-), maar kijk ook eens naar CacheMaps. Hiermee kan je je eigen kaarten bij maken die je nodig hebt, dus ben je niet meer afhankelijk van allerlei links naar linkpages waar je de link naar een kaart van een ander kan vinden.

 

BigBird :eek:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...