Spring naar bijdragen

Wat is een reviewerDomme vraag?


Erben

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ineens zie ik een aantal onderwerpen die gaan over z.g. "reviewers". Wat zijn dat? :D

 

Iemand die een (nieuwe) caches beoordeelt. Bv. of een nieuw aangeboden cache voldoet aan de voorwaarden die de .com aan caches stelt.

 

Voor Nederland zijn dat Hawkeyes en Kruimeldief.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ineens zie ik een aantal onderwerpen die gaan over z.g. "reviewers". Wat zijn dat? ;)

 

Iemand die een (nieuwe) caches beoordeelt. Bv. of een nieuw aangeboden cache voldoet aan de voorwaarden die de .com aan caches stelt.

 

Voor Nederland zijn dat Hawkeyes en Kruimeldief.

 

 

Een tijdje geleden waren het nog Approver's.

 

 

Gr Twinlife :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ineens zie ik een aantal onderwerpen die gaan over z.g. "reviewers". Wat zijn dat? :D

Iemand die een (nieuwe) caches beoordeelt. Bv. of een nieuw aangeboden cache voldoet aan de voorwaarden die de .com aan caches stelt.

Voor Nederland zijn dat Hawkeyes en Kruimeldief.

Een tijdje geleden waren het nog Approver's.

Naar mijn idee is de funktie van reviewer dezelfde als een approver.

Net als dat een account manager gewoon een verkoper is.

bewerkt door JandeBeHanger
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ineens zie ik een aantal onderwerpen die gaan over z.g. "reviewers". Wat zijn dat? ;)

Bijvoorbeeld hier

Een 'draadje' waar sowieso de vaktermen je om de oren vliegen... :D

...

 

Alles over Approvers, reviewers, goedkeurders en andere Geo-vaktermen is terug te vinden in de beruchte Williii Begrippenlijst. Goed doornemen en uit het hoofd leren en dan morgenochtend een Onverwachte schriftelijke overhoring. :blush:

 

tot cache,

team Wij Drie :blush:

bewerkt door Wij Drie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik het goed begrepen heb is een reviewer degene die de cache nakijkt en beoordeeld. Daarna komt de approver die het uiteindelijke vinkje "goedgekeurd" aanklikt. Dus weldegelijk 2 verschillende mensen. Maar misschien heb ik het verkeerd begrepen...

Voor de simpele cacheplaatser is het ook absoluut irrelevant.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik het goed begrepen heb is een reviewer degene die de cache nakijkt en beoordeeld. Daarna komt de approver die het uiteindelijke vinkje "goedgekeurd" aanklikt. Dus weldegelijk 2 verschillende mensen. Maar misschien heb ik het verkeerd begrepen...

Voor de simpele cacheplaatser is het ook absoluut irrelevant.

 

Volgens mij is het 1 persoon met meerder petten op

In Den-Haag spreken ze dan over nevenfunctie's :beerchug:

 

Jolanda mv 4

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik het goed begrepen heb is een reviewer degene die de cache nakijkt en beoordeeld. Daarna komt de approver die het uiteindelijke vinkje "goedgekeurd" aanklikt. Dus weldegelijk 2 verschillende mensen. Maar misschien heb ik het verkeerd begrepen...

Voor de simpele cacheplaatser is het ook absoluut irrelevant.

Hehehe, nee, dat heb je niet goed begrepen. De reviewer van nu is de approver van vroeger. Approvers bestaan dus niet meer. Het zit hem in de letterlijke betekenis van het woord. Reviewer beoordeeld en zet de cache online als het door hem als goed beoordeeld is. De letterlijke vertaling van approver is eigenlijk goedkeurder. Tja, dan lijkt het er teveel op dat alles maar goedgekeurd word :D

 

Een reviewer reviewed een cache, dus hij beoordeeld of deze aan de richtlijnen voldoet en of deze online mag komen. Na de beoordeling, de review, klikt hij dus op...... Approve ;) en daarmee zet hij hem dus online. Er staat sinds kort een note onder dat de cache is Published en door welke reviewer. Na de reviewer komt niet nog een gast die iets moet doen. Als een cache is gereviewed en op de approverknop is gedrukt, staat de cache dus direct online, als tenminste de verbinding met gc.com niet zo traaaaag is. Dus, is het niet zo handig om in de avonduren te gaan reviewen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moet het niet zijn: reviewerknop :crybaby: ?

Nee, de reviewerknop is de knop waarmee de reviewer zich 's morgens op gc.com aanmeldt.

Hij begint dan aan zijn 'dagtaak' en beoordeelt de aangeboden caches.

Een beoordeelde cache kan hij goedkeuren door op de Approverknop te drukken.

Hij kan 'm ook afkeuren en zal in dat geval een e-mail sturen naar de maker.

 

groeten,

Biertje :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik het goed begrepen heb is een reviewer degene die de cache nakijkt en beoordeeld. Daarna komt de approver die het uiteindelijke vinkje "goedgekeurd" aanklikt. Dus weldegelijk 2 verschillende mensen. Maar misschien heb ik het verkeerd begrepen...

Voor de simpele cacheplaatser is het ook absoluut irrelevant.

 

Volgens mij is het 1 persoon met meerder petten op

In Den-Haag spreken ze dan over nevenfunctie's :crybaby:

Nope. 1 persoon met 1 pet.

 

Als een cache is gereviewed en op de approverknop is gedrukt, staat de cache dus direct online,

 

Moet het niet zijn: reviewerknop ;) ?

nee, en niet mijn smiley weghalen....

 

 

Moet het niet zijn: reviewerknop ;) ?

Nee, de reviewerknop is de knop waarmee de reviewer zich 's morgens op gc.com aanmeldt.

Hij begint dan aan zijn 'dagtaak' en beoordeelt de aangeboden caches.

Een beoordeelde cache kan hij goedkeuren door op de Approverknop te drukken.

Hij kan 'm ook afkeuren en zal in dat geval een e-mail sturen naar de maker.

 

groeten,

Het begint er op te lijken. het is geen dagtaak maar een dag en nachttaak.

:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...